{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.824 visninger | Oprettet:

Montering af anlæg Århus/Herning {{forumTopicSubject}}

Nogen der kan tilbyde/anbefale montering af anlæg i Århus eller Herning?

Det skal være i orden arbejde, men har desværre ikke selv tiden til det.

I første omgang skal jeg benytte std. HU i min Avensis T25. Så der skal monteres

1 Stk. DLS CA41 amp der skal have signalet via high level
1 sæt DLS UP6i komponent højtalere i fordøre - gerne med dæmpning

Evt. 1 stk. Pioneer TS-SW1241D subwoofer monteret i hjulbrønden (har ikke kabinet)

Nogen bud på hvad jeg skal regne med at komme af med? Eller hvem jeg kan kontakte?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Montering af anlæg Århus/Herning
  • #1   11. mar 2010 Basskassen i hjulbrønden, bliver dyr hvis den skal lave efter de anvisninger jeg gav dig et link til...

    Det er nok en dags arbejde, så gratis er det ikke at få lavet den løsning - men det er lækre løsninger sjov nok meget sjældent smiley

    Jeg ville prøve mig med lfaudio.dk eller carsound!


  • #2   11. mar 2010 lfaudio har en del erfaring i den afdeling, men jeg har ingen personlig erfaring med hvordan de er som firma.

  • #3   12. mar 2010 Jeps - men går ikke efter en glasfiber løsning til subben, enten
    1) Et alm. mdf kabinet
    2) Købe et rundt kabinet fra ebay - har fundet et på 23L der er 55cm i diamet er og 15 cm højt. Det ser ud til det lige kan ligge over reservehjulet uden at komme i kontakt med bunden af bagagerummet - så skal der nok bare laves noget fikst at fræse et par diskrete "gæller" i bunden så jeg kan få lidt lyd i bilen.

    I første omgang kan jeg nok leve uden sub, hvis det bliver for dyrt. I så tilfælde skal der blot trækkes kabler til bagerummet (signal og strøm).

    Evt. skal jeg finde et par 6,5" subber der kan monteres i bagdørene - måske nogle IB (infinite baffle) der kan give en fornuftigt bund?

    Har haft kontakt med LFaudio, men synes det er lidt pebrede priser jeg umiddelbart har fået, men måske man kan forhandle lidt:-)



Kommentér på:
Montering af anlæg Århus/Herning

Annonce