412 visninger
|
Oprettet:
Hjælp sgs ang. tilslut. af ipod/mp3'er {{forumTopicSubject}}
Hey,
Skal lige høre hvordan fungere det der tilslutnings halløj, min HU tager både ipod og mp3, men hvad for nogle ledninger skal man bruge evt. pris og hvor kan de købes ?
og en ting til er det smart at føre det ind til handskerummet. ?
MVH
MN
okt 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 4 Svar: 749
For så tilslutter du bare din ipod i usb stikket og ligger det hele ind i handskerummet. Så er der ingenting der ligger og bliver kastet rundt, når man kører.
Det skal så lige siges at når man tilslutter en ipod til min hu. Så overtager hu'en styringen. Så jeg kan styrer ipod'en via min hu.
aug 2005
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 4 Emner: 452 Svar: 2.405
Feks min gamle, der brugte jeg et jackstik til at smide i både hu og min mp3/ipod.
Men på den nye jeg har købt der er det med usb/ ipod kabel. Så det afhængigt af din hu.
mar 2009
Følger: 39 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 242 Svar: 749
aug 2005
mar 2009
Følger: 39 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 242 Svar: 749
men der står jo også noget med Ipod adapter READY og MP3 ready, hvad så det , hvis man bare kan bruge AUX'en?
aug 2005
Det ´bare sådan et du skal ha´
http://www.av-cables.dk/lydkabler/jack_kabel/jack_kabel/jack_til_jack_kabler/jack_mono_han_til_jack_mono_han_kabel_3_m_2974_da.html
Det med ipod adaptor ready, vil jeg TRO (ikke noget jeg ved) at man kan købe en adaptor ved siden af der så kan lave så du kan styre det på din HU. Men, den koster sikkert ligeså meget som en HU der er klar til det. Men det ihvertfald mit bud, ikke noget jeg er 100% på.
Hjælp sgs ang. tilslut. af ipod/mp3'er