{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode højtaler?
  • #1   24. okt 2010 rockford, jbl, pioneer og alpin, så går du aldrig galt i byen smiley men der er os mange andre gode smiley

  • #3   24. okt 2010 xzound

  • #4   24. okt 2010 ... .
    xzound??? Det skal jo i en bil.. T.Hansen så køre vi fra dig..

    Mikkel P
    Jeg har altid brugt Alpine eller sony enheder, men det skal opgraderes lidt til det projekt jeg skal have bygget. Så ja en bedre lyd til denne bil (syntes dog at Alpine har en fantastisk lyd).
    Har også hørt et par biler uden bas og kun med højtaler i hattehylden og dørene i Rainbow (så det kan godt være et fornuftigt valg).
    Når det så er sagt ville det være rart at få flere meninger om nogle enheder der laver op i en god lyd, dog snakker vi ikke enheder til et par tus stk men imellem 1000,- til max 1500,- stk (man kan købe sig fattigt i bilstereo).
    Selvfølgelig er det et most til et godt sammen skruet anlæg, med en god forstærker og en god HU.


  • #5   31. okt 2010 Mazda
    <b> ALDRIG NOGET FRA T.SVANSEN (T.Hansen så køre vi fra dig) </b> bare rolig.. Har haft lidt der fra for ca. 6år siden og aldrig mere..!
    Da jeg boede i Kolding brugte jeg
    http://shop.ccproshop.dk/ og www.hifi-speed.dk


  • #6   31. okt 2010 Mazda
    Kan ikke være mere enig..
    Jeg har kun dårlige erfaringer med T.Svansen.

    Jeg har benyttet mig af sony og jvc HU
    Alpine højtaler og Audiobahn bas i de projekter jeg har bygget..

    Men ville gerne have noget der kan komme et trin op både i kvalitet og effekt, det er grunden til jeg har oprettet denne tråd..



  • thomas k
    thomas k Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #7   30. sep 2011 er snot dum på højtaler men hvorfor må man ik købe thansen er det ikke okay højtaler til billig penge hvis man ikke vil bruge flere 1000 kr på det?

  • #8   3. okt 2011 Thomas K
    Hvis man er første gangs køber og ens budget ikke er til en fornuftig lyd så er thansen's højtaler da oki men kvaliteten er også derefter..
    Man han hæve budgettet en smule og få nogen fornuftige højtaler.
    giv gerne lige et par hundrede mere pr. højtaler og du får en del bedre lyd..

    Hvad du vil købe en højtaler hos thansen til de små 2-300,- kan du få nogen der er noget bedre mht. lyd og kvalitet til 4-500,- og blive en del glader for dem end hvis du køber nogen ved thansen.. Kan nævne at membranen ikke er så satans gode thansen's pap højtaler..

    Eks. kan jeg sige at der er ikke den bedre lyd end hos de standard som sidder i bilen fra ny..! Hvis du forventer at du får noget det kan tåle at spille bare en smule højt så vølg dog at søg på nettet efter noget dit budget kan holde til..


Kommentér på:
Gode højtaler?

Annonce