{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.048 visninger | Oprettet:

hvor sætte 6x9 højtaler i bagagerummet {{forumTopicSubject}}

nu har jeg set det rimlig mange gange her på siden og andre steder, men hvorfor gøre det ? har selv et sæt til overs som jeg måske vil bruge til det når det bliver varmt nok til at arbejde med anlægget igen hvis der er en fornuftig forklaring på det smiley

peace

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor sætte 6x9 højtaler i bagagerummet
  • #1   2. jan 2011 man bruger kun 6x9 hvis man ikke bruger en sub. (eller bilen org. har 6x9 og man vil opgradere)

• #2   2. jan 2011 øøhm, for at få mere lyd vel ?? Ellers forstår jeg ikke helt hvad du vil frem til ?

• #3   2. jan 2011 hvorfor gøre det ? kunne lige se jeg manglede for i hvorfor i overskriften.

• #4   2. jan 2011 Ja et rigtig godt spørgsmål, og jeg ku også godt tænke mig en god grund til det.
    Alle jeg har oplevet som har det, der giver det bare en rigtig dårlig lyd, bas er totalt udefineret, og alt mellemtone og diskant vælter bare sammen efter det har været smidt en tur op i bagruden.

• #5   2. jan 2011 De eneste grunde jeg kan se til at folk gør det, er enten for at anlæget skal se ud af mere end det igrunden er eller for at skabe en mere fyldig lyd til de passagerer der ligger i bagagerummet hmmm.
    Det vil hverken få positiv indflydele på lydbilledet, lydkvaliteten eller andet, nærmere tværtimod

• #6   2. jan 2011 Min fætter havde nogle pioneer i hattehylden på hans golf 3, og i samme serie i alle døre + for "en lidt dyre serie" og det lød faktisk rigtigt godt! smiley Dog ser jeg helst at der ikke ligger noget i hattehylden i mine biler! Nu har jeg en van godt nok! men min vectra klarede sig fint med kun højtaler idørene! smiley

• #7   2. jan 2011 jeg tror danni mener i selve bagagerummet og ikke natte hylden.

ang hatte hylden er det vel mest på 3 dørs bil man gør det for at få lidt lyd bag i, dog ville jeg aldrig vælge 6*9 men et komp sæt i stedet

ang hvis du mener i selve bagagerummet,, en af mine venner havde det faktisk,, men hans rum var lukket , altså ingen hattehylde, men det spillede rimelig godt op når klappen var åben.. men det skal oss kun sættes i til det formål. altså spille med åben klap

• #8   2. jan 2011 Hvis man mener at de sidder helt nede i bagagerummet så kan jeg godt se idéen.
    Lavede det i en, dog med 6,5" hvor de blev trukket særskilt af en forstærker, som først blev tændt når man åbner bagagerummet.
    Så det var kun med henblik på at bilen ku bruges til træf eller lign.

• #9   2. jan 2011 tak for svarene ! jamen så bruger jeg bare de MDS jeg har til at ligge til stereo til festival til sommer smiley tror ikke lige en accent'en kommer til træf før det er ''in'' at have gamle biler med rust det hele.

Kommentér på:
hvor sætte 6x9 højtaler i bagagerummet

Annonce