{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

Subwoofer kører ikke {{forumTopicSubject}}

Jeg har lidt problemer med mit anlæg, har lige fået monteret en 4 kanals forstærker og så da jeg tilslutter min subwoofer virker den ikke. Jeg brokobler 2 af kanalerne fra + og - til + og - på sub'en. Har selvfølgelig også sat phono kabel fra HU til forstærker, ledning fra + på batteriet til + på forstærkeren, - fra forstærker til stel i bagagerummet og remote fra power antenna på head unit til forstærkerens remote indgang. Der er lys i forstærkeren, subwooferen virker bare ikke. Ved virkelig ikke hvad jeg har gjort galt :s

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Subwoofer kører ikke
  • #1   13. nov 2009 Jeg havde samme problem for lidt tid siden. For mit vedkommende viste det sig at være phonokablet den var gal med. Prøvede at skifte det, og så spillede bassen på livet løs.

Det er ikke sikkert at det er det samme der er galt med din, men det var da værd at tjekke :o)

• #2   13. nov 2009 Eller rettere sagt, så var det y-kablet og ikke phonokablet den var gal med.

• #3   14. nov 2009 er det nye eller brugte stumper?? (måske er du blevet snydt)
    prøv og tag et 9V blok batteri og sat på + og - på din sub for at teste om da overhovedet er liv i den (batteriet skal kun lige røre så skulle den gerne køre endten indad eller udad er det ikke tilfældet er den nok DØD
    men hvis den virker så prøver du bare at sætte den til en enkelt kanal på forstærkeren sådan tester du lige alle dine udgange for kan jo være da er en af dem da er brændt af

• #4   14. nov 2009 Tak for hjælpen, kun forstærkeren var brugt men det virker nu smiley

• #5   14. nov 2009 Fandt du ud af hvad problemet var så?

Kommentér på:
Subwoofer kører ikke

Annonce