{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

David
David
Følgere: 12 Biler: 12 Emner: 219 Svar: 1.337

tilslutte 2 forstærkere ?? {{forumTopicSubject}}

Min radio har 2 phono udgange

Front & Rear.

Hvis nu jeg gerne vil bruge min 4kanals forstærker til dørhøjttalere og hattehylde højttalere, og derefter køber en forstærker mere til min sub, hvordan skal jeg så tilkoble den nye forstærker ??

http://www.hifispeed.dk/shop/sinuslive-ya1-114166p.html ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tilslutte 2 forstærkere ??
  • #1   30. aug 2009 Så ville jeg købe to Y-splittere og så bruge Front udgangen fra radioen til den 4-kanals forstærker og bruge Rear udgangen fra radioen til Sub forstærkeren...

På den måde kan du fade mellem højtalere og sub (front og rear på radioen), og du kan justere lydstyrken på højtalerne på forstærkeren... ;o)

<b>Plexi</b>

• #2   30. aug 2009 Plexi jeg siger MANGE tak. !!

• #3   30. aug 2009 Det var virkelig så lidt! ;o)

Skulle det være en anden gang, så spørger du bare! ;o)

• #4   31. aug 2009 Hey.. I min første projekt brugte jeg selv Y splittere da mit headunit kun havde 1 udgang. Og er lige blevet færdig med anlæg i en kammerats bil der også ville bruge Y splittere.. Kan kun sige og gøre det samme som carsound da de så det.. smid dem ud.. Det tager meget af din effekt og du får ikke en ordentlig lyd ud af det.. Hvis du går efter en god lyd så køb et headunit med 3 udgange... Sub, front og rear... Du vil få en klart bedre lydkvali ud af det.. Kan kraftigt anbefale pioneer da du kan indstille stort set alt i deres modeller.. men sørg for den har 3 udgange.. og lad nu være med at købe en der har 1600 funktioner.. ofte går for meget lort i radioen ud over kvaliteten af den lyd der kommer ud..

Kommentér på:
tilslutte 2 forstærkere ??

Annonce