{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

X10 mini som afspiller til HU... {{forumTopicSubject}}

hey bg...

regner med at skulle bruge min telefon til afspilning af musik i bilen via radio'ens AUX stik...

er der noget jeg ska være opmærksom på??

har nemlig hørt at hvis man bruger en ipod/iphone ka den brænde af ved start og stop af motor grundet overspænding...

nogle som ka fortælle mig om dette??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  X10 mini som afspiller til HU...
  • #1   28. jun 2010 Kender ikke til noget om det med at den skulle brænde af. En anden ting du skal være lidt opmærksom på er at når du vil høre musik fra AUX er det nok ikke samme kvali som fra CD da lyden som regel bliver forvringet. Jeg har selv en mp3 afspiller i min bil via AUX og jeg synes det lyder fint. Dog er der på nogle sange langt fra den samme bass, som der ville være på en CD.

• #2   28. jun 2010 køre i forvejen med mp3 cd'er... og det er squ samme kvalitet som fra telefonen... smiley

og min telefon smider squ okay musik ud... smiley

men mht kvali finder jeg jo nok ud af det når jeg får mit aux kabel... smiley

• #3   28. jun 2010 Ja. Har også selv haft prøvet min mobil, og det virker også ganske fint. Det kræver bare lidt indstilling, så skal det sgu nok blive godt. smiley

• #4   28. jun 2010 kanon.... smiley

er træt af at skulle brænde cd'er hver gang man li vil ha en ny sang i bilen... og min radio melder om fejl ved brug af usb... der hvor den er købt siger de det er en fejl på usb nøglen... nå ja okay så bruger vi squ bar den nye telefon.... smiley

• #5   28. jun 2010 Ja. Det kan man da også lige så godt. smiley Min næste HU skal også kunne tage usb. er også selv træt af at skulle brænde cd'er og have det til at ligge og rode. Og når du har lagt et nummer ned på cd kan du ikke slette det igen. Det kan du med usb. smiley

• #6   28. jun 2010 nemlig... smiley

Kommentér på:
X10 mini som afspiller til HU...

Annonce