{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

cerwinvega eller earthqauke {{forumTopicSubject}}

hvad synes i der er bedste cerwin vega eller earthqauke
jeg synes personligt earthqauke er langt bedre både lyd messigte og i kvalitet synes earthqauke slår meget mere præcis har selv haft en storker i 18¨¨ og var slet ik overrasket over den angåne hvordan folk lige frem skam roser den hvad synes i ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  cerwinvega eller earthqauke
  • #1   18. okt 2009 (-:

• #2   18. okt 2009 den gamle stroker er der sku ikke noget der slår. de ska bar ha nogen watt..

• #3   19. okt 2009 Begge mærker kan ingenting mere desværre af hva min personlige mening...

• #4   19. okt 2009 var os den gamle storker jeg havde men synes slet ik lyd kvaliteten var så godt ja den kunne da trykke hel del men lyden skal os være godt og så ska det osså slå præcis ellers er der ik meget ved at ha en syg bass i sin bil

• #5   19. okt 2009 Søger du vellyd forstår jeg ikk du nævner disse mærker i din overskrift... Der er mange andre mærker som gør det meget bedre...

• #6   19. okt 2009 niclas søger intet var bare for at åbne en lille debat jeg har en 15 earthquake magme jeg elsker over alt har prøvet en del mærker og earthquake er helt klart nr 1 hos mig og det værste lort man kan købe er helt kalrt mds det mærke var jeg skuffet over

• #7   19. okt 2009 MDs og Eq er dog heller ikk helt det samme... Eq laver dog noget af udviklingen på deres eget grej, hvor MDS får det lavet OEM... Magma enhederne er en noget ældre enhed, men som spiller rigtigt fornuftigt skam... Men ønsker du dig en anden enhed eller hvordan ?

• #9   19. okt 2009 Kan kun give dig ret Leo...

• #10   19. okt 2009 ej nu må i holde op så god var storker hellere ik

• #11   19. okt 2009 Den gamle stroker er KLASSE hvis den er sat ordentligt op med den rigtige forstærker og kabinet... Hvis du tvivler på den er god, så har din opsætning ikk været den bedste... Selv den gamle 124 er bedre end noget somhelst EQ har kastet ud fra fabrikken... !

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #12   19. okt 2009 Jeg er forvirret i toppen er du til EQ... MEn jo længere debatten går roser dem mere og mere CW ??

• #13   19. okt 2009 øhh er fuld er 100% kun til earthquake ja storker er god men ik bedre efter min smag cw er kun til små konfirmanter

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #14   20. okt 2009 hehe ok =)

• #15   20. okt 2009 Efter min mening er både Eartquake og Cerwin Vega, noget rædselsfuldt lort... NU....

Cerwin Vega var kongen i slutningen af 90'erne... Især deres stroker enhed var der jo intet der kunne slå... (Dem der mener earthquake har lavet noget bedre har bare ikke kunnet finde ud af at give strokeren optimale forhold at spille i..)

Earthquake har en rædselsfuld lyd... men til gengæld kan de spille afsinddigt højt... Hvilket jo er en stor fordel hvis det er det man ønsker... Deres forstærkere er desværre meget ukontrollerede... Har ofte set EQ forstærkere ikke har kunnet magte samme opgave som en mindre forstærker af andet fabrikat nemt kunne magte...

EQ Magma enheden er en ganske fin enhed til lydtryk... Til lydkvalitet er den desværre ikke ret meget værd...

Det vigtigste man dog bør tænke på er, at hvis man selv er tilfreds med det udstyr man har og med lyden man får ud af det. Så er det jo i grunden det vigtigste...

• #16   20. okt 2009 hvad skal man så op i før det blir godt efter din smag orion eller jl audio
    vil slet ik gi dig ret en earthquake er dårlig synes selv det slår pisse godt og præcis i forhold til mange andre mærker har prøvet mange enheder hvor jeg slet ik fik den lyd jeg søgte som earthquake gir

• #17   21. okt 2009 dennis M

Det kommer meget an på hvad du er ude efter... du skal jo regne med at lydkvalitet og så lydtryk ikke har noget med hinanden at gøre... EQ er KUN lavet med henblik på lydtryk...

Mærker der laver enheder med henblik på lydkvalitet:
    Helix, Focal Ground Zero, Pioneer, Hertz, B2, Alpine, JL-audio, Polk, Morel, Rainbow, Genesis, Dynaudio, Peerless, DLS, JBL, Harman Kardon, Audio System, Zapco Og andre jeg dog ikke helt kan huske alle navne på.

Mærker der laver enheder til Lydtryk:
    Earthquake, GTX (Tidligere boxter), Ground Zero, Hertz, Resonant engineering, Power Acoustik, Digital Design, B2, Pioneer, Cerwin Vega (De gør det bare ikke ret godt), JBL, Atomic, Audio System, Emphazer, Zapco Samt nogle andre jeg heller ikke kan huske.

Der er så også alle de mærker der påstår de laver allround udstyr der er konkurrence værdigt men egentlig kun er affald:
    MDS, Boss, Xzound, Hvad som helst fra Importas.dk,

Earthquake er ikke vellydende... og bliver det heller aldrig... deres forstærkere er elendige til lydkvalitet... men rigtigt gode til lydtryk... hvor alpines forstærkere har det lige omvendt f.eks.

Kommentér på:
cerwinvega eller earthqauke

Annonce