{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pu skum i a, b og c stolper?
  • #2   20. dec 2010 PU skum må du aldrig så meget som tænke på at komme i nærheden af din bil. PU skum suger fugt, og din bil rådner inde fra og ud, og det går stærkt, og er det først blevet bare lidt fugtigt, får du det aldrig tørt igen. Og derudover, risikerer du i værste fald at dine stolper bliver rykket i stykker. Og sidst men ikke mindst, er det uhyre brandfarligt, alt i alt et rigtigt lorteprodukt. Det eneste det kan bruges til er fusk.

• #3   20. dec 2010 hvordan kan man så støjdæmpe sine stolper? kan nemlig ikke få bitumen plader der ind..

• #4   20. dec 2010 Dine stolper generer vel ufatteligt lidt støj, sammenlignet med store flader som tag osv., jeg tvivler på at du overhovedet kan høre forskel, da dine stolper er meget stive, og derfor ikke skaber støj på samme måde som store flader.

• #6   20. dec 2010 per R: PU skum er stadig noget lort. Temmeligt sundhedsskadeligt, det suger fugt, det udvider sig ekstremt meget, og man risikerer at ødelægge mere end det gavner (har før set gør det selv folk lege med det, hvorefter det klemmer karmen så meget at deres vinduer ikke kan åbnes), og ja, så brænder det vandvittigt godt. Og mon ikke det er en anden form for skum end lige PU campingvogne er isoleret med. Der findes eksempelvist også brændhæmmende skum. I øvrigt skal alle som vil rode med PU skum have epoxy kursus, så vidt jeg ved.

• #7   20. dec 2010 Det ville jeg godt nok os fra råde dig.. og dine stolper behøver du ik isolere.. det ik noget du overhovedet vil ligge mærke til..
    kun store flader som tag dørsider bagskærme bundplader osv det ville du kunne høre.. evt torpedopladen hvis du har skilt af derind til..

• #8   20. dec 2010 anders. jeg har epoxy bevis, så det er ikke noget problem smiley men tror nu jeg vil lade være med og bruge pu skum hvis bilen ikke har godt af det.. nøjes med og bruge mine bitumen plader.

• #9   20. dec 2010 En bil der bare har set så meget som en dråbe Pu skum i hulrummene er ihvertfald intet værd i mine øjne, lige til at køre til huggeren.

• #12   22. dec 2010 Jesper J: Et tomt hulrum, som er hulrumsbeskyttet, kan ikke suge fugt. Ja, der findes muligvist skum som ikke suger fugt, men nu var det PU skum der var tale om, og PU skum suger fugt, specielt hvis man skærer i det, hvilket man nok ville komme til at gøre. Og du glemmer stadig den faktor at PU skum er uhyre brandfarligt, og i forbindelse med en ulykke er der ingen grund til at stille sig selv ringere end højest nødvendigt.

per R: Der nævnes kun ordet PU-skum, hvilket kan være en hurtig oversættelse, da der formentligt ikke er brugt skum af samme type, som den du kan gå ned i byggemarkedet og købe.

• #13   23. dec 2010 Er meget enig med Jesper.
    Alt suger jo fugt. Hvis man er så fugt-skræmt skulle man jo helt undgå at lave noget om helst ved bilen...mdf, skumplast, basfit, dæmpeskum...Alt suger jo fugt i en vis grad.
    Har set mange varevogne der er dæmpet med netop PU-skum, og sålænge overfladen bevares er det altså begrænset hvor stort problemet er.

• #14   23. dec 2010 Man kan også risikere at det giver skjolder

Kommentér på:
pu skum i a, b og c stolper?

Annonce