{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mini jack til usb kabel
  • #1   13. jul 2009 Det tror jeg ikke di skal regne med. Hvis der kan fåes noget er det noget med en omformer boks. Grunden er at mini jack stik er til analog signal, og USB stik er til data signal. Det kan ikke arbejde sammen uden en eller anden form for omformer.

    Hvad skal det bruges til?


  • #2   13. jul 2009 okay træls..
    det er fordi jeg skal have ny radio og kan ikke finde ud af om jeg skal købe en kun med aux indgang eller en hvor der både er aux og usb..


  • #3   13. jul 2009 nej.

  • #4   13. jul 2009 Hvad prisleje har du forestillet dig? For syntes da helt sikkert at du skal vælge en med både AUX og USB, hvis du skal bruge det.
    Jeg har en med begge dele men jeg bruger kun USB.
    Hvad vil du slutte til AUX indgangen?


  • #5   13. jul 2009 jamen det er kun til musik.. har en ipod og har en usb nøgle hvor der er musik men det er jo helt klart nemmere med en usb nøgle smiley

  • #6   13. jul 2009 Jeg vil anbefale at bruge iPod, for der får du det bedste forhold meller støj og signal, hvilket er lig med bedre lydkvalitet. Og man kan få mange fine holdere til at smide iPod'en i.
    Mit bedste råd er, fuck aux og brug USB'en. Det vil være klart det bedste i dit tilfælde.
    En anbefaling til et mærke, vil jeg sige Pioneer eller Alpine. Har selv mest erfaring med Pioneer.
    Måske sådan en her: http://www.pioneer.dk/dk/products/25/121/61/DEH-P3100UB/index.html

    Eller så skal du finde dig en DEH-MP5000UB det er en model fra sidste år, mener også den kan, og der har du USB indgangen bagud på et kabel som du så føre ud et passende sted, istedet for der skal sidde et stik eller en pind og stikke ud fra fronten, som man får slået til.


Kommentér på:
mini jack til usb kabel

Annonce