Carsound, hvad fanden gør jeg? {{forumTopicSubject}}
Hej drenge.
jeg inleverede min radio til Carsound for 4 uger siden, hvor jeg fik at vide at der kunne gå op til 3 uger med reparation.
Det var så fint nok, så snakkede jeg med manden i går, hvor han sagde at der var ukendt reparationstid fordi de ventede på reservedele, det mente jeg ikke kunne være rigtigt, da jeg selv arbejder i servicebranchen ville jeg derfor mene at de burde give mig en ny radio tilbage i stedet for.
Jeg ringede derfor til deres værksted, som sjovt nok fortalte at de aldrig har modtaget radioen fra Carsound, hvilket jo er MEGET underligt, da ham der arbejder i carsound havde fortalt mig flere gange at han havde rykket for den, og at de bare manglede dele fra Japan.
Derfor ringede jeg til carsound her lige før, og fik samme besked igen "Jeg rykker for den".. HAN KAN IKKE RYKKE FOR DEN DA DE IKKE HAR DEN!
Hvad fanden skal jeg gøre, jeg er tydeligvis blevet taget i røven grumt....
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 307 Svar: 7.748
så er det bare at ringe til dem og sige hvis de ikke får styr på det så kontakter du forbrugerombudsmanden og ekstrabladet.. men hus nu ikke at hidse dig op og tale grimt.. det kommer der nemlig ikke noget godt ud af...
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 261 Svar: 1.919
jan 2005
Følger: 20 Følgere: 17 Biler: 2 Emner: 47 Svar: 762
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 261 Svar: 1.919
okt 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 2 Emner: 4 Svar: 175
med telefonen på med hør.
eller selv ringe til værkstedet inden du går ind.
og så håbe på der ingen kunder er i butikken er så du kan komme til med det samme.
eller så kan det jo være de har sendt den til et andet værksted?
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 261 Svar: 1.919
Ja, spurgte nemlig værkstedet da jeg ringede om den kunne ligge på en andet værksted, men som han sagde så har Carsound kun kontrakt med det værksted ift. Pioneer udstyr
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 261 Svar: 1.919
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 261 Svar: 1.919
Det var det aller første jeg overhovedet tjekkede med det værksted jeg ringede til, at det var der lige netop den carsound butik sendte sine ting hen til.
Samt det er også det værskted jeg selv skulle have sendt den hen, hvis jeg havde valgt selv at sende den ind (står ude på deres hjemmeside)
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 3 Emner: 76 Svar: 341
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 3 Emner: 76 Svar: 341
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 261 Svar: 1.919
BDOG hvad vil du så mene jeg skal gøre..?
Fordi nu er det nemlig chefen i den butik jeg har snakket med hver gang, da han er selvstændig og den eneste der står der.. skal jeg ringe til hovedkontoret?
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 261 Svar: 1.919
Jeg giver det lige et par dage mere, og så tager jeg sgu turen derind (80 km -.-)
Men jeg siger tak for hjælpen i hvert fald.
aug 2004
Følger: 54 Følgere: 52 Biler: 3 Emner: 300 Svar: 921
feb 2005
Følger: 33 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 103 Svar: 1.700
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 44 Svar: 431
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 261 Svar: 1.919
jeg ved ikke om chancen for parallelimport er så stor, når jeg nu som sagt selv havde mulighed for at sende den direkte ind til værkstedet, som ligger i DK..
Hvis de parallelimporterede ville de nok ikke tage imod de radioer går jeg ud fra...
Lasse N, det er chefen jeg har snakket med hver gang
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 261 Svar: 1.919
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 261 Svar: 1.919
mar 2007
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 21 Svar: 42
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 261 Svar: 1.919
Ahrg man, sidder bare og er ved at koge over.. jeg kan ikke klare sådan noget her hvor man føler at der er noget der er forkert, og folk gider ikke give en klar besked.. en besked som "Undskyld, jeg har sgu dummet mig, jeg fik sendt den forkerte af sted" er sgu en besked man kan forstå, og mennesker kan begå fejl, så det ville være helt fair, og jeg ville ikke blive sur over det.
Men når jeg står og føler at enten værkstedet eller butikken lyver over for mig bliver jeg sgu knotten
nov 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 74 Svar: 373
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 261 Svar: 1.919
Men som sagt er der lige 80 km. hver vej, og jeg er rimelig presset af arbejde for tiden, så det er lidt besværligt..
sep 2004
Følger: 59 Følgere: 56 Biler: 2 Emner: 58 Svar: 7.895
Jeg har snakket med over halvdelen af Carsound bestyrerne rundt om til messer, udstillinger og konkurrencer - fælles for dem alle er, at de er meget hjælpsomme, dygtige og super fine fyre.
Ligeledes har jeg altid fået god respons via mail med deres hovedkontor i Esbjerg.
Så jeg stiller mig totalt uforstående overfor den behandling du skriver at være udsat for.
Medmindre du altså har startet reklamationen hos Carsound, som du har startet denne tråd. For hvis nogen kommer ind og dikterer hvad jeg skal gøre og hvor elendigt det er at headuniten er død, så går jeg selv i baglås og så yder jeg sq ikke særlig god kundeservice... Hvis man derimod er høflig og tager tingene stille og roligt - så kommer man længere!
Carsound får repareret Pioneer headunits i Taastrup hos et eller andet serviceventer.
Jeg har købt en Pioneer headunit andetsteds og Carsound har tilbudt at stå for reparationen kvit og frit for mig. Jeg kunne endda koordinere det med Carsound så jeg fik en tid i Taastrup hvor de reparerede min headunit mens jeg kiggede på og ventede...
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 261 Svar: 1.919
Det er skam heller ikke fordi jeg føler mig skidt behandlet af Carsound, desuden da jeg indleverede min radio til reparation var jeg overhovedet ikke sur, jeg ved godt hvordan det er at stå i butik og snakke med åndssvage kunder
Jeg er meget glad for al den hjælp jeg har fået derinde, det jeg er træt af er at folk bliver ved med at fortælle mig noget forskelligt, som jeg ikke kan tage stilling til.
okt 2003
Følger: 255 Følgere: 235 Biler: 7 Emner: 74 Svar: 775
Brumle
okt 2002
Følger: 64 Følgere: 68 Biler: 3 Emner: 153 Svar: 11.882
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 261 Svar: 1.919
Det er også dem jeg ringede til
okt 2002
Følger: 64 Følgere: 68 Biler: 3 Emner: 153 Svar: 11.882
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 261 Svar: 1.919
sep 2004
Følger: 59 Følgere: 56 Biler: 2 Emner: 58 Svar: 7.895
Men vi har åbenbart samme opfattelse af Carsound, det er jeg rigtig glad for!
Men prøv eventuelt at ringe til Rasmus og sige til ham at du mener at I må have misforstået hinanden på et tidspunkt og at du meget gerne vil være helt sikker på hvordan og hvorledes.
Sig da eventuelt til ham at du har snakket med værkstedet og sig til ham at de påstår at de ikke har modtaget den og du ikke kan forstå det, når Rasmus trods alt har afsendt den?
Det er ingen skade til at spille lidt "underdog" selvom man føler sig som "forurettede". Jeg har prøvet det en del gange med andre forretninger, og det er klart federe at være underdog og få lyd i sin bil igen, end det er at være gal på alt og alle (hvilket jeg fuldt ud forstår!) - for det gør blot tingene langsommere
jun 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 28 Svar: 121
for mig virker de nemlig ikke ret professionelle og de er gode til at digte historier.
jun 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 28 Svar: 121
mar 2005
Følger: 95 Følgere: 92 Biler: 3 Emner: 46 Svar: 5.156
jun 2005
Følger: 20 Følgere: 20 Emner: 31 Svar: 54
nov 2005
Følger: 88 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 208 Svar: 4.737
mar 2005
Følger: 115 Følgere: 111 Biler: 2 Emner: 139 Svar: 2.000
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 9
Her er lidt læse stof til hvad du kan gøre i følge forbrugerstyrelsen
http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/kobelovsguide/5/hvis-saelger-ikke-afhjaelper-inden-for-rimelig-tid/
mar 2005
Følger: 95 Følgere: 92 Biler: 3 Emner: 46 Svar: 5.156
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 187 Svar: 2.613
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 307 Svar: 7.748
mar 2005
Følger: 95 Følgere: 92 Biler: 3 Emner: 46 Svar: 5.156
okt 2004
Følger: 47 Følgere: 161 Biler: 9 Emner: 7 Svar: 1.178
kan jeg ikke forstå da deres priser er de vejledene fra inportøren
okt 2004
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 193
mar 2005
Følger: 95 Følgere: 92 Biler: 3 Emner: 46 Svar: 5.156
jun 2005
Følger: 20 Følgere: 20 Emner: 31 Svar: 54
okt 2004
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 193
sep 2004
Følger: 60 Følgere: 48 Biler: 2 Emner: 53 Svar: 1.603
Det er sgu ikke vejbanen på storebæltsbroen der skal repareres , 3 måneder er ikke rimelig tid.
Rep. af feks. auto-radio må maks. tage 3-4 uger fra indlevering til afh.
okt 2004
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 193
okt 2004
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 193
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 381
Det er sgu en ommer. Ting kan godt tage tid, men så skal man ikke akseptere det og hellere gøre prodcenten opmærksom på dette, istedenfor bare at skulle akseptere at jo 3 måneder er ok for du får jo en flaske vin.
Men det er jo så kun min mening.
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 307 Svar: 7.748
har du snart været inde i butikken og fået snakket med dem..???
okt 2004
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 193
nov 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 2 Emner: 2 Svar: 413
Det er mig du har snakket med fra værkstedet i Tåstrup :o)
For at løse den her til mindst muligt gene for dig som forbruger, ville jeg rigtig gerne have at du sender mig en mail med en indscanning af den indleveringskvittering du har fra Carsound i Roskilde. Så tager jeg den med Rasmus så hurtigt jeg kan. Husk på at der sagtens kan foreligge en misforståelse eller en helt almindelig menneskelig fejl :o). Det er i hvert fald ikke min forståelse at butikker med vilje efterlader radioer liggende og vente og ikke bliver sendt til reparation. Husk på hvor meget negativ omtale Carsound har fået i denne tråd, som måske er uberettiget, og det skader deres image. Ikke at jeg tager Carsound i forsvar men lad os nu finde ud af hvad der er gået galt. Skynd dig at sende mig en mail med et scan af din kvitto så ringer jeg til butikken med det samme :o) :o)
Mvh. Rasmus / Tech-Center.dk
Carsound, hvad fanden gør jeg?