{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Støjfilter
  • #1   21. dec 2010 mine ledninger ligger højre side = højtalere højre og + kablet

ventre side = venstre højtalere og phonokabler...

og alt er lavet med kabel sko og alt muligt??

• #3   21. dec 2010 oka

mine phonokabler er købt hos Carsound ikke de dyreste men godt nok heller ikke de billigeste skal jeg lige sige..

stel forbinelsen er lavet under selestrammeren og der er fjernet maling men har ikke opgraderet min stel i motorrummet

har tilgængæld hørt at jeg har lagt phonokablerne i bilens strømside

men kan man ikke gøre noget for ikke og skulle ligge alle kablerne om da jeg jo så skal have nye kabler....

• #4   21. dec 2010 ihh tak kan man sku ikke gjorde jeg i min gamle bil men den var heller ikke nær så slem som det er i den her... smiley

men tak for svarene...

• #5   21. dec 2010 phono og højtaler kabler ska ligge i højre side og + kabel ska ligge i venstre...

Stel ska side i på karrosen UNDER selen... og der ska self være ren metal nede under....

stel i motorrummet ska os være opgraderet til samme tykkelse kabel som i baggagerummet...

vil dog lige sige at har hørt om folk der har gjort det ordenligt og stadig havde støj...

men det byrde der ikk være mere hvis dette er gjort ordenligt...

• #6   21. dec 2010 højtaler kabler og signal kabler må ALDRIG ligge i samme side som + kablet
    enhver strøm kilde (om + elle - er underordnet ) har et magnet felt og det magnet felt påvirker dit lydsignal = generator støj

konklusion flyt dine højtaler kabler over til den side hvor dine signal kabler ligger
    ogdin remote ledning fører du sammen med dit + kabel så er du højst sansynligt ud ver dit problem

og er du ikke det har du nok en for dårlig stelforbindelse slib ret inden du montere kabelskoen og sørg for at dit stel kabel fra batteri til karossen er mindst lige så stor som det du har fra forstærkeren til karossen

er da stadig problemer kan dine signal kabler være for billige og for dårligt skærmet!

hvis du efter alt det her stadig har voldsom signal støj har du højst sanlynligt deffekt HU (cd- afspille) dvs. at dine linie udgange har brændt stelbanerne over

• #7   21. dec 2010 hej igen

lille bonus info det er en VW Passat '97 hvis det sku hjælpe nogle

har hørt at det er lige gyldigt hvor dine højtaler ledninger ligger bare dit plus & remote ikke ligger sammen med phono kablet...??

• #8   21. dec 2010 hmm ja der går vi jo så over i noget jeg ikke aner en skid som det blåt og er et 4-kanalers kabel....

• #10   21. dec 2010 oka nice har besluttet og prøve og skifte side på kablerne for skal alligevel ha installeret så meget andet i bilen...

men tak for hjælpen....

Kommentér på:
Støjfilter

Annonce