{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

Generator støj ? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg er også blevet udsat for at døje med generator støj i højtalerene.
Mine 2 forstærker flød i bagagerummet, og her igår tænkte jeg, det skal jeg lige har rydte op i, og placere dem på ryglænet af bagsæderne.
De spillede fantastisk både når bilen er tændt osv. de har ligget bag i , i nogle måneder indtil igår jeg valgte at placere dem lidt pænere. Efter jeg havede monteret det hele og ville til at køre en tur kom generatorstøjen sku pludselig. Alt er placeret som før alle kabler osv, og det spillede, indtil jeg skrugede dem fast bag på.

Ved godt det med kabler højre og venstre side osv.

Altså +, remotor og højtaler ligger i højre hvor mine phono ligger i venstre. Derefter har jeg også forstærket stellet i motorrummet.
Men der er stadig støj.. Hvorfor kom det ligepludsligt.
Min hu er under 2 måneder gammel..
Har læst i forumet og har forsøget nogle af de forslag men intet hjælper.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Generator støj ?
  • #1   5. jun 2010 du skal jo ikke trække dine højtaler kabler sammen med + og remote.

• #2   5. jun 2010 tjek din stel forbindelse om den er rygget sig lidt løs, dårlig stel kan give generator støj smiley

• #3   5. jun 2010 okay.. har lige prøvet at tage højttaler kabel ud afbilem og køre den overtaget smiley der kommer stadig generator støj dog har den krydset + 1 gang . men stadig genratr støj.. altså som skrevet tidliger spillede alt perfekt, men da jeg skulle flytte mine forstæker op og skruge dem fast kom den pludselig.. har tjekket stel + forstærket i motorrummet og alle ledninger er intakte.

• #4   5. jun 2010 har ikke så meget forstand på det, men kan forstærkerne trække noget stel igennem det du har skruet den fast i?

• #5   5. jun 2010 det kan den sikkert, men det behøver vel ikke skade den, den er skruet fast i metal da mit ryglæn i bilen er metal .

• #6   6. jun 2010 Har selv døjet en del med generator støj før hen, og gjorde også alt efter div. forskrifter, og alle de kloge hoveder kom med deres dumsmarte bemærkninger (efterhånden et emne, der står en del om her inde på BG). I mit tilfælde var det "dårlig" kabelføring inde bag Headuniten, fik lagt alle kabler pænt sammen. og det hjalp.

I dit tilfælde har det dog virket, så var det mig der skulle igange, (du har sikkert testet det meste af hvad jeg skriver) ville jeg starte med at sikre mig alle kabler sidder ordenlig fast i begge ender. Vær især opmærksom på stel. Jeg vil altid tag stel på karossen af bilen (evt. under en sæde skruve) og fjerne lak der med sandpapir, så stel'en får kontakt med bar metal. og altid træk så kort en stel som muligt.

Virker dette ikke vil jeg prøve og piller forskærkerne ned igen og ligge løst i bilen (da dette har virket før). Virker det stadig ikke vil jeg pille headuniten ud og sikre mig alt sidder ordenlig bag på den.

Så vil jeg lave en test hvor jeg sidder med headuniten i hånden mens den spiller (Det var på den måde jeg fandt ud af jeg selv havde "dårlig" kabelføring i min bil) .

Du siker du har givet den extra stel i motorrummet så det er jo fint.

Evt. prøv dette først, og så på at skriv. Du kan også smide mig en besked her inde hvis det er.

• #7   6. jun 2010 er der ikke noget med at forstærkeren ikke må monteres på metal?

• #8   6. jun 2010 jamen selvom jeg lader den ligge på gulvtæppet så er der problemer.. Men den larmer mindre når jeg sætter den på bar metal, det som om at den får mere stel den vej og så birker bedre.

Kommentér på:
Generator støj ?

Annonce