{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Hvilket mærke? {{forumTopicSubject}}

Hey, står og skal putte et meget lille men velspillende anlæg i min rx'er og det skal ikke være synligt eller fylde... Vil have 2 sæt coaxial højtalere (2" til front og 4" bag), lille forstærker (MEGET lille) og en aktiv lille sub der kan både lave de dybe og sparkende toner.

Budgettet er ikke mere end max 10000 og helst mindre.

Ved en del om musik derfor skal det spille så tæt på rent som muligt da jeg nyder klar lyd. Er ikke brian typen der siger jo mere bass jo bedre. Så hjælp mig lidt hen imod nogle vidunder mærker til pengene...

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket mærke?
  • #1   25. jan 2010 hertz har en utrolig ren lyd.
    og så fåes det til fine priser


  • #2   25. jan 2010 Du skal være klar over at 2" og 4" altså ikke kan levere meget lyd.
    Og er du sikker på det overhovdet kan fås i de størrelser som et coax sæt?


  • #3   25. jan 2010 tror heller ik du kan få 2" coax, men 4" kan du sagtens

  • #4   25. jan 2010 Xzound er vejen frem

  • #5   25. jan 2010 Save a horse - ride a cowboy !
    Nemlig smiley

    Ej men find ud af præcis hvilken type højttalere du skal bruge, om det virkelig skal være de små størrelser og som coax.
    Komponent vil give renere lyd, og mere dybde jo større de er.


  • #6   25. jan 2010 Fuck mente også 2" component... Tanketorsk smiley

  • #7   25. jan 2010 Og glemte at skrive det ikke skal kunne spille HØJT. Det skal bare kunne spille min bil op uden at overdøve alt andet... derfor jeg kun vil havde små enheder i. De originale huller til højtalerne er 2" foran og så tror jeg godt jeg kan klare 4-7" i bagenden som også er original huller, grunden til det er at de så kan sidde i de originale huller så hr. tyvknejt pilfinger ikke kan se det

  • #8   25. jan 2010 vil nok foreslå at finde noget komponent sæt med en god diskant i dine 2" huller og så en god mellemtone i noget 5.25" eller 6.5" i bag..?

    af mærker ved jeg ikke lige hvad det skulle være..


  • #9   25. jan 2010 Har igen skrevet forkert, det var 4" til fronten jeg mente.

  • #10   25. jan 2010 Spørg på www.altombilstereo.dk - der får du nok nogle mere seriøse svar, fra folk som selv har skruet med sådan noget smiley

    Der har vidst nok lige været en tråd oppe, omkring indkøb af 4" componentsæt, vidst nok til noget Mercedes.

    Prøv at spørge derinde - der er mere kvalitetserfaring at hente end her på BG smiley


  • #11   25. jan 2010 smølfen - så sandt kan det siges... Haha...

  • #12   25. jan 2010 Ville kigge på noget Hertz. De laver også nogle små færdig byggede baskasser som ikke fylder ret meget. Kig her: http://www.knot.dk/shop/category.asp?id=344&InfoCat=Subwoofere-Monteret-i-kabinet-8-200mm

    Det er kasser med 8" enheder i. Prøv at kig lidt omkring derinde smiley


  • #13   25. jan 2010 LCM, skriv da til ham PM, når du vil brokke dig. Ham Kim får da intet ud af at du sidder og kæfter op om ingenting. Mikkel skrev at han kunne tjekke Morel ud. Morel er et udmærket mærke, og han behøver da ikke at have lyttet til det for at sige til manden at han kan prøve det. Du er mega irriterende, du har ikke andet end brok og vrøvl at komme med. Du anbefaler ingenting, du brokker dig bare konstant.

  • #14   25. jan 2010 Kim > Member of TTR <

    Gider ikke blande mig i de andres mudderkast der har taget lidt overhånd...

    Derfor synes jeg du skal prøve enten at skrive inde på Altombilstereo.dk som der er blevet foreslået... Eller du er velkommen til at skrive direkte til mig...

    Og skulle LCM have tvivl om min kompetence kan jeg da fortælle at jeg har pokaler og diplomer nok til at bevise min kompetence op til flere gange.. Og det i både EMMA og db-drag/bassrace...


  • #15   25. jan 2010 Vil skam ikke kalde det mudderkast. LCM har brokket sig før, og det er træls at høre på. Istedet for at hjælpe manden som spørger efter hjælp, så venter han og ser hva vi andre skriver. Når vi så har skrevet noget, så skal han straks rakke ned på det og kalde os for amatørere og sige vi ikke har en skid for stand på noget som helst indenfor bilstereo. Hvis han ser vi en dag skriver noget som er helt hen i vejret, må han da meget gerne rette på os. Men på en pæn måde. Og det kan han bestemt ikke finde ud af pt...

  • #16   25. jan 2010 Lasse T

    Du har helt ret... men lad da manden selv vise hvor lille et menneske han er... jeg har diplomer og pokaler fra flere års konkurrencer... de fleste endda internationale... At han vælger at tvivle på mine kompetencer siger mere om ham end om mig...


  • #17   27. jan 2010 ***Looove Clear Music** *

    Har skam ikke tudefjæs på... Tror nærmere det er dig når du gang på gang skal så tvivl om folks kompetencer... Tror du har brug for en hobby eller job eller sådan noget..
    For det andet tror jeg ikke DU er en der bør kommentere mine kompetencer så det er godt du undlader at gøre det...

    Og så Synes du lige at du vil nævne at vi skal holde os til sandheden... jamen du har helt ret... Men hvor var den kommentar lige nødvendig??? Hvis du mener jeg lyver et sted så kom venligst med et eksempel tak...


  • #18   27. jan 2010 ***Looove Clear Music** *

    Må dog give dig ret i at det er svært at finde ud af hvad trådens ejer vil have... 2" coax??? Det er f..... småt... Jeg har hødt om 2" diskanter... men ikke coax sæt...


  • #19   28. jan 2010 ***Looove Clear Music** *

    Jo men vil dog mene der var lidt flere krav til folk der rendte og anbefalede produkter end at de bare skulle have hørt det... for er du da gal hvor der er mange der godt nok anbefaler noget de har hørt... bare synd det er det enste de har hørt...


  • #20   29. jan 2010 ***Looove Clear Music** *

    Ja nemlig reference skal være i orden... det nytter ikke at man har hørt boxter, xzound, mds og hertz. Og så tror man at man rent faktisk kan komme med et sammenligningsgrundlag for det man anbefaler... det fungerer bare ikke...


Kommentér på:
Hvilket mærke?

Annonce