845 visninger
|
Oprettet:
anbefalinger af højtaler ? {{forumTopicSubject}}
Hejsa allesammen, jeg står og skal ud og se på noget højtaler her i denne uge, men eftersom jeg er meget blank indenfor anlæg i bil ;)!.
vil gerne have noget som spiller klart og godt selvfølgelig med en god bass. ville diskanter give en god lyd og hva ellers skal jeg bruge
Mvh Henrik håber i kan hjælpe mig
?
okt 2008
Følger: 87 Følgere: 102 Biler: 14 Emner: 41 Svar: 150
nov 2007
Følger: 8 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 55 Svar: 6.838
6*9'ere skal du ikke have nej, efter min mening skal du slet ikke have højtalere bagi, og da aldrig i hattehylden..
jul 2006
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 1 Emner: 388 Svar: 3.656
jul 2006
Følger: 79 Følgere: 84 Biler: 7 Emner: 68 Svar: 853
Det holder max...
nov 2007
Følger: 8 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 55 Svar: 6.838
jul 2006
nov 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 47 Svar: 36
ved så ikke om der skal offers lidt på en sub til bagi ??
jul 2006
feb 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 2 Emner: 40 Svar: 479
Efter min mening er JBL noget opreklameret skrammel hvor alpine er lidt bedre.. Men ville til hver en tid bruge lidt flere penge på et godt komp sæt. i stedet for 6x9. Dog spiller alle enheder bedst hvis de os bliver kombineret med en ordenlig forstærker. Og nej ikke noget X-sound ell..
Ville anbefalde dig at kigge på nogle Rainbow højtaler og en Rainbow Ipaul forstærker... eller en Genesis forstærker.. men det er lidt svært at komme med nogle konkrete forslang når jeg ikke kender dit bugget
feb 2008
Et godt sæt til prisen... F.eks.
http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=6026&pk=1&produkt=Rainbow_SLC265.25NG_-_H%F8jttaler
jun 2009
Følger: 76 Følgere: 123 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 13.347
LOL tage til en forhandler der ved hvad han snakker om... Det er et godt råd... at bruge carsound.dk i samme sætning skal man passe på med... Der er nemlig kun 2 butikker hvor jeg mener de er relativt kompetente... Holbæk og roskilde... I jylland mistede de den ene butik hvor der faktisk arbejdede folk med forstand på tingene... F.eks. har jeg snakket med ne der blev anbefalet MDS... Hvor de brugte ord som "håndbygget" og "kvalitet"... Det er 5 år siden MDS har haft et produkt med håndbyggede filtre... men de lyver stadig om det...
jun 2009
Henrik N
For 2500 kr er det rigtigt at du ikke kan få det vilde... men du kan stadig både få et godt sæt højtalere og en lille forstærker til prisen... (Hold dig fra det Strand har anbefalet for det er ikke pengene værd... )
feb 2008
Hvis du læser hvad jeg har skrevet, så skriver jeg at han skal tage ned og lytte på nogle enheder, i stedet for at høre efter hvad folk skriver, Og ja det er rigtig nok at Mada og ramus nok er de to der ved mest ang bilsterio.. Og at Hans henrik "lige har lukket i horsens... Men de andre ved nu os mere end f.eks de gør i div andre bilbutiker.. Men de kan jo ikke anbefale f.eks et rainbow komp sæt til 60k til alle der ringer.. så ville de sku ikke få solgt noget..
jul 2006
Det min mening...
Mikkel P
Ro på battet kammerat. Det jo bare efter min mening, synes JBL levere nogle gode komponenter til en fair pris.
Styr på og styr på. Du rigtig nok vild at du kan bedømme det ud på at jeg skriver JBL
Hvad er der forresten galt med 6*9'ere?
jun 2009
Rico M
For det første skal 6x9" enheder næsten altid placeres det dårligste sted i bilen... nemlig hattehylden... og så er 6x9" enheder kun beregnet til at knuse alt hvad der hedder god lyd...
Og mikkel er ikke ene om at mene at JBL GTO serien SUCK ASS Bigtime... Mest fordi at man til samme pris kan få meget bedre komponenter hos andre mærker...
jun 2009
Strand .
Nu er rainbows Store komponentstæt jo heller ikke ligefrem nopget at råbe hurra for... Set i forhold til hvad andre levere i samme klasse...
Nu er det der gør sælgerne hos carsound inkompetente ikke så meget deres viden om produkterne... men mere det faktum at de direkte lyver om deres produkter...Tænk at påstå at MDS er "Udviklet" i sverige og at de er med "Håndbyggede komponenter"... Ja for 5-6 år siden havde de noget i den retning... Men det ændrede sig da noget da MDS blev hyldevare fra kina...
jul 2006
Mikkel P
Hehe det jo så det.
Har godt nok ikke altid haft JBL, men det fangede lige mine øre
Laaaangt fra og kommer nok heller ikke til det, så kunne jeg jo ikke bruge mine penge på andet end højtalere
Se den er svær.. er også meget krævende når vi kommer til lyd. (det mener du sikkert ikke når jeg køre med JBL, nok om det
Helt sikkert! siger overhovedet ikke det er det bedste, Men da knægten ville have noget der spillede klart og starte ud med er JBL slet ikke en dårlig start...
jun 2009
kan godt være du er tilfreds med dine 6x9" enheder... dine krav til lydmå også være minimalt små så...
jeg gider ikke diskutere JBL med dig... Da det er en smagssag... men at skrive JBL GTO holder max det er for dumt... for tror jeg kan nævne mindst 10 mærker der alle gør det bedre i samme klasse...
PS: Man kan komme til at lytte til rigtigt meget andet grej uden at betale for det... Så din undskyldning holder ikke...
anbefalinger af højtaler ?