{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til placering af delfilter
  • #1   30. aug 2009 Jeg står i nøjagtig samme situation.

    Det er bedst at filtrene kommer til at ligge ved instrument bordet. Dvs. ikke i dørene hvor der evt. kommer fugt.

    Jeg har kigget lidt frem og tilbage, og har fundet ud af at det ene delfilter kan være under handskerummet. Altså hvis du tager den plade af der er under handskerummet og så putter filteret derop smiley

    Det andet filter har jeg dog ikke fundet plads til endnu smiley Leder stadig smiley


  • #2   30. aug 2009 Kan du ikke bare gemme dem oppe bag handskerummet

  • #3   30. aug 2009 Karina:

    Off Topic: skal lige hører dig, om dine højtalere passede 100% i døren, eller om du måtte skære noget mdf plade ud og sætte i som ramme?

    For mine 6,5'erer kan sku ikke være i dørene uden jeg hæver dem fra selve den originale ramme.


  • #4   30. aug 2009 jeg har skåret lidt af plastikket af. men så kan de også lige gå på plads da jeg prøvede. Men hvis man placer del filterne under hanskerummet hvordan vil i så trække ledningerne til tweeterne?

  • #5   30. aug 2009 Ketil

    Tror hun mente at ledningerne til diskanterne ikke er helt lange nok..

    Kan man evt. forlænge dem?


  • #6   30. aug 2009 hvis tweeter og woofer sider i døren og skal forbindes til delfilteret som befinder sig under hanskerummet hvordan vil i kloge hoveder sæ trække ledningere.
    Da al elektrisk styring i døren sker igennem det stik som forbinder døren med selve bilen.


  • Lasse P
    Lasse P Tilmeldt:
    apr 2005

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 158
    #7   30. aug 2009 Og du vil absolut have diskanten i døren?

  • #8   30. aug 2009 den er monteret, over vejer at finde ny inderbeklædning. hvis ikke andet er muligt

  • #9   6. sep 2009 den lidt fuskede løsning kunne også være at placere defilteret i en plastic pose inde i døren. på den måde undgår du det meste fugt +- det delfilteret selv vil lave da den nok producerer en lille smule varme.

    bare et forslag, så lad nu være med at "dolke" mig ned:-)

    Kristian T. Jensen


Kommentér på:
Hjælp til placering af delfilter

Annonce