{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

JBL eller Cerwin vega? {{forumTopicSubject}}

Hej.. Min kammerat skal til at købe anlæg og vi sad og diskuterede om han skulle købe JBL GTO eller Cerwin Vega.. Er der noget i kan anbefale??

Vi snakker komplet anlæg med forstærker, subs, 6x9, 5,25'' og evt diskant og kondensator osv..

Det skal kunne både yde.. men ogs have go kval.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  JBL eller Cerwin vega?
  • #1   21. jan 2010 så ville jeg ikke vælge noget af det oven nævnte, imo. er de to mærker gode til larm og støj ikke til kvali og god lyd, men ta ud og hør noget forskelligt

• #3   21. jan 2010 - Saaby -

Ingen af delene... og luk så den thansen hjemmeside ned...

præv hellere at kigge på knot.dk eller carsound.dk eller astina.dk f.eks.

• #4   21. jan 2010 Cody . : Det var nu Hifi-speed og Bilxperten.. så kom igen.. Jer andre.. Tak for svar..

• #5   21. jan 2010 kig f.eks hos autofix.nu i horsens, de har lidt forskelligt og er villge til en demo

• #6   21. jan 2010 klart jbl, også hvis der var frit valg af mærkerne... men ud og hør på de forskellige mærker, hvad lyder godt i dine ører er ikke sikkert lyder godt i andres ører. så lyt dig frem

• #7   21. jan 2010 tror sku nok at cerwin vega kan give noget godt rumle bumle men tror os nok det kan spille rent det kan stue højttalerne i hvertfald
    men det er jo os en smagssag nogen siger at alpine eller rainbow er det bedste men bedøm det selv

• #8   21. jan 2010 Jeg har selv JBL GTO og synes det spiller rigtig godt... Husk også at få det kalibreret korrekt, det giver en langt bedre lyd...

• #9   21. jan 2010 har du evt et budget... For må sige der findes meget andet derude som er mere spændende end de fleste ting der bliver kigget på her...

• #11   22. jan 2010 - Saaby -

Thansen sælger også de mærker du kigger på... og bilexperten er jo også en del af thansen gruppen ... Så kom selv igen...

Og med hensyn til de ting der bliver foreslået så er det tydeligt at folk ikke har hørt andet end JBL...

Og så kan jeg godt lide fjolset der ikke har set du bor på sjælland og siger du skal prøve en butik i horsens... det er da bare genialt...

hvis du skal prøve at kigge ind i en butik bør det være,
    carfihifi i slagelse...
    Carsound i holbæk eller roskilde,
    Dansk autohifi i køge... (Spørg efter frank hvis han stadig arbejder der) Dansk audio teknik på vesterbro... (Spørg efter kim, Mere kompetent mand finder du ikke)
    Bilexperten i næstved er også ok... (Der skal du spørge efter Marc...)
    Hifispeed/cm-imports.dk i næstved kan du også tage ned og lytte i... Men kun lytte... samtale omkring produkterne er ikke noget der foregår med personalet... Men der vil jeg så godt hjælpe dig hvis det er...

Kommentér på:
JBL eller Cerwin vega?

Annonce