{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Hvor stort kabinet til en MDS 10" {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Sidder med en MDS Fanatic Power 10" bas og leder efter oplysninger om dennes størrelse af kabinet ..

Har siddet og kigget på thansens hjemmeside som har 2 kabinetter der kunne have interesse ..

Lukket: http://thansen.dk/product.asp?c=3037436013&n=1200268082&pn=1383805904

Med basreflex: http://thansen.dk/product.asp?c=3037436013&n=1200268082&pn=1383805905

Hvilke af disse kabinetter ville kunne give mig det bedste resultat ..

Og ønsker ikke at få at vide jeg kan bygge mit eget kabinet mv.

Så spørgsmålet er: Hvilken af disse 2 overstående kabinetter ville give mig bedste resultat?

PÅ forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor stort kabinet til en MDS 10"
  • #1   11. sep 2009 Byg et selv, det er ikke så svært som det ser ud, også får du noget der passer lidt bedre ind i bilen.

• #2   11. sep 2009 Jesper > Som jeg skrev .. vil ikek bygge et selv.. og det er til min svoger .. smiley

• #3   11. sep 2009 Folk de snakker og snakker.
    Basser bliver ikke smadret ved at sidde i et kabinet med for mange liter eller onvendt. Basser bliver smadret ved man spiller for højt og en forstærker der ikke kan trække det også kommer der "forvringet" signal til bassen også brander bassen af. og sådan er det. " det som vi kalder tonni brian anlæg"

Selvom jeg SLET ikke er fan af t-hansen kan du godt købe kabinet derude. Hvis der er for mange liter i. smider du evt x antal liter flamingo i kassen. Så der kommer til at være de liter i kassen som du gerne vil ha.
    (det kan man sagtens)

Dog ville jeg smutte ned i min lokale carsound pusher og få en kasse dernede. de har alle spec på den bass og har med garanti et kabinet der passer 100%

Personligt bygger jeg selv mine kasser. og det tager no time jo smiley

Kommentér på:
Hvor stort kabinet til en MDS 10"

Annonce