{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.136 visninger | Oprettet:

+ Kabel fra motorrum til kabine? 206+ {{forumTopicSubject}}

Ja som ovenstående beskriver så vil jeg gerne have noget info på hvor i alverden man kan føre et pluskabel ind til kabinen på en PeugPeugeot 206+. Synes jeg har kigget alle steder hen men kan ikke se nogle muligheder. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig derude...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  + Kabel fra motorrum til kabine? 206+
  • #1   21. dec 2010 bor et hul smiley mener ikke der et hul ind til kabinen smiley

• #2   21. dec 2010 jeg blev nød til at bore hul i min 206

• #3   21. dec 2010 ved ikke lige med 206+

Men jeg har lavet anlæg i 2stk 206'ere 1,6xs (ikke + men den normale)

Og der er en gummiprop lige bag ved motoren inde på torpedo-pladen, det er en gummi-prop hvor der er 3 "firkanter" i man lige kan bore i, og så kommer ledningen ind i passager siden bag ved handske-rummet. Dejligt let, prøv at kigge der smiley

Det er en rektangulært gummiprop i de 206'ere jeg har lavet i ^^

• #4   21. dec 2010 Der sidder altså en fin prop nede over pedalerne i ej 206'er og den er perfekt til at trække kabel igennem da man så også får den ind i den rigtige side af bilen.. det skulle undre mig meget hvis denne gennemføring ikke også er på 206+..

• #5   21. dec 2010 Der sidder altså en fin prop nede over pedalerne i ej 206'er og den er perfekt til at trække kabel igennem da man så også får den ind i den rigtige side af bilen.. det skulle undre mig meget hvis denne gennemføring ikke også er på 206+..

• #6   21. dec 2010 Tak for svarene.

Har monteret anlæg i en alm 206 og der er det intet problem med at finde vej fra motorrummet og ind til kabinen men må godt nok erkende at torpedopladen på en 206+ er meget anderledes... Tror at jeg bliver nødt til at bore et hul hvis ikke der er andre der har nogle bedre ideér?

Kommentér på:
+ Kabel fra motorrum til kabine? 206+

Annonce