{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken subwoofer er bedst?
  • #1   14. jul 2009 kommer an på hvilken pris klasse du har kig på men min favorit er
    Rainbow vanadium 12¨

men har selv 2 stk. Rainbow Hammer 12¨ og er perfekt til prisen

• #2   14. jul 2009 Jeg har en 12" Ground zero Sub (GZNW12) Den spiller sku meget godt smiley

• #3   14. jul 2009 den m&k nævner er i hvert fald i toppen af subs smiley en klassiker men den gør det stadigt godt i konkurrencer selvom den er mega gammel

• #4   14. jul 2009 2 stk Rainbow hammer
    http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=2935&xl=

• #5   14. jul 2009 Har en 10" fra Helix, deres Reference serie, spiller super!!! Har tidligere haft Hertz, Shark, Rainbow, Boxter osv.
    Af disse var Rainbow`en den bedste, men også klart den dyreste, skulle jeg vælge idag, ville jeg vælge den Helix jeg har nu, spiller hurtigt og præcist og "mudrer" ikke.....

• #6   14. jul 2009 Hvis du skal have dig noget du kan dissideret TÆVE.... så skal du have dig B2 AC12'eren... Og går du efter et fint setup med fornuftig bas så er Peerless enheden Jesper snakker om det bedste til prisen...

Rainbow hammer kan larme... Det er os det...

Rainbow vanadiumerne spiller faktisk udemærket, og kan os godt tage nogle tæv... Jeg troede det ikke selv, men efter jeg tævede de 2 x 12" Vanadiumer jeg havde var magneten blevet helt blå af varmen... Dog er det ikke noget jeg vil anbefale :D... og disse enheder bør os kun bruges til systemer hvor vellyd er sat over lydtryk... !

• bamse v
    bamse v Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 381
    #7   14. jul 2009 Taler vi om 12" basser kan jeg nok også være enig med både Jesper og Niclas.
    Har du begrænset effekt og skal ikke have mere på sigt, så er Peerless XXls fine, ved du at du ikke har helt styr på dine ønsker til at skrue op og vil have mere "punch", så er det B2's AC12 der gælder.

• #8   14. jul 2009 MDS Fanatic!

• #9   14. jul 2009 Hehe MDS fanatic er ikek hva det har været... Så skal man tilbage til de gamle G25'ere og G30'ere---

• #10   14. jul 2009 Niki624 P
    Nu har du fået en masse forslag... så bør du tage ud til diverse forhandlere og rent faktisk prøve at lytte til de forskellige enheder... Er der nogle enheder du ikke lige kan få lyttet til kan jeg måske arrangere at du får dem at høre hos en privatperson der bruger dem i sit setup...

• #11   14. jul 2009 Jesper J: Min reference i forhold til at spille hurtigt, går på at mange vælger store tunge sub, f.eks. 15" med dobbelt svingspole osv. hvilket efter min bedste overbevisning er totalt overdrevet i en lille bil, tænk blot på hvad folk har af små sat. højtalere samt en lille gulv sub. hjemme i deres stuer, for at spille et stort rum op. Hvad angår at bassen mudrer så har du så ganskeret i et det kan skyldes en forket volumen i kabinettet, eller en uegnet forstærker med for lidt udgangseffekt, dette ændrer dog ikke på det faktum, at sub, med en decideret dårlig lydgengivelse sagtenens vil kunne spille "mudret" eller buldrer, uden at nogen af de to ovenstående kriterier behøver være opfyldt.

Som Cody siger, så er det bedste forslag helt klart at høre enhederne i butikken, eller hos venner m.v. For hvad leer man/du efter, det bedste til prisen? Det bedste af det bedste? Noget der spiller med suveræn lydgengivelse eller blot max. db..?
    Vil f.eks. til enhver tid vælge Rainbow Vanadium fremfor Peerless, af den simple grund af jeg foretrækker pakken så at sige, nemlig alt fra deres design, til deres fyldige lydgengivelse uden at det dog, som Niclas A er inde på, er nogen db maskine...

• #12   15. jul 2009 DLS Ultimate SP12i

• #13   15. jul 2009 12" JBL GTI af de lidt ældre. Det spiller maks!

Kommentér på:
Hvilken subwoofer er bedst?

Annonce