{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.373 visninger | Oprettet:

Blaupunkt vs. Rainbow {{forumTopicSubject}}

Ja, står og skal sammensætte et anlæg, ligger inde med 2 x blaupunkt forstærkere,

den ene hedder blaupunkt va4100 (Skal trække subberne).

Den anden en highend forstærker:
Blaupunkt Velocity VPA 4130 Pro. (skal trække højtalerne)

Subberne bliver 2 x 12" Blaupunkt Velocity. da jeg syntes de spiller godt, er pæne, og stadig er billige,

Dvs. Komplet Blaupunkt på nær lige Headunit'en som er en clarion Highend radio med touchpanel,

Men så kommer det til fronthøjtalerne der står valget mellem:

Blaupunkt Velocity VPc 662 Pro
Link: http://www.extremeaudio.de/index.php?main_page=product_info&products_id=29190

Eller

Rainbow SAX 265.20
Link: http://www.extremeaudio.de/index.php?main_page=product_info&products_id=30793

Nogle der har hørt de Blaupunkt spille og har erfaring med?
da det jo ikke liige er nogen man går ud i byen og lytter til da de ikke bliver solgt mange steder her i Danmark?

Rainbow enhederne ved man jo at man ALDRIG går helt galt i byen af smiley

Hvad siger i?

Mvh Lind.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blaupunkt vs. Rainbow
  • #1   2. feb 2010 Har kun haft gode erfaringer med rainbow smiley
    så mon ikke de stadig køre stilen

• #2   2. feb 2010 Det eneste Baluounkt jeg selv kunne finde på at køre med, hvis jeg ikke kunne vælge andet, ville være Velocity serien..

Skulle jeg vælge mellem de to enheder du overvejer, ville Blaupunkt klart være mit valg..

• #3   2. feb 2010 Jaa, dilemma'et ligger jo også bare i at alt det andet er Blaupunkt smiley Og de blaupunkt enheder er deres bedste serie, men har bare aldrig hørt dem spille eller set andre der har haft dem,
    SÅ grunden til jeg nok ville vælge dem var for at man kunne sige at det var sat sammen af et mærke smiley

• #4   2. feb 2010 Det eneste Baluounkt jeg selv kunne finde på at køre med, HVIS JEG IKKE KUNNE VÆLGE ANDET, ville være Velocity serien..

Skulle jeg vælge mellem de to enheder du overvejer, ville Blaupunkt klart være mit valg..

Bdog, den forstod jeg ikke helt smiley du siger HVID DU IKKE KUNNE VÆLGE ANDET, SÅ ville du tage Blaupunkt, men alligevel vælger du Blaupunkt frem for Rainbow, er det fordi du ikke bryder dig om Rainbow?

• #5   2. feb 2010 Du giver 2 ting at vælge imellem.. Af de 2, ville Blaupunkt være mit valg., .De fleste vil sikkert sige Rainbow, fordi de selv køærer med det, eller kender en der gør...

Når det så er sagt, så ville Blaupunkt ikke være mit valg, hvis der var frit valg på alle hylder, men kun fordi der kun er 2 muligheder at vælge imellem..

• #6   2. feb 2010 Og kunne aldrig finde på, at vælge Blaupunkts mindre serier, derfor Velocity ville være det eneste Blaupunkt jeg ville køre med...

• #7   2. feb 2010 på den led, Takker smiley Tror også det bliver Blaupunkt, dels bare for at prøve noget andet, og udover det, så have noget ikke alle andre har smiley

• #8   2. feb 2010 **BDOG** _

Hold så op med at skrive indlæg jeg er helt enig i... smiley

Stefan R

Blaupunkt sættet du linker til er faktisk ret fint til prisen... bedre en rainbow sættet efter min mening... Dog tror jeg godt jeg kunne finde andet der måske var lidt bedre, Men så er det også lige hvorvidt DU vil synes det samme..

• #9   2. feb 2010 Cody.. Jeg beklager meget, men gør det ikke med vilje..

Men på den anden side, er det da rart at vi efterhånden kan være lidt enige, omkring denne kategori.. :0)

• #10   3. feb 2010 Cody, syntes ikke rigtig jeg kan finde andet ( i den prisklasse )

Hvad har du da af forslag ? <- altid godt med andres mening, så har man jo lidt at vælge imellem, smiley

• #11   3. feb 2010 Stefan R

Se nu vil du jo åbenbart købe i tyskland... = ingen forslag fra mig... Jeg konkurrerer i db-drag/bassrace og emma ESPL... Og vi er afhængige af vores sponsorer til at få disse konkurrencer op og stå... Hvis folk køber i udlandet, tjener de der sponserer konkurrencerne ikke penge = ingen konkurrencer...

Så hvis du vil købe dit grej i udlandet = ingen hjælp fra mig... Noget rigtigt mange andre jeg ved er herinde også burde sige...

• #12   3. feb 2010 Cody, fuld respekt for det, sådan har jeg også altid haft det, Men da jeg er røget på videreuddannelse hvor lønnen hedder S.U. så er der ikke råd til at købe det her hjemme , smiley desværre

• #13   3. feb 2010 Og når alle siger det samme, med at de ikke har råd pga. SU, så er man med til at finanskrisen fortsætter... I Danmark.. :0)

Er helt enig med Cody... Også selv jeg godt kan se, at det er svært på en SU.. Men så kan man spare sammen, over flere omgange..

• #15   3. feb 2010 Den diskution gider jeg slet ikke tage, og forstår jer 100% smiley

Mvh. Lind

• #16   3. feb 2010 Stefan R

Ser du der må jeg så sige at det stadig er dumt at købe i udlandet... jeg har lavet anlæg for 2 af mine kammerater... Begge på SU... Begge fik 1. pladser ved hver sin konkurrence... Begge til en pris under 10.000 kr... det ene til lige godt 5000 kr... Så din undskyldning holder ikke... godt nok var det brugte ting noget af det... men ser man sig for og alliere sig med en der ved noget om tingene så kan der være gode handler... Brugt køb/salg har jeg intet imod... men direkte køb i udlandet vil jeg ikke hjælpe med...

Kommentér på:
Blaupunkt vs. Rainbow

Annonce