{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

Min Alpine Headunit sluger strømmen?? {{forumTopicSubject}}

Hey BG .

Jeg har et lille problem .

Jeg har sat mit Alpine anlæg i bilen nu, og det var fint.
Så for at den skal gemme hukommelsen på denl, altså indstiller og setup, så skulle jeg bytte om på den røde og gule ledning hvilket jeg gjorde, og den gemte.

Men så kom jeg ud til den her i går morges, og så havde den slugt strømmen,?? hvad kan det skyldes?

Er der nogen der har haft det samme problem, eller noget?

På forhånd tak .

Rasmus H smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min Alpine Headunit sluger strømmen??
  • #1   17. dec 2009 den slukker jo når jeg piller tændingen af smiley

men jeg tror det er forstærkeren der napper strømmen igennem radioen

• #2   17. dec 2009 Nogle radioer er bare så rådne at de stjæler strømmen til næste dag, har set det tit, og enen skal du bytte radioen, eller koble den helt fra, nyere hifi bliver oftest lavet så billigt som muligt, så derfor tror jeg mange af dem har små fejl....;-))

• #3   17. dec 2009 Du mener dit jeg mener mit,,,, det laves så billigt som muligt ALT hvad du køber idag....

Mange radioer stjæler strøm......og dette er inge fejl 40.... bare noget skrammel der skal byttes....
    Man har en + til konstant strøm. og en + til memmory, hvor vil du finde en fejl 40 i det.....?

Hvis memory er sat til tænding så skal redioen fandme dø når du slukker den, dermed også dens udgange til diverse ekstra udstyr....
    Nyere radioer kan bare ikke finde ud af det lille job....

Og her er nok en af dem....

• #4   17. dec 2009 Hvis radioen er koblet fra via tænding, hvorfor vil du så have at remote stadig skal sende strøm....

Facts hvad mener du kan sende strøm fra en HU når denne er slukket.... Bare en enkelt FACT skal du komme med, han skriver jo at den slukker når han afbryder tændingen..
    Hvis han ikke har sat memmory eller fast + til forkert, så skal den sgu dø når man slukker, det er FACTS.....

Jeg har bare set mange mærker der ikke fungere korrekt, og hvis man har et i forvejen dårligt batteri så skal der ikke meget til...
    En forstærker lyser som regel eller man kan høre om den slukkker eller ej...
    At du er til alpine er da fint for dig,,, man det er stadig ding donger der samler og producerer dem, for det bliver produceret billigt uanset din holdning til hvem der laver mærket...;-)

• #5   17. dec 2009 Se det er jo en anden ting, hvis det er sådan, men så slukker forstærkeren ihvertfald ikke sammen med radioen...
    Men som sagt har jeg set mange forskellige mærker med det problem, trods korrekt montering, jeg skal ikke sige hvorfor, men oftest råder jeg folk til at få det byttes omgående, for det giver ikke andet end bøvl, og der er ikke mange der reparer i det idag, da det ofte er så småt inden i, og ville ikke selv have noget elektronik af nogen art der er repareret i overhovedet...
    Men manden dukke jo nok selv og i hans tråd, og kan besvare det han selv spørger til, så finder han jo nok en løsning på det...;-))

• #6   17. dec 2009 Det er forøvrigt oftest de modeller der slukker via tændingen men som man alligevel kan tænde for igen uanset om tænding er til eller ej, jeg har oplevet det oftest på....

Kommentér på:
Min Alpine Headunit sluger strømmen??

Annonce