{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
376 visninger | Oprettet:

er i trivl ang opsætning {{forumTopicSubject}}

ja sidder her og bliver lidt i trivl hvordan det ska kobles på.. har en mono blok som er

http://www.soundmagus.com/X1502.html

1 kanals men delt så jeg kan smide 2 subs på har så 2 stk

http://carsound.dk/produkt.asp?id=4131&pk=27&produkt=Rainbow_Hammer_12

og vil så gerne brokoble så de spiller i 1 ohm er der en der er sød og frisk på og lave mig en tegning på hvordan det ska se ud.. inden jeg bliver sindsyg..

Mvh Dennis.... p.s tak på forhånd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er i trivl ang opsætning
  • #1   16. maj 2009 1 ohm?

    Det lyder sgu ikke helt sundt i mine øre.


  • #2   16. maj 2009 Du kan ikke køre 1 ohm med to af den slags basser der.
    Du kan enten køre 2 Ohm, eller 8 Ohm.
    Og så vil der kommer nogen rigtig smarte typer og sige, du så bare skal bruge en enkelt svingspole på hver, men det er nu bare aldrig det smarteste at gøre. De er bygget med to svingspoler af en årsag.

    Så kør du nu hellere bare 2 Ohm dvs, serieforbind svingspolerne på de enkelte enheder, og så parralell kobel basserne bagefter...


  • #3   16. maj 2009 vis jeg nu sige + til + på sub og til + på forstærker og det samme med - til - på sub og til - på forstærker så det da i en ohm ?? og fprstærker er jo stabil i 1 ohm af en årsag og det kan jeg jo kun bruge ved og have en sub på 2 * 2 ohm eller er jeg helt fuck nu .......

  • #4   16. maj 2009 ja oki 0,5 ohm. er forstærkeren ikke stabil i... af hva jeg kan forstå.. så ville jo vare bedst og køre i 2*2 ohm af hva jeg kan forstå.. ?? vis jeg så bare bruger en sub så er det jo mulidt og køre i 1 ohm så den evt yder de så kaldte 1500 rms den nu kan skyde ud - 2 % som den mister ved 1 ohm eller ??

Kommentér på:
er i trivl ang opsætning

Annonce