{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

Iphone 4 og bil radio {{forumTopicSubject}}

Hej alle, så fik jeg mig endelig en iPhone 4.
Nu håbede jeg så på at man kunne overstyre sin iPod imens den er tilslutet til radioen over USB. Den siger bare at der er en remote enhed på så man ikke kan finde musikken på sin iPod men skal finde det på radioen (hvilket er skide besværligt!).

Mit spørgsmål er så om man kan jailbreake den, få et program så man fjerner den besked så man kan finde sangen på selve iPhonen, men stadig spille over USB?
Min radio er en http://www.clarion.com/gb/en/products/2008/audio/source_unit/1din/DB288RUSB/gb-en-product-pf_1172387306212.html

smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone 4 og bil radio
  • #1   6. okt 2010 Hvis det er så vigtigt at du vil finde sangene direkte på din iphone... så sæt den aux indgangen istedet for usb...

• #2   6. okt 2010 USB kan bare spille langt bedre over radioen..
    Syntes bare at når jeg sætter AUX'en til skal jeg helt op i lydstyrke for at den spiller "højt" i forhold til hvis jeg sætter USB kablet i så spiller den kanont..

• #3   6. okt 2010 Enten find dg i at du skal bruge din HU til at styre din iphone til musik... eller sæt den til AUX...

• #4   6. okt 2010 Hele idéen med at tilslutte din Iphone via USB, er jo NETOP at du via HU overtager kontrollen fuldt.
    Hvis du vil spytte signalet ud via USB, men beholde styringen fra selve Iphonen, skal du ind i din "ipod" menu på telefonen, og sætte indstillingen her. Jeg ved ikke hvor det præcist er, eller om det kræver en jailbreak, men muligheden er der.

• #5   6. okt 2010 Nå, fik lige set at det er fra Clarions gamle serie. Ved ikke om HU opfatter din IPhone som et rod-drev, for i så fald er det ikke muligt...

• #6   6. okt 2010 jeg mener clarions (også andre mærkers) Ældre modeller... dvs. de første der kunne styre ipod... de så den som et rod-drev når de blev sat til... dette blev ændret på de nye modeller...

Kommentér på:
Iphone 4 og bil radio

Annonce