Butikker med anlæg! {{forumTopicSubject}}
Hejsa allesammen.
Jeg har den sidste uge søgt meget omkring anlæg, kigget på de forskellige, samt set på andres biler for at finde noget godt.
Problemet ligger bare ofte i at mange af anlæggene med anlæg omhandler bas/højtalere/subs/etc etc til over 10.000 kroner.. Hvilket ligger så skyhøjt over det som jeg ønsker at smide efter mit.
Det som jeg søger er nogle 16.5 cm højtalere til min dør, samt muligvis nogle andre til bagi (Ved passagere, hvilket også er 16.5). Jeg tænker meget over om det skal være med indbygget diskant eller en ved siden af (Har hørt at ved siden af er bedst). Nu kommer problemet bare.. Jeg er ikke god til det med anlæg, og jeg vil sige at jeg er heldig hvis jeg blot kan finde ud af at sætte det i bilen så det virker.
Og baseret ud fra alle de indlæg jeg har læst, så skriver folk altid: "Gå ud og lyt", og hey, det vil jeg egentlig gerne.. Men hvor??
Mit område er Thisted, mors, skive og deromkring.
Problemet er bare at de butikker som jeg kender til i ovenstående områder er thansen og autohuset. Har været inde i autohuset hvor jeg fik noget hjælp og råd om hvad de ville mene jeg skulle have, men vil da gerne se og høre i flere butikker. Også da Autohuset havde mest "infinity" højtalere.
"Korte version: Hvor kan man lytte til anlæg i ovenstående område???"
På forhånd tak!
Hilsen jens
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 261 Svar: 1.919
aug 2007
Følger: 88 Følgere: 88 Biler: 8 Emner: 207 Svar: 2.211
mar 2009
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 17
mar 2009
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 61
mar 2009
Mikkel P - Ye, har godt nok hørt lidt om det der, meeeen synes der er så lang tid til
Butikker med anlæg!