{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.520 visninger | Oprettet:

2 DIN radio i polo {{forumTopicSubject}}

Hey hey

Har fået byttet mig til en 2 DIN radio med 7" touch skærm. men jeg kører i en polo 6N fra 96. Og der er jo kun plads til en 1 DIN radio. er der nogen der har bygget deres midterkonsom om, eller er der nogen der har en ide til hvordan man kan gøre??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 DIN radio i polo
  • #1   7. dec 2009 Fjern de to blæsere som sidder oven over radioen også få det tilpasset med noget glasfiber (:

• #2   7. dec 2009 Det kan gøres på flere måder. Jeg ville persnonligt rykke blæser-styringen en tak ned, så der kunne blive plads til 2DIN. Dette kræver dog at der er plads i dybden, hvilket selvfølgelig skal tjekkes først.
    Derefter ville jeg bygge en 2DIn størrelse ramme ind i midterkonsollen, og bagved lave et ophæng til at holde anlægget. Det er aldrig en god idé at sammensætte flere materialer, og samttidig have vægt på. Det vile flække med tiden.

Så et ophæng bagved, en ombygning af konsollen, og en nedrykning af klima-styringen. Så er du kørende...

• #3   7. dec 2009 Du kunne bytte din 2 DIN med min 1 DIN Alpine ;o)

• #4   7. dec 2009 Hehe godt forslag Kasper O, men må desværre takke nej..
    Har tænkt på at lave en "boks" eller "kasse" til at sætte over midterkonsollen. evt i samme farve læder som sæderne eller samme grå farve som det andet. eller måske i glasfiber i samme farve som midterkonsollen.. nogen der har lidt feedback på det... dum ide eller god ide..

• #5   7. dec 2009 Personligt vil jeg fraråde at "bygge en boks oven på mitderkonsollen", af flere årssager....
    For det første ser det ALT for eftermonteret ud, hvis en boks der skal kunne indeholde et 2DIN system skal smækkes på, midt i det hele. Så rent visuelt vil det være synd.
    For det andet vil placeringen gøre at du mister en del af udsynet, og det er mere end man tror, taget bilens størrelse i betragtning.
    For det tredje vil du ikke have en særlig god betjening af systemet, grundet placeringen, og den vil IMO komme alt for højt op.

Jeg er UDEN tvivl til løsningen med at rykke klima-kontrollen ned. Det vil også give dig et OEM look...

• #6   7. dec 2009 Og en sidste...Du vil skulle lave huller i det top-pladen, så du ikke kan fjerne boksen efterfølgende, og få det til at se normalt ud igen....

• #7   7. dec 2009 Rigtig nok Essal.. rigtig nok.. er sq bare ikk så god til det med glasfiber... nogen der kan anbefale nogen der er god til det

• #8   8. dec 2009 Anders Ø

synes du skulle prøve ham her hvis du skal have nogle til at hjælpe med projektet
    http://bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=19993
    han er sku ikke så tosset til det se bare fotoalbum

Kommentér på:
2 DIN radio i polo

Annonce