2.870 visninger
|
Oprettet:
Støjfilter {{forumTopicSubject}}
hej
ville hører om der var nogen der ved hvilke støjfiltre man skal have fat i når man har generator støj i bilen??
eller er der andet man kan gøre??
uden og sku ligge det hele om?
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 25 Svar: 47
ventre side = venstre højtalere og phonokabler...
og alt er lavet med kabel sko og alt muligt??
jun 2008
mine phonokabler er købt hos Carsound ikke de dyreste men godt nok heller ikke de billigeste skal jeg lige sige..
stel forbinelsen er lavet under selestrammeren og der er fjernet maling men har ikke opgraderet min stel i motorrummet
har tilgængæld hørt at jeg har lagt phonokablerne i bilens strømside
men kan man ikke gøre noget for ikke og skulle ligge alle kablerne om da jeg jo så skal have nye kabler....
jun 2008
men tak for svarene...
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 57 Biler: 5 Emner: 450 Svar: 6.186
Stel ska side i på karrosen UNDER selen... og der ska self være ren metal nede under....
stel i motorrummet ska os være opgraderet til samme tykkelse kabel som i baggagerummet...
vil dog lige sige at har hørt om folk der har gjort det ordenligt og stadig havde støj...
men det byrde der ikk være mere hvis dette er gjort ordenligt...
aug 2007
Følger: 88 Følgere: 88 Biler: 8 Emner: 207 Svar: 2.211
enhver strøm kilde (om + elle - er underordnet ) har et magnet felt og det magnet felt påvirker dit lydsignal = generator støj
konklusion flyt dine højtaler kabler over til den side hvor dine signal kabler ligger
ogdin remote ledning fører du sammen med dit + kabel så er du højst sansynligt ud ver dit problem
og er du ikke det har du nok en for dårlig stelforbindelse slib ret inden du montere kabelskoen og sørg for at dit stel kabel fra batteri til karossen er mindst lige så stor som det du har fra forstærkeren til karossen
er da stadig problemer kan dine signal kabler være for billige og for dårligt skærmet!
hvis du efter alt det her stadig har voldsom signal støj har du højst sanlynligt deffekt HU (cd- afspille) dvs. at dine linie udgange har brændt stelbanerne over
jun 2008
lille bonus info det er en VW Passat '97 hvis det sku hjælpe nogle
har hørt at det er lige gyldigt hvor dine højtaler ledninger ligger bare dit plus & remote ikke ligger sammen med phono kablet...??
jun 2008
jun 2008
http://carsound.dk/produkt.asp?id=3033&pk=720&produkt=Blue_Line_Twisted_5m_Signalkabel_4-kanals
jun 2008
men tak for hjælpen....
Støjfilter