471 visninger
|
Oprettet:
Subwoofer kører ikke {{forumTopicSubject}}
Jeg har lidt problemer med mit anlæg, har lige fået monteret en 4 kanals forstærker og så da jeg tilslutter min subwoofer virker den ikke. Jeg brokobler 2 af kanalerne fra + og - til + og - på sub'en. Har selvfølgelig også sat phono kabel fra HU til forstærker, ledning fra + på batteriet til + på forstærkeren, - fra forstærker til stel i bagagerummet og remote fra power antenna på head unit til forstærkerens remote indgang. Der er lys i forstærkeren, subwooferen virker bare ikke. Ved virkelig ikke hvad jeg har gjort galt :s
apr 2007
Følger: 1 Biler: 2 Emner: 8 Svar: 57
Det er ikke sikkert at det er det samme der er galt med din, men det var da værd at tjekke :o)
apr 2007
aug 2007
Følger: 88 Følgere: 88 Biler: 8 Emner: 207 Svar: 2.211
prøv og tag et 9V blok batteri og sat på + og - på din sub for at teste om da overhovedet er liv i den (batteriet skal kun lige røre så skulle den gerne køre endten indad eller udad er det ikke tilfældet er den nok DØD
men hvis den virker så prøver du bare at sætte den til en enkelt kanal på forstærkeren sådan tester du lige alle dine udgange for kan jo være da er en af dem da er brændt af
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 24 Svar: 24
apr 2007
Subwoofer kører ikke