{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 forstærkere på en bas
  • #1   20. aug 2010 jeg mener godt man kan linke audison forstærkerne men jeg må indrømme jeg ikke kender dem godt nok til at fortælle hvordan uden at læse din manual igennem.

Man kan godt smide en forstærker på hver svingspole, men du skal altså være 100% sikker på at de er indstillet ens. Så umidelbart ville jeg ikke anbefale det.

• #2   20. aug 2010 Nemlig. Man tager nok hurtigt livet af sådan en enhed, hvis den ikke får helt samme signal..
    Jeg må nærlæse manualen til forstærkerne smiley

• #3   20. aug 2010 ellers så ring lige til carsound, de burde da kunne fortælle dig hvordan du kan linke dem HVIS man kan smiley

• #4   20. aug 2010 Jeg har før gjort det med forstærkere der ikke kan linkes, det går nok. Jeg har aldrig haft en defekt pga. dette.

Bare sørg for at indstille gain på begge forstærkere med et multimeter på hver svingspole, og så mål vækselspændingen. Det er sjældent at gain skal stå ens for at give samme spænding på hver spole.
    Ikke den mest præcise metode, men gør det med samme sinustone ved forskellig volumen, så kan det lykkes ret godt smiley

Og hvis de kan linkes, ja så er det bare lækkert. Check manualen, det kan gøre på mange forskellige måder.

• #5   20. aug 2010 12V ! har fat i den helt rigtige måde.

• #6   20. aug 2010 Uha, 12V, det lyder farligt..
    Så de skal bare spille ens ifølge multimeter? Hvordan tilsluttes de så? På hver sin svingspole, eller parallel?

• #7   20. aug 2010 hvis du kobler svingspolerne paralelt kan du jo kun forbinde den til 1 forstærker så 1 svingspole til hver forstærker og dobbelt tjek endelig ved forskellige frekvenser at de nu også performer ens.

Kommentér på:
2 forstærkere på en bas

Annonce