{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.658 visninger | Oprettet:

Carsound, hvad fanden gør jeg? {{forumTopicSubject}}

Hej drenge.

jeg inleverede min radio til Carsound for 4 uger siden, hvor jeg fik at vide at der kunne gå op til 3 uger med reparation.

Det var så fint nok, så snakkede jeg med manden i går, hvor han sagde at der var ukendt reparationstid fordi de ventede på reservedele, det mente jeg ikke kunne være rigtigt, da jeg selv arbejder i servicebranchen ville jeg derfor mene at de burde give mig en ny radio tilbage i stedet for.

Jeg ringede derfor til deres værksted, som sjovt nok fortalte at de aldrig har modtaget radioen fra Carsound, hvilket jo er MEGET underligt, da ham der arbejder i carsound havde fortalt mig flere gange at han havde rykket for den, og at de bare manglede dele fra Japan.

Derfor ringede jeg til carsound her lige før, og fik samme besked igen "Jeg rykker for den".. HAN KAN IKKE RYKKE FOR DEN DA DE IKKE HAR DEN!

Hvad fanden skal jeg gøre, jeg er tydeligvis blevet taget i røven grumt....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Carsound, hvad fanden gør jeg?
  • #1   12. nov 2009 du har vel fået en kvittering for at du har indleveret den til rep.??
    så er det bare at ringe til dem og sige hvis de ikke får styr på det så kontakter du forbrugerombudsmanden og ekstrabladet.. men hus nu ikke at hidse dig op og tale grimt.. det kommer der nemlig ikke noget godt ud af...

• #2   12. nov 2009 Jeg har en kvittering, og sagde netop også at jeg lige havde snakket med Forbrugerstyrelsen, men det virkede han rimelig ligeglad med..

• #3   12. nov 2009 Har du noget på at du har afleveret radioen?

• #4   12. nov 2009 Jep, sidder med sådan en reparationskvittering

• #5   12. nov 2009 tja jeg ville gå ned i butikken og sige til dem at de godt må ringe og rykke mens du er der.
    med telefonen på med hør.
    eller selv ringe til værkstedet inden du går ind.
    og så håbe på der ingen kunder er i butikken er så du kan komme til med det samme.
    eller så kan det jo være de har sendt den til et andet værksted?

• #6   12. nov 2009 Butikken ligger godt 50 km. væk fra mig, derfor jeg gerne ville undgå den løsning, men det er selvfølgelig en mulighed.

Ja, spurgte nemlig værkstedet da jeg ringede om den kunne ligge på en andet værksted, men som han sagde så har Carsound kun kontrakt med det værksted ift. Pioneer udstyr

• #7   12. nov 2009 mener godt 80 km til butikken smiley

• #8   12. nov 2009 yes, jeg er HELT sikker..

Det var det aller første jeg overhovedet tjekkede med det værksted jeg ringede til, at det var der lige netop den carsound butik sendte sine ting hen til.

Samt det er også det værskted jeg selv skulle have sendt den hen, hvis jeg havde valgt selv at sende den ind (står ude på deres hjemmeside)

• #9   12. nov 2009 carsound har ingenting med servicebranchen at gøre..?

• #10   12. nov 2009 det kaldes detailhandelsbranchen

• #11   12. nov 2009 mm G det ved jeg godt, men det er en service de skal yde mig at sende radioen til reparation når de har solgt mig en ydelse.

BDOG hvad vil du så mene jeg skal gøre..?
    Fordi nu er det nemlig chefen i den butik jeg har snakket med hver gang, da han er selvstændig og den eneste der står der.. skal jeg ringe til hovedkontoret?

• #12   12. nov 2009 Hmm ja okay..

Jeg giver det lige et par dage mere, og så tager jeg sgu turen derind (80 km -.-)

Men jeg siger tak for hjælpen i hvert fald.

• #13   12. nov 2009 Du ringer da bare til cheffen i butikken;) Hvor svært kan det være også må du jo sige du ikke følger du har fået en rigtig forklaring på dine ting. Samt at grunden du ringer er at du er meget perneben med dine ting og gerne vil have rene linjer som hende tennis spilleren normalt siger.... Hvis du snakker sådan tror jeg helt sikkert der sker noget

• #14   12. nov 2009 må man spørger hvilken butik det handler om?

• #15   12. nov 2009 Ja, der er da god sandsynlighed for at radioen er parallelimporteret og er sendt til udlandet for at blive fixet.

• #16   12. nov 2009 Det handler om Carsound i Roskilde..

jeg ved ikke om chancen for parallelimport er så stor, når jeg nu som sagt selv havde mulighed for at sende den direkte ind til værkstedet, som ligger i DK..

Hvis de parallelimporterede ville de nok ikke tage imod de radioer går jeg ud fra...

Lasse N, det er chefen jeg har snakket med hver gang

• #17   12. nov 2009 Det skal selvfølgelig sige at jeg synes alt andet service derinde har været super lækker, og jeg håber virkelig det her er et sjældent tilfælde, fordi bestyreren er super flink, og virkelig god til at hjælpe, bare ærgerligt at der skal ske sådan noget her.

• #18   12. nov 2009 Hvis den var blevet sendt til et andet værksted havde han sikkert også spurgt hvilket værksted jeg havde ringet til da jeg snakkede med ham her lige før..

• #19   12. nov 2009 hvilken butik er det ? hvor ligger den. ?

• #20   12. nov 2009 Yes..
    Ahrg man, sidder bare og er ved at koge over.. jeg kan ikke klare sådan noget her hvor man føler at der er noget der er forkert, og folk gider ikke give en klar besked.. en besked som "Undskyld, jeg har sgu dummet mig, jeg fik sendt den forkerte af sted" er sgu en besked man kan forstå, og mennesker kan begå fejl, så det ville være helt fair, og jeg ville ikke blive sur over det.

Men når jeg står og føler at enten værkstedet eller butikken lyver over for mig bliver jeg sgu knotten

• #21   12. nov 2009 Har aldrig oplevet noget skidt med carsound, så tror du ikke bare der foreligger en fejl? prøv at tage ned til rasmus og be ham om at ringe til værkstedet mens du er der så tror jeg du får løst dit problem.

• #22   12. nov 2009 Det håber jeg også meget Morten, og som sagt synes jeg han er meget flink, så ville undre mig..

Men som sagt er der lige 80 km. hver vej, og jeg er rimelig presset af arbejde for tiden, så det er lidt besværligt..

• #23   12. nov 2009 Til at starte på, så starter du dette indlæg på en meget akavet måde. Meget aggressivt.

Jeg har snakket med over halvdelen af Carsound bestyrerne rundt om til messer, udstillinger og konkurrencer - fælles for dem alle er, at de er meget hjælpsomme, dygtige og super fine fyre.
    Ligeledes har jeg altid fået god respons via mail med deres hovedkontor i Esbjerg.
    Så jeg stiller mig totalt uforstående overfor den behandling du skriver at være udsat for.
    Medmindre du altså har startet reklamationen hos Carsound, som du har startet denne tråd. For hvis nogen kommer ind og dikterer hvad jeg skal gøre og hvor elendigt det er at headuniten er død, så går jeg selv i baglås og så yder jeg sq ikke særlig god kundeservice... Hvis man derimod er høflig og tager tingene stille og roligt - så kommer man længere!

Carsound får repareret Pioneer headunits i Taastrup hos et eller andet serviceventer.
    Jeg har købt en Pioneer headunit andetsteds og Carsound har tilbudt at stå for reparationen kvit og frit for mig. Jeg kunne endda koordinere det med Carsound så jeg fik en tid i Taastrup hvor de reparerede min headunit mens jeg kiggede på og ventede...

• #24   12. nov 2009 Smølfen !
    Det er skam heller ikke fordi jeg føler mig skidt behandlet af Carsound, desuden da jeg indleverede min radio til reparation var jeg overhovedet ikke sur, jeg ved godt hvordan det er at stå i butik og snakke med åndssvage kunder smiley

Jeg er meget glad for al den hjælp jeg har fået derinde, det jeg er træt af er at folk bliver ved med at fortælle mig noget forskelligt, som jeg ikke kan tage stilling til.

• #25   12. nov 2009 Jeg har også Snakket med over halvdelen af Carsounds ledelse ang Sponsorat af Anlæg til Demo biler og de virker meget proff på dette område.har ligeledes købt en masse udstyr ved dem i odense og svendborg afdelingen og der har aldrig været en finger og satte på service.. Jeg vil også råde dig til og gøre ned til butikken og få en snak med dem så i kan finde en fælles løsning. Held og lykke med dit anlæg

Brumle

• #26   12. nov 2009 Det er ovre ved Tech Center i Taastrup de bliver repareret

• #27   12. nov 2009 ..::Polo doktoren::.. .
    Det er også dem jeg ringede til smiley

• #28   12. nov 2009 Øwkay smiley

• #29   12. nov 2009 jeg smutter sgu derind nu... tak for hjælpen drenge !

• #30   12. nov 2009 Jesper, det kan jeg absolut godt forstå!

Men vi har åbenbart samme opfattelse af Carsound, det er jeg rigtig glad for!
    Men prøv eventuelt at ringe til Rasmus og sige til ham at du mener at I må have misforstået hinanden på et tidspunkt og at du meget gerne vil være helt sikker på hvordan og hvorledes.
    Sig da eventuelt til ham at du har snakket med værkstedet og sig til ham at de påstår at de ikke har modtaget den og du ikke kan forstå det, når Rasmus trods alt har afsendt den?

Det er ingen skade til at spille lidt "underdog" selvom man føler sig som "forurettede". Jeg har prøvet det en del gange med andre forretninger, og det er klart federe at være underdog og få lyd i sin bil igen, end det er at være gal på alt og alle (hvilket jeg fuldt ud forstår!) - for det gør blot tingene langsommere smiley

• #32   12. nov 2009 Ved godt det er lidt udenfor topic det her, men i roser alle sammen carsound til op over skyerne, er der virkelig ikke nogle som har været uheldige med dem?
    for mig virker de nemlig ikke ret professionelle og de er gode til at digte historier.

• #34   12. nov 2009 nu har jeg købt rigtig meget tilbehør til biler hos mange forskellige firmaer og kun et par stykker har skuffet mig, deriblandt carsound. Rigtig fede produkter de sælger, kvalitet kan man vist roligt sige det er, men både deres leveringstider halter lidt men ikke mindst deres montering i bilen er godt nok ringe, for de nåede sku da lige at klippe nogle ledninger over i bilen ledningsnet fordi de kunne spare tid på monteringen selv om bilen kun var halvanden år gammel. subben var endvidere tilkoblet forkert. de fejler må bare ikke ske fra deres side når de ikke laver andet end lyd

• #35   12. nov 2009 jeg synes bestemt der er rigtigt mange fornuftige butikker rundt i det danske land... Carsound er bestemt slet ingen dårlig butik, og må indrømme at jeg altid har fået imponerende god service...

• #36   12. nov 2009 Jeg har ikke læst det hele....MEN i henhold til købeloven skal den repareres inden for rimelig tid så her snakker vi en 14 dage maks 3 uger, hvis ikke det er iorden skal du have en ny radio og sådan er det bare. det står i paragraf 76 eller sådan, find købeloven på nettet og kig under det afsnit som hedder forbruger er det vidst.

• #37   12. nov 2009 Niclas A: Kan kun sige det samme, men det hjælper naturligvis ikke Jesper P. Håber du finder en løsning. Jeg må så dog sige som lille sidenot, dog uden at pege fingre, at det vidst ikke er første gang der er lidt negative meldinger omkring netop den Carsound butik.

• #38   12. nov 2009 Dennis> handler en del i svendborg afdelingen og været i odense et par gange, samt en del kammerater der også handler der, vil sige vi aldrig har oplevet nogen problemer de er kanon hjælpsomme og ved hvad de laver, udentvivl

• #39   13. nov 2009 Hej.

Her er lidt læse stof til hvad du kan gøre i følge forbrugerstyrelsen

http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/kobelovsguide/5/hvis-saelger-ikke-afhjaelper-inden-for-rimelig-tid/

• #40   13. nov 2009 hvilken butik er der tale om her...? Hvor i landet...?

• #41   13. nov 2009 har ikke læst debatten .. men jesper . prøv at få ham til at ringe til dem mens du hører med .. og så hør om de stadig har radioen... og hvis de ikke har.. så lad dem finde en løsning med det samme

• #42   13. nov 2009 det står længere oppe i debatten... det er afdelingen i roskilde...

• #43   13. nov 2009 hmm må sige at Roskilde afdelingen med Rasmus vandel i spidsen aldrig har givet mig problemer... Sålænge du har din kvittering så har du selvfølgelig reddet... Jeg ville helt ærligt trille derned en sidste tur selvom køreturen er lidt lang og tage den sidste snak med manden...

• #44   13. nov 2009 jesper j hvad mener du med deres priser er det bobbelte af alle andre steder i dk.
    kan jeg ikke forstå da deres priser er de vejledene fra inportøren

• #45   13. nov 2009 Hmm.. Hvorfor venter du ikke bare til den reservedel er kommet på lager så de kan skifte den? Han har jo intet ud af at lyve for dig, Og det værksted du ringer til må sikkert ikke oplyse noget om interne sager mellem deres partnere. MEN anyway så er 3 uger slet slet ikke lang tid nok at vente, rimelig tid kan være helt op til 3 måneder, og man bytter kun til nyt ifølge købeloven hvis det ikke kommer til at koste forretningen for mange penge i forhold til hvis det bliver repareret..! Og de kunder der presser mere på tror jeg som andre også siger bare får en dårligere betjening..

• #46   13. nov 2009 jeg tror nu os bar du skal give det lidt tid...

• #47   13. nov 2009 Tim P, rimelig tid for en autoradio kan sq aldrig være 3 måneder. For elektronik som en autoradio er rimelig tid en 14 dage, maks 3 uger.

• #48   13. nov 2009 Thure du snakker som du har forstand på. men du ved tydeligvis ikke hvordan det er at drive en forretning!

• #49   14. nov 2009 Tim.P
    Det er sgu ikke vejbanen på storebæltsbroen der skal repareres , 3 måneder er ikke rimelig tid.
    Rep. af feks. auto-radio må maks. tage 3-4 uger fra indlevering til afh.

• #51   14. nov 2009 Det er måske også lidt overdrevet, men man skal ikke tro at forretningerne tager tab frivilligt efter 3 uger.. men 2 måneder er det længste jeg har oplevet.

• #52   14. nov 2009 Men går der så lang tid, så hører der også en flaske rødvin med eller en anden form for gave til kunden, men vi er ikke herre over de værksteder som producenterne vælger desværre. Men 1½ måned, Og derefter kontakter jeg altid leverandøren og spørger om de synes det er rimeligt, og i nogen tilfælde sender de en ny enhed direkte til kunden.

• bamse v
    bamse v Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 381
    #53   14. nov 2009 hva Tim P du er indenfor branchen selv og forsvarer at ting bare tager tid?
    Det er sgu en ommer. Ting kan godt tage tid, men så skal man ikke akseptere det og hellere gøre prodcenten opmærksom på dette, istedenfor bare at skulle akseptere at jo 3 måneder er ok for du får jo en flaske vin.

Men det er jo så kun min mening.

• #54   14. nov 2009 Er der ik snart noget update?

har du snart været inde i butikken og fået snakket med dem..???

• #55   14. nov 2009 Har som sagt heller aldrig oplevet længere end 2 måneder og det er på 9 år.. så det er 1 ud af 1000 der tager så lang tid, men de fleste sager klares mellem 1 uge og 3 uger.. smiley Og ja det er surt som kunde at vente, men alting kan bare ikke altid gå efter kundens tempo, og tråd starter er langt ude, 3 uger er acceptabelt, hvis han mener andet må han jo klage og så må sælger gøre hvad han kan få at gøre kunden tilfreds, så må man ha et låne apparat som kunden kan bruge i mellem tiden hvis det er helt galt. og ellers må sælger tage en dialog med producenten..

• #56   15. nov 2009 Hej Jesper..

Det er mig du har snakket med fra værkstedet i Tåstrup :o)

For at løse den her til mindst muligt gene for dig som forbruger, ville jeg rigtig gerne have at du sender mig en mail med en indscanning af den indleveringskvittering du har fra Carsound i Roskilde. Så tager jeg den med Rasmus så hurtigt jeg kan. Husk på at der sagtens kan foreligge en misforståelse eller en helt almindelig menneskelig fejl :o). Det er i hvert fald ikke min forståelse at butikker med vilje efterlader radioer liggende og vente og ikke bliver sendt til reparation. Husk på hvor meget negativ omtale Carsound har fået i denne tråd, som måske er uberettiget, og det skader deres image. Ikke at jeg tager Carsound i forsvar men lad os nu finde ud af hvad der er gået galt. Skynd dig at sende mig en mail med et scan af din kvitto så ringer jeg til butikken med det samme :o) :o)

Mvh. Rasmus / Tech-Center.dk

Kommentér på:
Carsound, hvad fanden gør jeg?

Annonce