{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

SPL/DB drag {{forumTopicSubject}}

Hey hey
Vil til at gøre noget mere seriøst i noget DB-drag. Derfor går jeg og overvejer at skifte min trofaste Steg 2I02 ud med noget mere kraftigt.
Hvad siger jeres erfaringer, HVOR og HVAD skal jeg kigge på ? Vi snakker muskler og ikke så meget Hi-fi. Det skal dog stadig være kvalitet.
Jeg tænker selv noget Hertz, B2 eller noget Power Acustik.

Kan det overhovedet betale sig at skifte min forstærker ud ?

Kom gerne med jeres efaringer. husk at jeg helst ikke skal over de 2000 watt, da det så er nogle ret heftige og dygtige drenge, jeg skal konkurrere imod. Vil gerne have så jeg kan holde mig i de nedre(Begynder) klasser til at starte med.
Jeg har en del erfaring inden for bilstereo, men mest inden for "pæn" lyd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SPL/DB drag
  • #1   8. nov 2010 Jamen din steg er skam en okay forstærker... Men ja dB drag kræver effekt... Men dog igen bør du os købe det grej du har mest lyst til at arbejde med... Jeg starter os til næste år, men da mit projekt har udviklet sig som bar og fanden kommer jeg desværre over street c klassen... Men deltag for hyggen, man behøves ikke vinde...

• #2   8. nov 2010 De forstærkere Ground Zero laver er heller ikke dårlige. Når du siger du ikke skal over 2000 watt, er det så RMS eller PEAK watt?

• #3   8. nov 2010 Evt tag en snak med cody herinde fra... Han lever stortset ikke for andet end spl... Hehe... Og tag en snak på altombilstereo.dk

• #4   8. nov 2010 Federikshåb... Det er grundet de nye begynderklasser på 1000 watt rms og 2000 watt rms...

• #5   8. nov 2010 behold din steg til frontenhøjtalere
    2 stk B2 HS15´er i portet kabinet.
    og så med 2 B2 mono. eller 2 andrew heftige monoblocke

• #6   8. nov 2010 Jeg har en Steg 4I01 til front, så det er ikke noget problem. Det er et fedt set-up Ketil, meeeeeeen også lidt pebret ! Jeg går heller ikke efter at sætte nogle rekorder lige med det samme. Havde regnet med at skulle stille op med 1 stk mono-blok og så 2 stk 10" eller 1 stk 12". Jeg fiskede måske mest efter om jeg ville få ret meget ud af at få en anden forstærker til dette formål. Min nuværende smider jo "kun" 1110 watt i 2 ohm. MEn ville også gerne have en forstærker der kan trække i 1 ohm, så jeg kan smide nogle flere enheder på, efterhånden.

Tak for input indtil videre

• #7   8. nov 2010 ketil l S : Har du overvejet hvilken klasse du ryger i så? Tvivler stærkt på en nybegynder vil kunne måle sig med de andre i denne klasse, men kan da tage fejl?

• #8   9. nov 2010 ´Dengang jeg deltog brugte mig og mange andre SPL Dynamics forstærkere og DD basenheder, er absolut ikke noget billig løsning men er en god combi (er nok den combi med flest verdensrekorder bag sig)

Kommentér på:
SPL/DB drag

Annonce