{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

BILSTEREO HJÆLP? {{forumTopicSubject}}

Hey jeg har i min bil en 4-kanals forstærker, en 10" sub og et komponent sæt´bagi. min bas er brokoblet så den fylder 2 kanaler, og mine højtalere har en hver.

Jeg har netop købt JBL GT5 fuldtoner 4" til foran som jeg har sat i radioen. De spiller for mege bas når jeg skruer op, og hvis jeg skruer ned for bassen på radioen mister jeg den i bagagerummet lidt for meget.

Hva gør jeg?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BILSTEREO HJÆLP?
  • #1   8. apr 2010 skruer mere op for bassen på din forstærker, så kan du skrue ned på radioen

  • #2   8. apr 2010 Har du ingen delefilter?
    Det skulle jo netop løse problemet med bassen


  • #3   8. apr 2010
    Asger D

    Du sætter lige dit anlæg rigtigt til først... Fronthøjtalerne skal på forstærker ikke baghøjtalerne... du står jo ikke med ryggen til en koncert vel???


  • #4   8. apr 2010 Når mine højtalere bagtil har kostet 900 og de små fronter har kostet 400 vil jeg da mene at dem der er mest værd sku ha mest kraft.

    Dami: Nej der er netop ikke delefiltre på mine fuldtoner, er det noget man kan købe universalt seperat og sætte på mon?



  • #5   9. apr 2010 Asger D

    nej det gør man ikke... Dit problem er at din HU nok ikke har seperat subudgang... Hvilket gør at du ikke kan sænke bass niveauet KUN på dine fronter... Eller værre endnu at din HU ikke bare har et simpelt delefilter der lige kan bruges til at skære dine højtalere ved ca 50-60- hz...

    Og nej... Prisen på din enhed bør ikke afgøre hvorvidt du skal have en god lydscene eller nakkelyd som du har nu... Kan man kun have enten baghøjtalere eller front på forstærker bør man altid vælge at lade front køre på forstærker... igen kommer eksemplet: Du står jo ikke med ryggen til en koncert vel?


Kommentér på:
BILSTEREO HJÆLP?

Annonce