{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Støj fra højtalere
  • #1   13. sep 2010 Du kan også fjerne det med et støjfilter.

  • #2   13. sep 2010 Hvordan fungere det?

  • #3   13. sep 2010 Det tror jeg ikke du behøver at bryde dit lille hoved med - det er der nogen der HAR fundet ud af for os og skabt dette enestående stykke elektronik;)
    NEj ved ik hvordan det virker, men generatorstøj/hylen bliver i hvert fald fjernet.


  • #4   13. sep 2010 Et støj filter det virker TILDELS.. Det gør støjen mindre DOG piller det os en del ved musikken.

    I min gamle Altea havde jeg meget støj. Vi prøvede ALT i den og nej det var ikke dårlige kabler eller lign crap. Vi prøvede så med støj filter det fjernede en del af støjen men det fjernede så os lige 50 % af bass og dynamik i højtalerne. Så det røj hurtig af igen. Efter nogle mdr fejlfinding fandt vi så ud af at fejlen skyldes efter monteret Xenon. Så åbenbart laver et ret stort spændings felt som gik i elektronikken i bilen.

    Så NEJ jeg ville absolut ikke anbefale et støjfilter. Fejlfind er den eneste vej frem selvom det kan være en sej omgang.


  • #5   13. sep 2010 Jeg har ikke særlig gode erfaringer med de støjfiltre. Jeg prøvede et i en kammerats bil uden et godt resultat. Filteret tog stort set al bassen fra subwooferen og til dels også fra højttalerne. Og det tog heller ikke al støjen.

Kommentér på:
Støj fra højtalere

Annonce