{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

Pioneer F20BT dårlig tuner signal?? {{forumTopicSubject}}

Hey,

Jeg har monteret en Pioneer F20BT i min RAV4 ´07er. Tuner delen virker mega dårligt, Den kan næsten ikke finde signal. Jeg har prøvet at montere den med med og uden TCM delen. Prøvet med en anden TCM del og endda en Anden F10BT radio med samme resultat. Har prøvet med den originale radio igen og den virker super.

Nogle der har en god forklaring på dette problem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pioneer F20BT dårlig tuner signal??
  • #1   18. okt 2010 Har du eftermonteret xenon på den?

• #2   18. okt 2010 Har du husket og forbinde de blå ledninger? altså remote?=

• #3   18. okt 2010 Der er ikke xenon.

De blå der går til ratfjernbeteningen? De er ikke monteret, de har måske noget med det at gøre?

• #4   18. okt 2010 Antennen i din bil er forstærket og skal derfor bruge strømforsyning.
    Hvis du har den rette adapter burde der være en sølvfarvet rør med.. det er strømforsyningen til antennen. Den blå ledning er ikke til ratbetjeningen... "remote" som der sikkert står, er til at "trigge" f.eks. en forstærker eller i dette tilfælde til antennens strømforsyning. Det er en ledning der kun er 12V på når der er tænding på anlægget.
    Det er højst sandsynligt derfor sin radio ikke kan finde ordentlig signal.
    Den hvid/blå (remote) fra F20'eren skal derfor forbindes til den blå på "sølvrøret".

Den org. radio er udstyret med denne strømforsyning fra fabrikkens side... derfor virker den fint uden ændringer eller tilføjelser :o)

Håber det hjælper :o)

• #5   19. okt 2010 Det skal siges at det ikke er alle radio´er som har det omtalte sølvrør. i min bil sidder forstærkeren gemt. og skal derfor forbindes med radioens egne stik. de er typisk adskildt.

Kommentér på:
Pioneer F20BT dårlig tuner signal??

Annonce