{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

Pioneer Avic x1bt i corolla {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal til at montere en pioneer Avic x1bt i min rolla E10. Jeg skal så bruge ledningen til fart signal og har set i tolerance data at der går en ledning op til speedo fra ECU men er ikke sikker på det er den rigtige.
Nogen der har erfaring med at sætte i en Corolla E10 og kender ledningen og ledningsfarven og hvor den sidder lige nøjagtig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pioneer Avic x1bt i corolla
  • #1   16. feb 2010 Nu ved jeg ikke lige hvornår en E10 er fra men på Corolla fra 1992-1997 sidder den i motorstyringen som du finder i gear-tunellen.
    Der skulle være en mørkegråt stik (16 PINS) og signalet er i en Violet/Hvid ledning i PIN 11 eller 13.
    Du kan teste men en lille prøve-lampe/diode som vil blinke når du kører men er slukket ved tomgang :o)

Håber det hjælper men som sagt er jeg i tvivl mht. årgangen.

• #2   16. feb 2010 når jeg kigger i diagrammet over motorstyringen køre den fra noget der hedder B13 også op i speedometeret. Men ja tør sq ikke afisolere noget før jeg er sikker

• #3   16. feb 2010 Du burde kunne komme til metal-PiN'en i stikket med et lille prøve-lampe eller car-tech tester så du ikke behøver afisolere :o)

Kommentér på:
Pioneer Avic x1bt i corolla

Annonce