{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Martin K
Martin K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Fatter det ikk... {{forumTopicSubject}}

En af mine venner kom til at ramme polerne med nogle ledninger således min forstærker slog fra... fint nok, men der gik ingen sikringer hverken ved forstærker/anlæg/batteri, men nu er lyser forstærkeren run rødt når anlægget tændes, så for jeg målt forstærkeren igennem og der er ingen fejl på, hmm...

Jeg får fat i en ny forstærker, sætter den til, og den er der simpelthen slet ikke lys i, jeg prøver 2 andre samme situation, men min originale lyser når jeg sætter den til, bare rødt når anlægget tændes..

Jeg har sgu ikk den store forstand på det her, men nogen der har en ide om hvad der er galt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fatter det ikk...
  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2003

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #1   30. jan 2004 Bare underligt stellen skulle gå sådan ligepludselig, og hvorfor der er lys i den ene men ikke i de andre, fatter jeg minus af smiley

• #2   31. jan 2004 hvis du bytter rundt på + og - (kan ske ved at du rammer dem...), så vil dine kondensatorer ikke have det godt bagefter. Dit forstærkertrin som er i forstærkeren vil ganske enkelt tage skade af det. Men tjek alle ledninger igennem og hvis det ikke virker, så er det 100% din forstærker som er stået af. Du kan jo starte med at måle en spænding over polerne på henholdsvis batteri og forstærker. Hvis ikke der er 12V på forstærkeren, så er det ledningsnettet der er galt...

• #3   31. jan 2004 Hej ... jeg skal ikke sige det er det. men har selv prøvet det og forstærkeren slog fra osv men forstærkeren fejlede heller ikke noget, men der imod den ledning der gir signal plejer at være blå som bruges til at gi forstærkeren et signal fra anlæget om at den skal tænde var gået sig en tur i anlæget.. det kunne ikke lige laves for under en mill så jeg ga den 12 v fra cig tænderen og satte en kontakt ind, indtil jeg købte nyt anlæg

Kommentér på:
Fatter det ikk...

Annonce