{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.164 visninger | Oprettet:

anlæg fra tyskland {{forumTopicSubject}}

hej BG

jeg skal snart have købt mig et anlæg og ville lige høre om dem jeg har fundet er noget kvalitet

http://www.ue2000.com/Auto_Car_Hifi_Komplett-SET_SubwooferEndstufeLautsprecher_SET20.html

eller

http://www.ue2000.com/MAGNAT_EDITION_SET_4693_Auto_Komplett-Set_Car_Hifi_Anlage.html

hvilket er bedst eller kan man få bedre til omkring samme pris?

VH
Søren Rasmussen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  anlæg fra tyskland
  • #1   24. feb 2010 Jeg ville gå med link 2 da der faktisk står info om tingene smiley Meeeeen tror sku ikk det er specielt godt på den måde smiley Virker ikk som om det er et kvalitetsprodukt

• #2   24. feb 2010 Sæt 1 hvis det nu sku være. Men ingen af dem er specielt gode. Hvad er dit budget?

• #3   24. feb 2010 både hifonics og magnat er da nogen kendte mærker men ville dog vælge og købe det hjemme i DK da du i teorien ikke sparer ret meget du skal huske da kommer omkring 800,- kr fragt oven i prisen og så har du også et KÆMPE problm hvis da noget af det da er defekt eller går i stykker så har du ikke den samme retur ret som herhjemme og heller ikke garanti på samme måde

• #4   24. feb 2010 Du kan jo sammen ligne priserne lidt på astina. Så kan du jo se om det er billigt m.m

http://www.astina.dk/product_info.php?cPath=68_437_888&products_id=5611

Søg efter de andre produkter derinde smiley

• #5   24. feb 2010 Kender sku ikk mærkerne.. SIkker på de er kendte opel forever¤ L? Det er vel i stil alla thansen så? Da ikk som fx pioneer eller alpine eller noget? smiley

• #6   24. feb 2010 De er ik i stil med thansen. Langtfra. Det er 2 meget store mærker.

• #7   24. feb 2010 Emre
    hvis ikke du kender magnat og hifonics har du ikke ret meget kendskab til bilstereo da det er 2 meget store og kendte mærker
    det er ikke det bedste på markedet men dog meget bedre end Xzound

• #8   24. feb 2010 hvad siger i til det her?

http://www.zawione24.de/-Komplett-Set-mit-Verstaerker-1x-Forca-F350-4-+-1x-FC244is+-1x-650is/a-900134/

jeg har ikke særligt mange penge så vil gerne have noget biligt men med god lyd

VH
    Søren Rasmussen

• #9   24. feb 2010 forstår ikke du ikke vil købe det herhjemme?
    hvis det var mig ville jeg bare købe lidt af gangen og starte med et sæt ordenlige front højtaler og en HU

og efterfølgende købe kabler forstærker og subwoofer
    som sagt har du ingen returret hvis du bestiller derned fra og skulle lortet ikke virke når du får det hjem står du med anlæg for 3000,- da ikke virker og ikke kan bruges til noget

• #11   24. feb 2010 Yes folkens så åbner vi lige øjnene og ser at det kun er forstærkeren i sæt 1 der er fra hifonics... resten er fra pyle og dermed nede på xzound standard... sæt nummer 2 er fra magnat men indeholder ikke et frontsæt = Dårligt lydbillede... sæt nr 3 er det rene kinaaffald og noget man bør holde sig langt fra...

• #12   24. feb 2010 Jesper (306 SÆLGES) T

Du anbefaler bare ikke PYLE... jeg har stået og solgt det lort... og det er DÅRLIGERE end Xzound... Holder ikke til noget... Og lyder ad helvede til... 3200 watts forstærkere der dog kun vejer 2 kilo... der er sgu noget galt der...

• #13   24. feb 2010 Emre "Kameramand for Indvandrer Gruppen" G

Du holder dig langt fra alt hvad der hedder bilstereo... Magnat og hifonics er 2 meget store kvalitetsmærker begge mærker er over 25 år gamle...eneste grund til at du ikke kender dem er fordi du intet ved om bilstereo så...

• #14   24. feb 2010 Søren R

Ok du finder ikke andet end lort og affald og linke til nu... Hvor mange penge har du til at lave anlæg for... så skal jeg sgu nok finde noget der med garanti både er kvalitets grej... og som passer til dit budget... Skriv en PM så finde vi ud af det... Og ja jeg er skam mere end kompetent til at anbefale grej...

• #15   24. feb 2010 Cody
    du en hård mand! smiley

• #16   24. feb 2010 Cody .:
    Kender ikk til "bilstereo mærker" men har sku mere styr på hifi end mange andre så det er ikk det som er problemet smiley
    Hvis jeg gad sætte mig ind i bilstereo så ville jeg vide nok ihvertfald smiley

Ellers så er det jo vinder metoden. Køb pioneer smiley

• #17   25. feb 2010 Emre "Kameramand for Indvandrer Gruppen" G

Ja så godt er pioneer helelr ikke... Jo PRS og ODR serierne ... Men resten er sgu ikke bedre end hvad man ellers finder på markedet... og hvis du ikke kender noget til mærkerne, hvad får dig så til at tro du kan udtale dig om dem?

• #18   25. feb 2010 opel forever¤ L

Ikke hård... Ærlig... der er forskel...

• #19   25. feb 2010 Cody .:
    Pioneer er godt hvis man køber de dyre højttalere! Der er jo en grund til at team pioneer vinder hele tiden.
    Og desuden så er de 2 mærker her fra indlægget ikk sååå store igen. Det er tyske mærker som åbenbart har den bedste pris/ydelse, altså billige højttalere som spiller fint nok smiley Det er i stil alla xzound blot bedre går jeg ud fra.
    Så hellere have fusion og fli. Tror sku de mærker spiller en del bedre.
    Og desuden ingen grund til at spille smart smiley

• #20   25. feb 2010 Emre "Kameramand for Indvandrer Gruppen" G

Du fatter da bare bjælde... Magnat er tysk mærke der går 25 år tilbage... det ligger mange klasser over hvad du får hos xzound... (Lad være med at dum dig mere tak)
    Hifonics som der også blev nævnt er et AMERIKANSK mærke der også går over 25 år tilbage... her er f.eks. en af de mest kendte hifonics forstærkere: http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/p_16720_Hifonics_XX-Maxximus.aspx

Fusion og FLI er jo det rene affald i forhold til Hifonics og Magnat... utroligt du ved så lidt at du ville foretrække det lort...

Og lille ven jeg spiller ikke smart... jeg ved bare hvad jeg taler om... Noget du ikke gør...

• #21   25. feb 2010 Du siger du ved hvad du snakker om?
    Hvordan kan det så være at din eneste grund til at mærket er godt er pga alderen? Det har jo intet med noget som helst at gøre at mærket har eksisteret i lang tid. De kan stadig lave en masse lort som fx sony gør hvad angår hjemmeforstærkere?

Og amerikansk = godt? Så har du da misforstået noget. Det kan du ikk sige. Ja det kan være godt men det kan også være skrammel..

Fusion er et godt mærke hvis du tager i betrækning over hvor lille og nyt det er. Fli har jeg aldrig hørt men det er i samme stil af det jeg ved.

Du spiller jo skide smart. Kommer ikk med en ordenlig grund til hvorfor de skulle være gode ud over at de har eksisteret i 25år... Hvad er det for et argument?

• #22   25. feb 2010 Men gider ikk tage den diskussion med dig. Kender ikk de mærker og har ikk hørt dem, så selvom jeg kendte dem ville jeg ikk kunne give en ægte vurdering.
    Kan være du har styr på tingene men så kom med nogle ordentlige argumenter næste gang og stop med at spille smart mester og skriv ordenligt.

• #23   25. feb 2010 Emre du er på meget dybt vand li her.

• #24   25. feb 2010 Dalle .:
    Såååå siger vi det. Har skam styr på hifi, kender dog ikk så meget til bilstereo. Men gider ikk tage den diskussion som sagt. I ved nok mere end mig så ja smiley men ingen grund til at folk skal spille smarte.

Prøv at høre hvad manden skriver:

Emre "Kameramand for Indvandrer Gruppen" G

Du holder dig langt fra alt hvad der hedder bilstereo... Magnat og hifonics er 2 meget store kvalitetsmærker begge mærker er over 25 år gamle...eneste grund til at du ikke kender dem er fordi du intet ved om bilstereo så...

Det er jo ikk andet end at spille smart + UBRUGELIG argumentation over at mærkerne er gode.

Men lige meget smiley gider ikk det her så ja.

• #25   25. feb 2010 Nej forstår godt du ik gider når du i starten dummede dig. Hvis du intet aner om det hvorfor så skrive. Det har intet med xsound at gøre! Fusion er det rene crap i forhold til magnat og hifonics.

• #26   25. feb 2010 Hvis du har lært at læse vil du forstå at det jeg siger er at det ikk virker som et godt produkt blandt andet fordi der ikk er en beskrivelse i den ene. Og bare helheden af hjemmesiden osv giver mig et dårligt indtryk så derfor skriver jeg sådan.
    kommer ikk med en konklusion om at det er et dårligt produkt så har ikk dummet mig?

Så kommer opel forever¤ L og siger det er kendt mærke og så spørger jeg ham om han er sikker og håber på et fornuftigt menneske som fx ham ville forklare mig det ordenligt. Men så kommer cody og nu dig.

Hvorfor skal man spille smart? lav selvtillid eller hvad?
    Voks op folkens. Hvis jeg tager fejl så forklar det på en ORDENLIG måde så man lærer noget af det. Hvis man virkelig er god på det emne skader det jo ikk at dele af sin visdom? smiley

• #27   25. feb 2010 Så spørg da på en anden måde hehe. Istedet for at sige hey er det ik ligesom xsound? .. hehe men magnat og hifionics er 2 store mærker. Har selv magnat new edge komponentsæt. Utrolig lækkert sæt.

• #28   25. feb 2010 ja okay. Der failede jeg måske, men der er jo så mange china mærker så bliver let forvirret.
    Men prøver at kigge på de mærker så. Kunne jo være man fandt noget interessant smiley

• #29   25. feb 2010 Skal ærlig indrømme jeg er slem til at spille hård herinde. Er ik med vilje, men forklarer nok tingene lidt for hårdt. Så beklager ogs. Ja skriv i pb hvis du ska ha hjælp : ) ..Og ligger med forvreden knæ eller noget værre.. Så var nok lidt indebrændt hehe.

• #30   26. feb 2010 Emre "Kameramand for Indvandrer Gruppen" G

Ha ha... jeg har konkurreret med bilstereo de sidste 5 år... jeg har mindst 10 internationale pokaler heriblandt 3. plads ved em i bassrace, 2. plads ved VM i bassrace, 1. plads ved tysklands største konkurrence med over 400 deltagere...

Jeg har stået i butik og Solgt Hifonics grej... = Jeg var nødt til at lære om mærket... Magnat er et ældre mærke og det er godt... ikke pga. alderen,... men fordi det er godt...

Hifonics har ligget på toppen i rigtigt mange konkurrencer, inden for bilstereo i mange år... Deres forstærkere leverer det de lover og holder sgu godt... jeg har selv konkurreret ved VM med netop 2 Hifonics forstærkere... Deres komponentsæt er måske kun lige middelklasse... men deres forstærkere er gode deres subs er faktisk også ret gode selv om meget få i danmark kører med dem...

Magnat er rigtigt fede i forhold til prisen får du en del hos dem... deres forstærkere, er jeg ikke så vild med, men deres komponentsæt er faktisk ret fine til prisen...Deres subs vil jeg så kalde middelklasse og man kan finde bedre... Men det er åbenbart gået lidt tilbage for dem lige i den afdeling...

Kan du bruge det svar mr. smartass??? Og fremover bør du overveje dine ord inden du skriver dem... At skrive dette: "Kender sku ikk mærkerne.. SIkker på de er kendte opel forever¤ L? Det er vel i stil alla thansen så? Da ikk som fx pioneer eller alpine eller noget? :)" Sikke da noget pis du fyrer af der... Du kender ikke til mærkerne og alligevel begynder du at svine det til... Så inde du bræger op om andres lave selvværd, som du heller intet kender til så kig lige på dig selv... Og nøjes med at udtal dig om ting du ved noget om og lad bilstereo være til folk der faktisk har viden om tingene...

• #31   26. feb 2010 Så godt i din profil du var med i sådan noget.
    Men var det virkelig så svært at komme med sådan en forklaring til at state med? Nu får man da et indtryk om hvordan det er.

Det er sku da dig der fortsat spiller smart? Spørger bare stille og roligt om hvordan det er. Kender mange som synes xzound er et godt mærke så skulle lige hører om hvad manden mente med mærke. Og pga sidens udseene og at der ikk stod info gik jeg ud fra at det var på højde med xzound. Sviner ikk noget til.
    Du har sku da lavt selvværd hvis du spiller smart over nettet? tag det stille og roligt istedet.

Fortsat spiller du smart. Blev du mobbet som lille eller hvad? Jeg spugte om det var godt osv og du snakker om jeg ikk ved en skid om stereo? Kender bare ikk det mærke. betyder jo ikk jeg ikk ved en masse andet om så bare eller jeg ved mindre en mange normale mennesker så bare smut med dig og lær at snakke ordenligt til andre.

Dalle indså det var en misforståelse osv. Men hvad er dit problem? Helt seriøst spænd lige hjelmen mester.

• #32   26. feb 2010 Emre "Kameramand for Indvandrer Gruppen" G

Spiller skam ikke smart for du ved jo ikke noget om bilstereo... Det er ikke en påstand det er et faktum..

Du kom med denne sætning: "Kender sku ikk mærkerne.. SIkker på de er kendte opel forever¤ L? Det er vel i stil alla thansen så? Da ikk som fx pioneer eller alpine eller noget? :)"
    Det er ikke at spørge om det er godt... det er at udtale sig om ting man ikke kender til... Ret dumt i mine øjne...

Så kan jeg godt lide den der uintelligente måde du sorterer anlæg efter... hvis siden ser dårlig ud er det dårligt det de sælger? Sådan kan man sgu ikke dømme tingene...

Lille ven... jeg spiller ikke smart over nettet... Hvis du stod foran mig ville jeg stadig tale til dig på denne måde...

• #33   27. feb 2010 Cody .:
    Du spiller bare smart generelt så. Lær at snakke ordneligt til andre før du snakker. Helt færdig menneske. Sådan nogle som dig ødelægger forumer osv. Tror de er mere værd end andre og spiller smart osv. Bare fjern dig.

• #34   27. feb 2010 Emre "Kameramand for Indvandrer Gruppen" G

Nope hvis jeg spillede smart ville jeg kommentere på produkter jeg ikke kendte noget til... (Hvad var det lige du gjorde???)

Jeg mener skam ikke jeg er mere værd end andre... mener bare at hvis du ikke ved noget om emnet så luk røven... Såeh... ja når det kommer til bilstereo, bør du nok lukke røven...

Jeg TALER også ordentligt til andre... Hvis de taler ordentligt til mig... og hvis de ikke starter med at kommentere på ting de intet ved om... Ligsom du gjorde...

PS: 1 person snakker ikke... Folk snakker... 1 person taler... Der er forskel...

• #35   27. feb 2010 Fik bare ikk formuleret mit sprøgsmål ordenligt der og du kører stadig rundt i det. Desuden skrev jeg fx der "du tager helt fejl opel forever¤ L?. Du har ikk en skid styr på autohifi osv? nej. Så spiller ikk smart. Var bare et spørgsmål.

Du spiller jo smart andet er det ikk? Du har KUN det grundlag og så siger du jeg ikk ved en skid om bilstereo. Bare fordi du har tid til at rode med sådan noget behøver du jo ikk at hakke på andre?
    Hvis jeg bare havde halvdelen af din tid til at rode med anlæg osv så ville jeg vide midst det dobblete af hvad du ved! Derudover har jeg heller ikk penge til dyrt udstyr da jeg er på su så hvad er dit problem? Spiller smart over en som ikk har muligheden for at kende til tingene.

Jeg skrev bare hvad jeg gik ud fra. Dårlig side = dårliger produkter. Det plejer at være fakta. Dårlig markedsføring hvis man har en dårlig hjemmeside. Og så spurgte jeg hvad han mente med det var et kendt mærke? Så bare luk med dig og din mening.

og nej du taler ikk en dyt ordenligt. Du spiller skide smart kun fordi du har hjerne lige i dette ene lille emne. Og så spiller du smart. Som om jeg ikk kan finde ting jeg kan jorde dig i?

Jaja wauw hvor er du sej. husk det er et chartforum så går ikk på i grammatik og stavning lille ven.

Du må virkelig føle dig stor nu fordi du ved mere om bilstereo end en 19årig studerende... ååårrh hvor er du sej... -.-

• #36   27. feb 2010 Emre "Kameramand for Indvandrer Gruppen" G

Lille ven jeg tvivler på der er SÅ mange emner du lige ved ret meget mere om end mig... Og du får brug for noget mere tid til at rode med bilstereo hvis du vil have en chance for at nå halvdelen af den erfaring og viden jeg har samlet sammen...

Du tror vel ikke jeg har en masse penge til udstyr? Jeg har lært mit via mine konkurrencer, Ved at snakke med forhandlere, og få lov at lege med udstyret hos dem... (Man behøver slet ikke købe noget selv for at lære om tingene... Så hvad er din undskyldning nu?)

Men ja du kom med et utroligt retarderet formuleret spørgsmål... Så må du regne med at få svar på tiltale... Spørger man på den måde du gjorde så får man ikke et pænt svar...

Den med at dårlig hjemmeside = dårlige produkter... det er fanme den mest retarderede grund jeg har oplevet nogen komme med... tag et gammelt firma der desværre ikke eksisterer mere: Go-loud.dk... Hjemmesiden lignede godt nok ikke noget professionelt... men produkterne var af absolut høj kvalitet da der var tale om Soundstream, og phoenix Gold... Da carfi-experten.dk fandtes var der tale om Massive og SPL-dynamics... men hjemmesiden lignede noget designet af en blind... Så dit argument holder ikke...

At du vil kunne finde et emne du kan jorde mig i er jo ingen overraskelse... Vill famne blive overrasket hvis du ikke kunne... jeg kan nok også finde omtrent lige så mange emner at jorde dig i... Skulle sgu være mærkeligt andet... Så igen hvad er det dog for et vattet argument?

Og jo jeg hakker på andre når de begynder at udtale sig negativt om ting de ikke kender til... Ligsom du gjorde... Lad være med det en anden gang så kan det være jeg gider skrive i en ordentlig tone...

• #37   28. feb 2010 Cody .:
    Jaja gå hjem og vug. I H8 U2.

• #38   17. jul 2010 "det godt manden der lavede dette forum bliver hjulpet" smiley

• #39   17. jul 2010 Thomas F

Han har fået tilbuddet om hjælp... Han blev selv ved med at linke til dårligere og dårligere ting... Så er det som om han ikke ligefrem gider tage imod hjælpen...

• #40   17. jul 2010 hehe ja okay smiley så må han jo selv om det

Kommentér på:
anlæg fra tyskland

Annonce