{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.828 visninger | Oprettet:

Vil det være for meget. Fiat Punto S. {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lige fået mig en Fiat Punto S fra 1996 og jeg overvejer kraftigt om jeg skal sætte et anlæg i (med subwoofter og det hele.

Men har så også overvejet om det vil blive for vildt til sådan en bil og istedet for om man så bare skal købe 2 eller 4 nye højtalere til den ?

Nogle der kan hjælpe mig da jeg er meget i tvivl. Her er lige link til det anlæg jeg ville købe hvis det skulle være.

http://www.thansen.dk/product.asp?c=3994490967&n=1200242433&pn=-1499680995

på forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil det være for meget. Fiat Punto S.
  • #1   2. jul 2010 Om det bliver for meget, kan jo kun komme an på dine egne ønsker.. Men du høster nok ikke vildt ros, for dit valg af enheder..

• #2   2. jul 2010 Nej det er ikke sikkert smiley men gider ikke putte en masse penge i anlæget så køber bare sådan en pakke :).

• #3   2. jul 2010 Så er der jo ingen grund til at spørge..

• #4   3. jul 2010 Jo for ved jo ikke om et anlæg er for vildt til sådan en lille bil ? :S. Det den første bil jeg nogle sinde har haft så er lidt nysgerii.

• #5   3. jul 2010 Husk en radio smiley jeg tror du blir glad for at sætte et "stort" anlæg i bilen, dejligt når der er et godt nummer i radio'en at man lige kan crank up the volume smiley

• #6   3. jul 2010 Uffe L. Ja det os det :). under alle omstændigheder køber jeg højtalere og radio. Det eneste jeg er lidt i tvivl om er om jeg skal købe det sæt der. Altså et helt anlæg :).

• #7   3. jul 2010 Vil sige nej intet er for stort--Men igen er vel noget der er forskelligt fra person til person..

Men vil sige du kan finde et bedre anlæg herinde til den pris..

• #8   3. jul 2010 er det så et brugt anlæg eller ?.

Men synes da også at det anlæg der virker rimelig godt.

• #9   3. jul 2010 Altså en woofer er prikken over i'et smiley

• #10   3. jul 2010 Den forstærker er ALT for svag til dén subwoofer........

Dårligt sammensat af Thansen..........det kan gøres bedre.....

og CITAT:

"men gider ikke putte en masse penge i anlæget så køber bare sådan en pakke"

Pas på med hvad du køber af færdige pakker........du bliver nemt snydt/skuffet........

Det perfekte til ´den pakke.....ville være en 4 kanals forstærker til højttalere, og så en Mono-blok forstærker til subben

• #11   3. jul 2010 Ja så er det brugt naturligvis.. Men er da vel underordnet hvis du får bedre lyd smiley

Evt hold øje med den der tilbud's fane oppe under "min konto" der kan også være nogle super tilbud nogle gange..

Tålmodighed betaler sig smiley

• #12   3. jul 2010 Ronni det er sikkert rigtigt nok :). Men for at sige det lige ud af posen, så har jeg intet forstand på anlæg så, så bare den pakke og tænkte at det nok var godt nok.

• #14   3. jul 2010 Thansen er ikke det bedste, men så slemt er det sgu ik. Har haft et par højttalere derfra, de var fine nok. Men altså du behøver ik købe en forstærker til selve højttalerne, du kan bare bruge radio'ens forstærker. Det gør jeg, og det lyder sgu godt og højt smiley Men bassen skal du bruge en forstærker til, f.eks. en mono eller en 2 kanals du brokobler.

• #15   3. jul 2010 Køb et par komponentsæt, og en lille 6,5" eller 8" sub.. det havde jeg gjort. Og så en 5 kanals forstærker, eller 2 små forstærkere.

• #16   3. jul 2010 Du kunne også nøjes med at bruge radioens forstærker, til bilens højttalere, evt skifte dem ud med bedre enheder. og så købe en aktiv sub (indbygget forstærker) så bliver det ikke nemmere. og lyder fint smiley

• #17   3. jul 2010 subwooferen kan du sagtens købe, for den spiller faktisk rigtig godt...
    Men ville os vælge en monoblock til den, og så en 2 eller 4 kanals forstærker til nogle baghøjtalere...

Det eneste jeg ville købe fra den pakke der er subwoofer...

så find nogle bedre baghøjtalere end xzound... alpine, pioneer, rockford...

• #18   3. jul 2010 Jeg har en bas i overskud. 15", og den passer perfekt ned i dit bagagerum. Det er af mærket Earthquake. Den skal nok få din punto til at rasle fra hinanden. Den kan du få for 1500kr.

• #20   3. jul 2010 Husk der kun er plads til 3,5" højtaler foran, eller er det 3" kan ikke lige huske det... så når du køber et sæt, skal du også have bygget plads til højtalerne i dør siderne eller hvor du nu vil ha' dem siddende...

Kig eventuelt på min profil, så får du også en idé om hvor meget plads det nemt kan snuppe af de bagage rum, det er en 12" jeg havde sidene i.

• #21   3. jul 2010 Et anlæg kan da ikke blive for stort. Det kan kun blive for lille. Jeg har et godt anlæg (synes jeg) og jeg har kun smidt lige knap og nap 6 kilo på det. Og jeg er sgu godt tilfreds.

Og lige en anden ting. Hold dig fra det Xzound.

• #22   4. jul 2010 Hvis nu jeg går ud til Bil Xperten feks. Og siger jeg har en fiat punto S 60 fra 1996. Så ved de vel hvad højtalere osv jeg skal bruge i den. Så kan de vel pakke et godt sæt til mig for en små 3 - 4000 kr ?

Altså jeg må ærlig indrømme igen at jeg stort set intet forstand har på det med anlæg. Så derfor vil en pakke jo være det bedste for mig og da jeg ikke ved om det er godt nok bare at købe feks 4 nye højtalere og en radio og så stadig kan høre højt musik som lyder godt. ( MED RIMELIG GOD BASS ALLIGEVEL).

Eller om jeg skal op at have enten en bas eller subwoofter i mit bagagerum ?.

• #23   4. jul 2010 Altså jeg har en subwoofer i mit bagagerum, og hørte mine højttalere spille alene her den anden dag, og der blev jeg glad for at jeg har en subwoofer. Det giver en meget federe lyd.

Bilxperten burde godt kunne sammensætte en pakke der vil være god nok for dit budget. Du skal dog nok ikke regne med det helt vilde, men man kan godt få noget der spiller godt alligevel.

• #24   4. jul 2010 Jeg skal bare have noget der spiller godt og højt, og så må bassen da godt banke lidt i ryggen :).

• #25   4. jul 2010 Ja, og det kan Bilxperten sagtens hjælpe dig med. Og de handler oven i købet med en del af de gode mærker. Pioneer blandet andet.

Kommentér på:
Vil det være for meget. Fiat Punto S.

Annonce