{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

Hvad er bedst til pris? {{forumTopicSubject}}

Hey drenge.
Hvad siger i til disse tilbud? Holder det til noget, og i forhold til den umiddelbart lave pris?

http://www.autohifi.dk/shop/Details.asp?ProductID=368

http://www.autohifi.dk/shop/Details.asp?ProductID=533

http://www.autohifi.dk/shop/Details.asp?ProductID=452

Håber I kan gøre mig klog på området smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er bedst til pris?
  • #1   22. jul 2009 Jeg ville finde mig noget andet...Det er et billigt brag det du har kigget på... Der findes meget bedre lydmæssigt... Hva er dit budget...

  • #2   22. jul 2009 Niclas > Det kommer da helt an på ens budget. Earthquake er sgu ganske fint, og 2 stk. for 1200,- er svært at gøre billigere hvis det stadig skal være okay kvali.

  • #3   22. jul 2009 min erfaring siger mig at man skal undgå det billige bras hvis man vil have en ordentlig lyd og ikke mindst en god holdbarhed

  • #4   22. jul 2009 Hvaaa' er Earthquake gået hen og blevet noget lort? For nogle år siden var det sgu da gode sager de biksede frem? Altså selvfølgelig kan man ikke få super lyd for den pris, men hvis manden ikke har råd til så meget mere, er de vel okay. Istedet for fx. Boxter eller Xzound

  • #5   22. jul 2009 Niclas og Dan

    Stik mig nogle eks. på noget der ikke er billigt bras, uden self at være totallle topmodeller, fordi så stort budget har jeg ikke smiley


  • #7   22. jul 2009 Som sagt - hvad er dit budget og ikke mindst dine forventinger? Vil du have ren lyd eller bare bas der får bilen til at ryste fra hinanden? smiley

  • #8   22. jul 2009 Peerless XXLS... B2 AC12... Og brug hellere pengene på en GOD enhed end flere dårlige...

    EQ har aldrig været specielt godt...


  • #9   22. jul 2009 Altså det er ikke anlæg jeg går allermest op i, fremgår nok også hvis man ser på min bil smiley Men syntes jeg trængte til noget lidt bedre smiley altså for 2 stk. sub'er regnede jeg ikke med at ville skyde mere end omkring 1500 kr, max 2000 kr. Så mit budget hvad anlæg angår er lille som I kan se.. Men hvad er så det bedste jeg kan få for den pris? smiley

  • #11   23. jul 2009 Prismæssigt så er der ikk meget som slår Peerless XXLS... Og EQ har haft deres storhedstid... synes ikk deres mindre serier er specielt gennemført...

    Dog må jeg os lige sige at DLS har rigtigt fornuftigt grej os... ! En brugt UR12 bas havde heller ikk været afvejen... smiley


  • #12   23. jul 2009 Jonas H

    Hvad der er bedst kommer an på dine krav til det... Niclas tror med det samme at du vil have ren pæn Emma lyd og anbefaler selvfølgelig derefter... Men det kan jo være du er mere interesseret i at kunne få ørene til at bløde hos dine passagerer... Så hvad er du interesseret i?? Hvad der er bedst til prisen kommer virkelig an på hvad formålet er... For den sub der har den bedste lyd til prisen er ikke den samme enhed som spiller højest til prisen... og skal det være mere allround kan det være en helt 3. enhed der skal kigges på...


  • #13   23. jul 2009 Tak, har da fået lidt flere ting jeg kan overveje smiley

  • #14   23. jul 2009 **BDOG** _

    Du har helt ret... der findes en del der er bedre end Peerless og B2... Men så taler vi også en helt anden pris... som du også selv er inde på... Faktisk finder du ikke så meget der er bedre i den samme prisklasse... (Folk glemmer at tænke på hvad man får for pengene en gang imellem...)


  • #15   23. jul 2009 Cody .

    Hm.. Ved sgu ikke hvad mit formål er, jeg ikke den store HIFI-nerd. Men er vel nok en allround vil jeg tro smiley


  • #16   23. jul 2009 Holder bestemt stadigt på B2 Ac'eren som en fornuftig kombi enhed... ;),... Men nok os fordi jeg er træt... Over an out... :P..

    Nu skal der drømmes 106'er smiley


  • #17   23. jul 2009 nu vi snakker om det her.. hvor meget mener i så man skal op i før man begynder at få andet end bas? hvis nu vi siger der skal forstærker, sub og et par 6x9'er til?

  • #18   23. jul 2009 **BDOG** _

    En B2 AC12 er en enhed til ca 1500,- Til den pris finder du noik ikke så meget der kan spille så højt som den kan og stadig lyder godt... Peerless XXLS enheden er f.eks. i samme prisklasse. men den er ikke lige så alsidig som b2 enheden... (Den lyder godt man den kan ikke lave samme tryk)

    Tager man så en enhed som denne: (og nu bruger jeg et eksempel fra dit eget sortiment) http://www.bd-audio.dk/product.asp?product=1745
    Så er det jo ikke ligefrem en vellydende enhed... nærmere tværtimod... Men den kan spille højt.. Dog er den til prisen ikke så god igen. da AC12 enheden kan det samme og lyder rimeligt godt samtidig...

    til gengæld har du denne: http://www.bd-audio.dk/product.asp?product=8303

    Der i ren lydkvalitet er en fantastisk enhed til prisen... Den spiller ikke fantastisk højt men den slår en AC12 i lydkvalitet til hver en tid... Så til det formål egner den sig fantastisk godt... til tryk..-.. knap så godt...


  • #19   23. jul 2009 Simme S

    Det er svært at sige... det kommer igen an på hvad du ønsker af dit grej... noget grej kan tåle en masse effekt og kan spille så højt at du får diverse grimme håndtegn fra døve mennesker... mens andet ikke spiller så højt men kan få engle til at stige ned fra himlen... Og igen har du så en allround løsning i midten der kombinerer det lidt...

    Med hensyn til priser så er det noget man må afgøre med sig selv hvor meget man vil spendere på det... Og så købe grej ud fra det... Jeg selv er et dårligt eksempel da jeg gladeligt bruger 60000 kr om året på bilstereo hvis jeg kan komme til det...


  • #20   23. jul 2009 **BDOG** _
    Ja her:
    http://www.ktradio.dk/dat/detail.asp?id=1144

    Og ja det kommer helt an på hvad man ønsker ud af anlægget...


  • #21   23. jul 2009 det anlæg jeg havde i min 206'er var ren audiobahn, hvilket jeg synes kunne gøre tricket for mig.. havde købt ind for ca 8 klik der..

  • #22   23. jul 2009 Simme S

    Billigt for audiobahn vil jeg sige...
    Audiobahn er så desværre konkurs nu... lidt synd...


  • #23   23. jul 2009 Simme S

    Og ærlig talt... et anlæg består ikke af 6x9" forstærker og sub... Det består af komponentsæt foran i bilen... MÅSKE 6x9" hvis man ikke vil have et ordentligt lydbillede og så forstærkere og subs...


  • #24   23. jul 2009 cody>> hmm det vidste jeg ikke de var.. var satme glad for det.. kunne nu os' nemt brage igennem.. nåede da 129,8 db da det blev testet.. kan bare ikke huske ved hvor mange hz.

  • #25   23. jul 2009 cody>> ja det er rigtig nok, men de små 3,5" ude foran er knap så dyre jo:)

  • #26   23. jul 2009 En 206'er kører med 6,5" enheder i dørene... Et godt komponentsæt til dørene koster nemt 2000 og opefter...

  • #27   23. jul 2009 **BDOG** _

    Nej Audiobahn havde godt nok nogle heftige priser... nok derfor de ikke kunne klare sig til sidst... deres omkostninger var for store... det gik ud over deres priser og så ville folk ikke købe... så dalede kvaliteten for at holde prisen ned... det resulterede i dårlig lyd = folk ville igen ikke købe... = Audiobahn gik konkurs...


  • #28   23. jul 2009 ja det var et meget klogt skift Dansk autohifi lavede der... For Audio System er jo virkelig kvalitet til en meget fornuftig pris... (Nok derfor jeg kører med det)
    mener det var hifispeed.dk der fik importen bagefter... og han var bestemt ikke glad for audiobahn... det røg hurtigt ud igen...


  • #29   23. jul 2009 **BDOG** _

    Nåh det kan da godt være... Så godt husker jeg ikke... smiley
    Ja jeg er ikke helt klar over hvad de tænkte på med DUB serien... men værre affald skulle man da lede længe efter... jeg foretrak faktisk Xzound frem for DUB... det siger lidt om kvaliteten...


Kommentér på:
Hvad er bedst til pris?

Annonce