{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

Audio system 1x10 2x10 eller 1x12 ? {{forumTopicSubject}}

Go aften BG.

Sidder lige og finder anlæg til min næste bil jeg snart ska ud og ha, men er lidt i tvivl om hvilke subs jeg ska ta til en Twisterline F2_500

Regner med at de alle kan forbindes fra 2x4 ohm ned til 2x2 ved at krydse + og + / og - og - så jeg får maximal ydelse ud af forstærkeren.

Men er den vild nok til at ku køre X-ion 12" med dobbelt svingspole, eller ska jeg ha den med enkelt svingspole, skulle jeg bare nøjes med en X-ion 10" eller 2 stk af dem?

Hvilken sub vil jeg få mest ud af med den forstærker?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audio system 1x10 2x10 eller 1x12 ?
  • #1   7. jul 2010 Eftersom du har 1180 watt i 2 ohm vil du ikke få så meget ved en ac12 da den har dobbelt 2 ohm spoler og derfor vil du skulle kører den i enten 1 ohm hvilket forstærkeren ikke er stabil i eller 4 ohm hvor forstærkeren kun yder 800 rms watt og så har du 200 watt for lidt til hvad enheden er opgivet til. Vælger du en ac10 så har du 200 watt mere end hvad enheden er opgivet. Tror jeg ville vælge 2 stk ac10 som du kan koble i 2 ohm og så få de fulde 1180 watt ud af din forstærker.

  • #2   7. jul 2010 syntes måske de andre enheder passer lidt dårligt i koblingerne

  • #3   7. jul 2010 Jeg ka da godt få 12eren ned i 2 ohm, den er i forvejen en 4ohm.
    Tror du godt at den ka føde 2 10ere?


Kommentér på:
Audio system 1x10 2x10 eller 1x12 ?

Annonce