{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bass?
  • #1   2. feb 2010 Kommer an på hvad du har af krav til den. Skal det være kompakt, eller skal det bare sprake røv?
    Hvad må den koste?
    Hvad har du tænkt dig af forstærker til det?
    Umidlbart hvis det skal lyde godt og kunne sparke godt, så en 12".
    Skal det være kompakt så en 10"

• #2   2. feb 2010 har selv rockfort forsgate 10" punch model sys selv de spiller godt så det vil jag da anbefale men koster jo også lidt mere end xsound

• #3   2. feb 2010 JBL,Subkasse PB1220 Lyder kanon...

• #4   2. feb 2010 12'' - Pioneer TS-W3001D4 3000W/1000RMS er jeg godt tilfreds med.. smiley

• #5   2. feb 2010 find ud af hvad du vil gi, og hvilken forstærker der skal trække den

• #6   2. feb 2010 Folk kan sgu nævne flere hundrede forskellige sub. Det som er afgørende er hvad han har af forstærker til det, og hvad han vil ofre på den. Så længe man ikke ved det, så er alt som bliver anbefalet ganske ubrugeligt, da ingen kan sige om det vil virke med hans forstærker.

• #7   2. feb 2010 http://www.extremecarparts.dk/product.asp?product=5030
    billig flot desig og spiller pisse godt på engang:)

• #8   2. feb 2010 alle jer der anbefaler ting... i har jo selvfølgelig også hørt på rigtig meget forskelligt grej og sammenlignet og lyttet i mange biler osv, for at have bare en smule base for jeres anbefalinger... Eller så vil jeg mene i mangler meget erfaring endnu før i rent faktisk kan rende og anbefale ting...

• #9   3. feb 2010 Cody

I stedet for at lange ud efter alle de andre, kan du så ikk hjælpe manden med din erfaring..? siden du skriver på den måde må du da ha erfaring med en masse grej og derfor hjælpe ham med at få den bedste løsning i hans bil..

Det er nok det han søger... Ikke en diskussion om hvorvidt man har erfaring nok til at hjælpe en anden..

mit forslag ville nok være at tage rundt og høre hva andre har i deres biler og lytte på dem og kigge på fordelene og ulemperne ved en 10ér og en 12ér og se hvad der passer dig bedst... kan godt være vejret begrænser hvor mange træfs der er rundt omkring, men hvis man ik har så meget erfaring er det en dårlig idé at købe en bass uden at have hørt den først..

• #10   3. feb 2010 Bjarke L

For det første nægter jeg, modsat mange andre at anbefale noget uden at vide noget om hvad personen rent faktisk søger, Hvad han har at gøre godt med (penge) Og uden at vide hvilken bil og hvilken forstærker der skal trække Bassen... Folk der bare automatisk begynder at bræge op om mærker og modeller uden nogen indsigt i hvad der ellers skal trække den og pris osv, eller hvilken lyd han for den sags skyld søger, de burde sgu tag og lære bare en lille smule... og tænke før de skriver...

• #11   3. feb 2010 Bjarke L

Jeg er så fuldstændig enig med Cody i det her, hvilket du også kan se ud af mine svar længere oppe. Man kan på ingen måder anbefale nogen mærke og model ud fra det som han skriver i indlæg.
    Og hvorfor svinger folk egentlig alle mulige modeller over bordet med det samme?
    Manden spørger jo kun om han skal vælge en 10" eller 12".
    Og det eneste i mit hovede som afgør om det skal være det ene eller andet, er hvor meget plads det må bruge i bagagerummet. En 12" kræver jo af gode grunde lidt mere plads, men til gengæld også flere kræfter af forstærkeren.

Så der skal sgu nogle detaljer på bordet før man kan anbefale noget her.

• #12   3. feb 2010 Istedet for så at være negativ så folk aldrig lægger et forum ind igen eller indlæg dertil kan man tage den derfra også spørge indtil hvad han søger, har af forstærker, af penge osv. Hvis man hele tiden kommer med negative indlæg så uddør forummet fordi folk er bange for at komme med kommentarer når du hele tiden nedgør dem og deres meninger.

• #13   3. feb 2010 Bjarke L

Man bliver sgu også træt af at lave indlæg herinde, når alle mulige personer som vidst nok tror, at det muligvis måske kunne tænkes, at hvis man nu gjorde sådan her, som jeg har hørt fra en vens-vens-fætters-kones- mand, at det skulle virke.

Folk kommer simpelthen med så mange ubrugelige og forkerte svar herinde, at man faktisk godt kan blive lidt negativ over det, og mange af svarene kan være direkte farlige på den måde nogle folk anbefaler man skal bygge bilstereo op på.

• #14   3. feb 2010 Lars M

hvad havde du regnet med ? at dig og cody sku have monopol på at svare her på BG.. Ja der er mange der taler over sig, men det går igen på hele bg og det tror jeg som sådan ikk man kan lave om på..
    Er enig i at man ikk kan anbefale noget man ikke har hørt eller prøvet, men man kan da stadig godt sige at man synes noget lyder godt, uden at have sammenlignet det med dens konkurrenter i prisklassen..

Hvis man vil have 100% seriøs snak hvor rookies holder kæft og hører efter så hop ind på AOB

• #15   3. feb 2010 der er jo altid nogen der er klogere end en selv, og i de fleste tilfælde hvor der bliver sagt noget forkert bliver man rettet i det. og på den måde lærer man jo faktisk noget.. Konstruktivt!

• #16   3. feb 2010 Bjarke
    Siger bestemt ikke at vi skal ha monopol på at svare her.
    Men jeg forstår ganske enkelt ikke hvordan folk kan anbefale en enhed når de slet ikke ved om den er i det prisleje han søger, om det er i en størrelse med kabinet som han vil kunne leve med, om den kan matche den forstærker han har, og vigtigst hvad han vil ha for en lyd.

• #17   3. feb 2010 kan vi godt blive enige om

• #18   3. feb 2010 Altid noget vi er enige om bare én ting så smiley

• #19   3. feb 2010 Bjarke L

Jeg skal ikke have monopol på noget som helst...
    Men mange tosser der skriver her og tror de har ret, nægter af underlige årsager at tro på det der er rigtigt når man fortæller dem det = de lærer intet og kommer med samme idiotiske svar igen og igen... og fordi de lyder seriøse er der folk der gang på gang tror på disse intelligensmæssigt mindrebemidlede individer....

Nej man kan ikke sige at noget lyder godt hvis ikke man har noget at sammenligne det med... det ville være det samme som at sige at en trbant er en behagelig bil at køre i... ja det passer hvis man aldrig har kørt i andet... men det giver ikke et korrekt billede af hvad der faktisk er godt... så derfor skal man holde sin kæft hvis man kun har hørt 2 produkter...

• #20   3. feb 2010 Et hvert menneske ved hvad god lyd er.. alle der har respekt for sig selv har du engang været forbi fona og tjekke nogle b&0 højtalere ud til 60000 eller noget lignende.. måske ikke alle men folk der kan lide god lyd har sansygenligvis også hørt god lyd.. og så har man da vel noget at sammenligne med.. så derfor kan man da godt udtale sig om hvad der ligesom kommer tættest på den "perfekte lyd"..

• #21   3. feb 2010 Bjarke L

LOL... du er klar over der er folk der render og anbefaler 6x9" enheder til folk der gerne vil have god lyd i bilen...

PS: B&O har aldrig lavet noget jeg vil kalde rigtig lydkvalitet... Der lytter jeg heller til noget Martin Logan, eller mcintosh... KEF og Pioneer ligger også mange klasser over B&O der KUN drejer sig om design... Men folk tror jo at B&O lyder godt fordi det SER godt ud...

• #22   3. feb 2010 LOL B&0 spiller godt ! det kan du ikk benægte.. fair nok man kan da finde klassen over men det men det ændrer ikke ved et B&O hænger dejlig musikalsk sammen og har en dejlig behagelig men samtidig hård og kontant bass..

Jeg brugte det bare som et eksempel.. det kan da også være den lokale hifiklub man besøger eller en anden butik for den sags skyld..

Jeg mener bare at de fleste har hørt den lyd der er "high-end" smiley

• #23   3. feb 2010 og så kan det spille fåååcking højt.. en mand demonstrerede lige en beolab 5 tror jeg nok det var.. den fik fandme hele butikken til at ryste smiley

• #24   3. feb 2010 undskyld jeg kom med en bass tud tud

• #25   4. feb 2010 Bjarke L

Ja B&O spiller skam godt... lige så godt som phillips... Eller pnasonic... for det er ikke bedre end det... Det ligger måske lige på højde med BOSE... Som også langt fra er noget der kan kalde high-end...

B&O er Ikke high-end lyd... Det ville være blasfemisk at påstå... Så at de fleste har hørt High-end lyd det tror jeg ikke på... De gamle B&W Nautilus kunne kaldes High-end og alligevel ikke...

Og B&O spille højt? NEJ... Du ved vidst ikke hvad højt er...

• #26   4. feb 2010 Johan L

Du burde også undskylde da det er en utroligt dårlig bass du har foreslået... Viser lidt om hvor lidt du har hørt...

• #27   4. feb 2010 Bjarke -
    B&O har jeg endnu ikke hørt et eneste anlæg fra som lyder godt. Og bas kan det da slet ikke levere på nogen måder.
    Som Cody siger så er B&O rent og skær design. Kigger man inde i mange af deres produkter så sidder der altså komponenter fra andre mærker i. Og det har der altid gjort..
    Nogle TV er det phillips som leverer al indmad til. Nogle højtalere sidder der enheder fra celestion i.
    Kigger man i stedet på f.eks B&W, der får man altså betydelig bedre lyd end ved B&O, og for langt mindre penge. Sys faktisk at priserne på B&W taget i betragtning der får man altså rigtig god lydkvalitet for pengene, hvor BO& slet ikke kan være med.

Kommentér på:
Bass?

Annonce