{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

Elastisk filt, {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg er ved at bygge mit bagagerum op i træ, og har tæmkt mig at fuge alle kanter, og så betrække det med filt, pointen er at man ikke skal kunne se en eneste samlin g eller noget, det vil sige at jeg vil betrække det hele på en gang, men jeg kan ikke komme til at slå det fast med hæfteklammer, for det skal jo gøres på bagsiden, og der kan jeg ikke komme hen når det førster sdamlet,

Jeg tænkte på, det filt jeg ligger i kan man trække lidt i, så man kan få det glat ned i hjørner osv,.

Mit spørgsmål er så, kan man lime/klistre det fast, så jeg bare sprøjter det hele til med lim, og så ligger filten på, hele skidtet i et stykkke..?? det vil nemlig se flottest ud.. håber i kan hjælpe mig..

(i må meger gerne fortælle hvad produkter jeg skal bruge, eller hvad jeg bestemt ikke skal bruge) (tips og tricks er velkommende)

På forhånd mange tak..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Elastisk filt,
  • #1   4. dec 2005 hey

Spraylim er absolut den bedste løsning.

Se evt. i min profil, ved godt der mangler meget endnu.
    men der kan man ikke se samlingerne.
    filten er en anelse strækbar og limer du det bliver det helt perfekt

Manny
    Team Phanatic

• #2   4. dec 2005 Mange tak Manny,

Hvor køber jeg spraylim?? må gerne være det billigste sted..

• #3   4. dec 2005 Brugte trælim til bagagerummet i min kammerats Civic, da de lim han havde købt på spraydåse slet ikke kunne holde. det blev bare penslet på og så betrykket stramt med filt. Og så lagt i spænd så det ikke kunne give sig mens det tørredde.

Ved ikke om man kan få elastisk filt, men ellers kan det skæres til med forsigtighed, så det ikke er til at se samlingerne. Også gjort i Civic'en.

Håber et er noget du kan bruge.

• #4   4. dec 2005 Hold da kæft, jeg fik sgu da smidt nogen stavefejl ind i det indlæg smiley

• #5   4. dec 2005 spray-lim koster vist 79,- i thansen

• #6   4. dec 2005 okey, men som rasmus siger, er det ikke alt spray lim der er lige godt,, er det fra Thansen godt?? altså kan det holde filt på plads?`? også selvom man strækker det i hjørnerne, så er det jo lidt i spænd, så det sakl klistre pænt godt for at det ikke slipper i samlingerne..

• #7   4. dec 2005 Du kan få spraylim hvor du har købt filten, eller i byggemarkeder.
    Harald nyborg har det nogen gange til 39kr. og det er ganske udemærket.
    Det meste filt kan strækkes en anelse.

Manny
    Team Phanatic

• #8   4. dec 2005 Jeg har lige betrukket en kasse i går, hvor vi brugte filt og lim fra thansen, og det blev sku et flot resultat..

• #9   4. dec 2005 Okey, jeg køber ikke filt hos thansen, men kunne godt finde på at købe limen hos dem, medmindre de har det hvor jeg køber den elastiske filt, den skulle være meget nem at arbejde med, og så ville det jo kun gøre det nemmere med noget ordentligt lim..

Tak for jeres svar, jeg vil bruge Spraylim når jeg skal i gang med at betrække det..

• #10   4. dec 2005 Rockford's filt er utrolig elastisk og nem at arbejde med - har aldrig brugt andet smiley

Kommentér på:
Elastisk filt,

Annonce