{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Subwoofer lyder "pludret".. {{forumTopicSubject}}

Hey BG..

Jeg har for et par måneder siden købt en Audison SRx 2S forstærker, en Hertz 10" subwoofer i sådan et specielt kabinet så man ikke kan se enheden (hvad er det nu lige den slags kabinet hedder? :P) også nogle JBL P963 6x9 hattehylde højtalere..

Jeg har ikke fået taget mit sammen til at sætte det i før nu, da jeg har været ved at flytte osv, men da jeg så endelig her idag får taget mig sammen og får det hele sat i, støder jeg ind i nogle problemer.

Subwooferen lyder underlig. Den pludrer helt vildt i lyden og det lyder mildest talt elendigt. Hvis jeg skruer op så det lyden er i samme niveau som når man snakker så slår forstærkeren fra (Protect) ! Jeg har prøvet en anden subwoofer på forstærkeren og den spiller som den skal. Jeg har også prøvet Hertz subwoofern på en anden forstærker og den anden forstærker slår også fra.

Jeg går derfor ud fra at subwooferen er defekt.

Hvordan er garantien inden for dette ? Jeg købte nemlig tingene ved sådann en bod til et bil træf hvor ham der solgte det skrev en kvittering. De solgte for bilxperten.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Subwoofer lyder "pludret"..
Kommentér på:
Subwoofer lyder "pludret"..

Annonce