{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.985 visninger | Oprettet:

Radio uden tænding {{forumTopicSubject}}

Har lige fået ny HU, og min gamle blaupunkt kunne spille uden tænding, men det kan den nye ikke :o(
Jeg har sat ISO stikket direkte over i den nye, men radio tænder først når der er tænding på.
Kan man gøre sådan at man kan tænde radio uden tænding, men stadig slukke når man stopper bilen? Eller er det bare forskelligt fra radio til radio?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Radio uden tænding
  • #1   11. sep 2010 du skal bare ind og lave lidt om på ledningerne så din radio får konstant strøm istedet for at køre over tændingen..

• #2   11. sep 2010 Claus
    Jamen slukker den så også når jeg stopper bilen?
    Jeg har læst det med at man kan samle rød og gul fra HU og sætte til konstant strøm, men i mit hoved vil det betyde at radioen bliver ved med at spille efter du slukker bilen.

• #4   11. sep 2010 Lynge
    Hehe ja det er lige netop det der er problemet. ;o)
    Jeg vil have den til at kunne spille uden tænding OG kunne slukke når bilen slukkes. Det kunne den gamle jo ;o)

• #5   11. sep 2010 Så skal du finde en ledning som der er strøm på når du har drejet nøglen i position 1 eller 2 dette kan være fra din cigarettænder der må jo være noget som før har sat som du ville have det siden det virkede dengang så gå dine ledninger til radioen igennem hvis ikke du kan finde en ledning med strøm på indtil du drejer nøglen om i Off

• #7   11. sep 2010 Hehe tror nu bare jeg lærer at leve med det så.
    Vaner skal jo brydes en gang imellem ;o)

• #8   12. sep 2010 det er noget der er i nogen blaupunkt, min gamle havde også en funktion der gjorde at hvis man tændte den uden at starte bilen, slukkede den selv efter 1 time for ikke at dræne batteriet

Kommentér på:
Radio uden tænding

Annonce