{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.553 visninger | Oprettet:

Kan bas ødelægge en bil....? {{forumTopicSubject}}

Kan det virkelig godt passe at bas trykket kan ødelægge ting i en bil, for min bag rude er blevet utæt i toppen, mine 6x9'er i bagklappen har fået slået magneten løs, den sorte plastic indsats i bagklappen med nummerpladen der er der rykket 2 bolte ud af plastic'et, sys det virker lidt for usandsynligt, men mange siger godt nok jeg sku målt den i DB..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan bas ødelægge en bil....?
  • #1   17. jun 2010 Ja

• #2   17. jun 2010 Kan sagtens ske. Har opleve flere basser der har flækket ruder og fået nummerplader og andet semiløst til at rasle af.

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #3   17. jun 2010 ja sq da. alle de vibrationer kan få alt til at falde fra hinanden... det virker jo som et jordskælv på karossen

• #4   17. jun 2010 Okay, har overvejet og dæmpe bilen over alt med dynamat, men så vil lydtrykket vel bare blive endnu større og skade endnu mer i bilen...

• #5   17. jun 2010 uden problemer min gik i svejsningerne i taget for et års tid siden..
    dæmp det hele så du slipper for vibrationer. og lim ruderne i.. så kan du måske slippe for noget af det smiley

• #6   17. jun 2010 ja trykket bliver meget bedre men brug b2 dæmpning det er meget billigere end dynamat og har stortset samme virkning..
    men ja dine plastikdele osv skal sidde ordentligt fast og dæmpes hvis det kan lade sig gøre selvf.

• #7   17. jun 2010 Brian l..
    Min bag rude er godt nok limet i... Det B2 dæmpning, hvor kan det købes henne.. Men ja til alt plastic, (faktisk alt ska tit tjekkes for om noget er gået løst) ska sættes bedre fast...

• #8   17. jun 2010 du kan være helt roligt det har ikke noget som helst med lydtrykket at gøre det er udelukkende vibrationerne der ødelægger bilen, så det vil blive bedre med en gang B2

• #9   17. jun 2010 Men jo højere lydtrykket er, jo fler vibrationer må der jo også blive..

• #10   17. jun 2010 ja men det der sker når du dæmper med bitumen dynamat b2 osv er at du fjerne vibrationer i karross osv..
    i stedet for b2 er der forresten tilbud i carsound i roskilde på dæmpning til halv pris det dæmper dog ikke lige så godt som dynamat og er lidt sværere at arb med men man kan lægge to lag til samme pris som et lag dynamat.. og så bare køb bassfit til at sætte på dørsider lægge i bund tag osv det dæmper rimelig godt har lige dæmpet en med det og det virkede upåklageligt men er ikke lige så dødt som i min der er fyldt med dynamat. men hvis jeg skulle gøre det igen ville jeg vælge det fra carsound...

• #11   17. jun 2010 det var nu fordi at du skrev:

Okay, har overvejet og dæmpe bilen over alt med dynamat, men så vil lydtrykket vel bare blive endnu større og skade endnu mer i bilen...

Og det er direkte forkert

• Tommy B
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
    #12   20. jun 2010 www.bd-audio.dk har også tilbud på 8 plader for 299,- .. Har selv lige købt og smidt i bagagerummet, det er dejlig rart smiley

• #13   5. aug 2010 heyy alle jamen er det da kun bagved man skal smide det Dynamat ... fordi det er jo der bassen er

• #14   7. aug 2010 tomas m jo mere du dæmper bilen jo mere tryk får du i bilen da det bliver inde i bilen i stedet for at være til gavn for fodgængere. med lukkede døre og vinduer kan man stå lige ved siden af min og stortset ikke høre det. men med nedrullede vinduer har jeg præsteret at få bakspejlet til at vibrere i en kammerats bil der holdte ved siden af. bare så du får lidt fornemmelse af vor meget det kan dæmpe en bil..

Kommentér på:
Kan bas ødelægge en bil....?

Annonce