{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.598 visninger | Oprettet:

HJÆLP til køb og installation {{forumTopicSubject}}

Halløj.

Jeg vil høre herinde om der er en eller nogen der skulle have tid/lyst/overskud til at hjælpe mig med råd og vejledning vedr. indkøb af lidt velspillende anlæg til min Golf 4? Og allerhelst også hjælpe mig med installationen. Jeg har prøvet det liiiiiiiiidt, men vil super gerne have hjælp af en "proff" så det bliver ordentligt, hvis I/Du forstår.

Jeg bor i Thisted. Men er narurligvis også intresseret i at køre nogle km'er hvis der er en venlig sjæl der vil hjælpe.

Det jeg gerne vil have er:

-Ny Headunit
-Sub
-højtalere i hattehylde
-forstærker
-og evt udskiftning af eksiterende højtalere i dørsider

Lyder det ikke meget fornuftigt??

Min musik smag/stil er meget varierende. Kan godt lide DYBE basstoner(rap) men kan skam også godt dyrke en ordentlig gang ond hardstyle til tider, så det gælder vel om at finde en god mellemting hvad angår sub/basser ??

Anyway..........håber der er en derude der kan hjælpe. HELST i nærheden af 7700 Thisted.

På forhånd tak. Jimmy


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP til køb og installation
  • #1   27. sep 2010 FInd dine nærmeste bilstereobutikker og hør hvad de har at vælge imellem.. Der kan du få både råd, vejledning og monteringshjælp.. Hvis du altså finder de rigtige steder..

  • #3   27. sep 2010 Så I mener jeg skal droppe hattehylde højtalerne?
    Og bare få sat noget i frontdør og bagdør? Er det nok?

    Men der skal vel stadig være en Sub og en forstærker i bagagerummet?

    Mvh Jimmy


  • #4   27. sep 2010 Okey smiley Hehe. Jeg er sku glad for der er nogen "sagkyndige" folk der lige kan fortælle mig hva der er godt og hva der er skidt. Takker mange gange

  • #5   27. sep 2010 Vil lige inskyde her, at når du så har fundet noget som lyder lækkert, kan det næsten altid betale sig at kigge efter det på brugt markedet, vær dog sikker på at du kan få lov at hører det spille inden du smider nogle penge, der kan være mange 1000 kr. at sparer ved at handle lidt af tingene brugt

  • #6   27. sep 2010 Det var da noget fis at skrive..

  • #7   27. sep 2010 Hvis ik du boede så langt væk ku jeg godt ha hjulpet dig smiley

    Nu ved jeg ikke hvad de rligger af bilstereobutikker i nærheden af dig, men synes måske også bedre det kan betale sig at tage til nogle træf og høre hvad folk har og hvad du synes om der, det er sku lidt nemmere at danne sig et billed af hvad man kan lide, når det er monteret i en bil, som det ik så ofte er ved en forhandler smiley


Kommentér på:
HJÆLP til køb og installation

Annonce