{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

Mathias B
Mathias B
Tilmeldt:
9. aug 2007
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 15

Anlæg problemer {{forumTopicSubject}}

Hej BG.
jeg har et problem med mit anlæg.
det handler om forstærker, sub og 2 højtalere i hattehylden.
de 2 højtalere i hattehylden piver i takt med mine omdrejninger.
dvs, når jeg gasser op, følger "tinituslyden" mine omdrejning.

og det er fucking nedern i længden! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anlæg problemer
  • #1   1. dec 2009 Generator støj.. Søg på forumet herinde så finder du 1000 svar muligheder på hvad problemet kan være. men sandsynlig dårlig stell men søg i forumet smiley

  • Mathias B
    Mathias B Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 15
    #2   1. dec 2009 Ja en præcis - Pioneer radio. hvad kan jeg gøre for at det løser sig. får stress af den lorte lyd.-.

  • #3   1. dec 2009 ryk dine kabler sådan at +ledning og phonokabler ikke ligger op ad hinanden...

  • #4   1. dec 2009 det kan være: dårlig stel, brændte stelbaner i din radio, phono op af plus kabel, ødelagt generator, dårligt afskærmede phono kabler.


  • #5   1. dec 2009 MikkL..
    Det kan os være ALT andet.. men ja enig pioneer radio har det med at lave ged i den..

    Men søg i forumet, så finder du 1000 muligheder på hvad det evt kan være smiley


  • Mathias B
    Mathias B Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 15
    #6   1. dec 2009 Bliver nødt til at spørge.
    med dårlig stell - mener i???? smiley


  • Mathias B
    Mathias B Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 15
    #7   1. dec 2009 Okay tak smiley

  • #8   2. dec 2009 Kors i røven


    En Pioneer Hu er ikke værre til at give generatorstøj end andre Hu's... folk der tror dette er jo komplet idioter for fanden...

    For det første... Hvis stelbanen i en pioneer HU er brændt så kan det sgu høres... så er det ikke en lille hyletone... Så er det med knas og støj og en vrælen uden lige...

    Er det en piven der følgeromdrejningerne er det enten den meget simple: DÅRLIG STEL... Sørg for at stelkablet er tykt nok og så kort som muligt... al maling skal være slebet ned på stelpunktet, så kablet sidder monteret på rå metal... Sørg for rustbeskyttelse bagefter...

    Ny stel i motorrum... Det hjælper ikke en skid med en god stel i bag hvis stel ved batteri, stadig kun er bilen originale... Så er flaskehalsen der...

    Signalkabler for lange... Ja det kan godt give støj... specielt hvis man lige synes det er en god idé lige at rulle kablet op til det har en passende længde... = man lægger kablet i en spiral... dette er teknisk set en spole man lige har lavet... og dette kan give støj... (Har jeg utroligt nok set bilexperten gøre... )

    Signalkabel for tæt på strømkabel... Ja det er fint at man siger at hvis de skal krydse hinanden så skal det være i en 90 graders vinkel... Dette er for så vidt rigtigt nok... men det giver bare stadig en risiko for støj...

    Men er din HU brændt af giver det ikke ejn sød lille hyletone, men en helvedes gang støj...


Kommentér på:
Anlæg problemer

Annonce