{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

morten c
morten c
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Newbie ;/ {{forumTopicSubject}}

Hej Drenge.

har lige anskaffet mig min første bil (Peugeot 307)
og vil gerne ha en lækker lyd i den, problemet er bare at jeg ikke lige er inde i hva det skal hedde og hvad jeg skal bruge?
det eneste jeg ved er at jeg ikke er interesseret i sådan en baskasse smiley
Er der nogen der kan hjælpe?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Newbie ;/
  • #1   17. jun 2010 køb nogen DLS højtalere og en alpine head unit, det havde jeg i min gamle 406 og det gav fantastisk lys bare der uden forstærker og bas. koster godt nok en del men en fed lyd man får ud af det.

• #2   17. jun 2010 et alpine komponent sæt foran og almindelige alpine coaxial højtalere bagi i størrelsen 6,5 " plus en potent 4 kanals forstærker på en 50 watt rms pr. kanal så er du godt kørende uden basskasse

• morten c
    morten c Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   17. jun 2010 øhh jo.
    Det må jeg lige kigge på så. tak for de hurtige svar smiley

• #4   17. jun 2010 jeg har et 6,5" komponentsæt i dørene og et sæt 6x9'ere i hattehylden sat til en 4 kanals forstærker og clarion HU...

spiller dejligt... smiley

• #5   17. jun 2010 Tag ug i nogle butikker og få råd og vejledning der.. Så er du fri for 500 forskellige svar herinde, hvor folk stort set bare skriver, hvad de selv kører med..

• #6   17. jun 2010 som udgangspunkt ville jeg finde noget andet end den originale radio, måske en Pioneer P88-rs2, den har gået til 2400 fra ny hos carsound, om der er flere tilbage ved jeg dog ikke, eller er der jo et brugt marked, men under alle omstændigheder, en super fed radio med alt hva man ku ønske sig af lyd smiley

derefter ville jeg finde nogle nye højttalere til fordørene, der sidder sikkert et komponent sæt af en art (seperat diskant + bas/mellemtone) hva det skal skiftes ud med ska jeg ikke kunne sige da vi jo alle hører forskelligt, så der må du nok ud og lytte til lidt forskelligt.

derefter ville jeg finde mig en forstærker +diverse kabler osv. til de nye højttalere, her må du også lytte lidt selv, for alle forstærkere lyder forskelligt.

og til sidst, måske en lille subwoofer bare for at slutte det hele af smiley

• #7   17. jun 2010 morten C: Du skriver du ikke vil have en baskasse - Fair nok, men er det du tænker på ikke sådan en brian baskasse, hvor man intet andet hører end den rumlen der komemr fra den "papkasse" han har smidt om bag i sin kadett......Bassen er en lige så vigtig del af et samlet setup som diskant og mellemtone, du vil fortryde hvis du laver et setup uden en, ja bare lille bas, den vil give musikken en hel anden fylde og klang - Kort sagt, det kan i min verden på ingen måde undværes, eller erstattes af nogle middelmådige fuldtone højtalere.

Kommentér på:
Newbie ;/

Annonce