{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

problem med alpine. {{forumTopicSubject}}

nogle der har oplevet at jeres alpine radio, lige pludselig holder op med og spille. jeg kørte og så lige pludselig holdte den op, den tænder fint og du kan bruge radioen normalt. men der kommer bare ingen lyd. nu har jeg prøvet og pillet den ud og når man sætter stikket sammen så den får strøm og det, så gir det en lyd i højtaler, men så holder det op. kan det passe at min radio er brændt af allerede.? den er et år gammel. og er købt af ny. radio er en cde 9880. den med oragne og grøn lys i display.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problem med alpine.
  • #2   27. okt 2010 brian.
    nej højtaler kører kun over radio. den har virket fint i ja lang tid. skete lige i dag. nej radio går ikke ud. der er ingen lyd. jeg kan skrue radio op på fuld styrke men ingen lyd. den spiller radio, for jeg kan se når jeg spoler i sangen. fatter godt nok ikke hvad der er galt. for den har virket i 2mdr i den bil, den spiller ingen lyd. radio tænder fint.

• #4   27. okt 2010 jamen, når jeg sætter tænding på, så tænder radio op. så spiller den min cd eller usb pind. men kan se at den afspiller sangen men der kommer ikke noget lyd ud fra højtaleren. hvis jeg skruer op for radioen hjælper det ikke, der kommer stadig ingen lyd ud. men den afspiller stadig sangen fint. men intet lyd.

• #6   27. okt 2010 brian. ja præcis. troed først det var i sangen. men prøved en hel mappe af. så aner ikke hvad det er. ved ikke om de kan brænde af inde i selve radioen.

• #7   27. okt 2010 ingen der har oplevet det problem?

Kommentér på:
problem med alpine.

Annonce