{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

anbefalinger af højtaler ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen, jeg står og skal ud og se på noget højtaler her i denne uge, men eftersom jeg er meget blank indenfor anlæg i bil ;)!.

vil gerne have noget som spiller klart og godt selvfølgelig med en god bass. ville diskanter give en god lyd og hva ellers skal jeg bruge

Mvh Henrik håber i kan hjælpe mig smiley ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  anbefalinger af højtaler ?
  • #1   22. mar 2010 alpine tybe r er jeg godt tilfreds med spiller meget rent.. det er 6x9

• #2   22. mar 2010 Skal du bare have højtalere?, ingen bas osv.?, men et rimeligt komponentsæt, går man aldrig helt galt i byen med, stik ned til din lokale autostereobutik, og lyt til lidt af det de har.
    6*9'ere skal du ikke have nej, efter min mening skal du slet ikke have højtalere bagi, og da aldrig i hattehylden..

• #3   22. mar 2010 Ikke køb 6x9 hvis du vil ha bass i eller har bass. Komponent sæt foran ville klart være det bedste. Hvad er dit budget?

• #4   22. mar 2010 JBL GTO eller guld serie...

Det holder max...

• #6   22. mar 2010 Rico M: tja, det kan jo så diskuteres..

• #7   22. mar 2010 Jbl "guld" serie er det power eller hvad?

• #8   22. mar 2010 regner med max at ville bruge 2500 men så skal det også spille
    ved så ikke om der skal offers lidt på en sub til bagi ??

• #9   22. mar 2010 Det bedste ville være at ta ud og lytte, men derfor kan man godt anbefale noget at gå efter. Jeg er ihvertfald MEGET glad for mit sæt . http://www.astina.dk/product_info.php?products_id=5363

• #10   22. mar 2010 med sådan et indlæg vil du får 100000 forskellige meninger.. Da folk har forskellig smag... Så klart det bedste du kan gøre er at hører nogle forskellige enheder... Og gerne i en butik hvor de ved hvad de snakker om som f.eks. Carsound..

Efter min mening er JBL noget opreklameret skrammel hvor alpine er lidt bedre.. Men ville til hver en tid bruge lidt flere penge på et godt komp sæt. i stedet for 6x9. Dog spiller alle enheder bedst hvis de os bliver kombineret med en ordenlig forstærker. Og nej ikke noget X-sound ell..

Ville anbefalde dig at kigge på nogle Rainbow højtaler og en Rainbow Ipaul forstærker... eller en Genesis forstærker.. men det er lidt svært at komme med nogle konkrete forslang når jeg ikke kender dit bugget smiley

• #11   22. mar 2010 Der var jeg hvis lidt for langsom.. kan lige så godt sige det som det er til 2500 for du ikke noget der bare spiller... Efter min mening så må du heller vente.. evt nøjes med at købe et komponetsæt. og så tage forstærker og sub senere hen...

Et godt sæt til prisen... F.eks.

http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=6026&pk=1&produkt=Rainbow_SLC265.25NG_-_H%F8jttaler

• #12   23. mar 2010 Strand .

LOL tage til en forhandler der ved hvad han snakker om... Det er et godt råd... at bruge carsound.dk i samme sætning skal man passe på med... Der er nemlig kun 2 butikker hvor jeg mener de er relativt kompetente... Holbæk og roskilde... I jylland mistede de den ene butik hvor der faktisk arbejdede folk med forstand på tingene... F.eks. har jeg snakket med ne der blev anbefalet MDS... Hvor de brugte ord som "håndbygget" og "kvalitet"... Det er 5 år siden MDS har haft et produkt med håndbyggede filtre... men de lyver stadig om det...

• #13   23. mar 2010
    Henrik N

For 2500 kr er det rigtigt at du ikke kan få det vilde... men du kan stadig både få et godt sæt højtalere og en lille forstærker til prisen... (Hold dig fra det Strand har anbefalet for det er ikke pengene værd... )

• #14   23. mar 2010 Prøv da lige at tænde af cody....
    Hvis du læser hvad jeg har skrevet, så skriver jeg at han skal tage ned og lytte på nogle enheder, i stedet for at høre efter hvad folk skriver, Og ja det er rigtig nok at Mada og ramus nok er de to der ved mest ang bilsterio.. Og at Hans henrik "lige har lukket i horsens... Men de andre ved nu os mere end f.eks de gør i div andre bilbutiker.. Men de kan jo ikke anbefale f.eks et rainbow komp sæt til 60k til alle der ringer.. så ville de sku ikke få solgt noget..

• #15   23. mar 2010 Anders N.

Det min mening...

Mikkel P

Ro på battet kammerat. Det jo bare efter min mening, synes JBL levere nogle gode komponenter til en fair pris.

Styr på og styr på. Du rigtig nok vild at du kan bedømme det ud på at jeg skriver JBL smiley

Hvad er der forresten galt med 6*9'ere?

• #16   24. mar 2010
    Rico M

For det første skal 6x9" enheder næsten altid placeres det dårligste sted i bilen... nemlig hattehylden... og så er 6x9" enheder kun beregnet til at knuse alt hvad der hedder god lyd...

Og mikkel er ikke ene om at mene at JBL GTO serien SUCK ASS Bigtime... Mest fordi at man til samme pris kan få meget bedre komponenter hos andre mærker...

• #17   24. mar 2010
    Strand .

Nu er rainbows Store komponentstæt jo heller ikke ligefrem nopget at råbe hurra for... Set i forhold til hvad andre levere i samme klasse...

Nu er det der gør sælgerne hos carsound inkompetente ikke så meget deres viden om produkterne... men mere det faktum at de direkte lyver om deres produkter...Tænk at påstå at MDS er "Udviklet" i sverige og at de er med "Håndbyggede komponenter"... Ja for 5-6 år siden havde de noget i den retning... Men det ændrede sig da noget da MDS blev hyldevare fra kina...

• #18   24. mar 2010 Cody... Min opsætnig sidder de i kasser på hattehylden... så de spiller ud i bilen... er rimelig tilfreds smiley Men igen smagsag smiley

Mikkel P

Hehe det jo så det.

Har godt nok ikke altid haft JBL, men det fangede lige mine øre smiley
    Laaaangt fra og kommer nok heller ikke til det, så kunne jeg jo ikke bruge mine penge på andet end højtalere smiley

Se den er svær.. er også meget krævende når vi kommer til lyd. (det mener du sikkert ikke når jeg køre med JBL, nok om det smiley )

Helt sikkert! siger overhovedet ikke det er det bedste, Men da knægten ville have noget der spillede klart og starte ud med er JBL slet ikke en dårlig start...

• #19   24. mar 2010 Rico M

kan godt være du er tilfreds med dine 6x9" enheder... dine krav til lydmå også være minimalt små så...

jeg gider ikke diskutere JBL med dig... Da det er en smagssag... men at skrive JBL GTO holder max det er for dumt... for tror jeg kan nævne mindst 10 mærker der alle gør det bedre i samme klasse...

PS: Man kan komme til at lytte til rigtigt meget andet grej uden at betale for det... Så din undskyldning holder ikke...

Kommentér på:
anbefalinger af højtaler ?

Annonce