{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
404 visninger | Oprettet:

Hjælp til vurdering af noget grej. {{forumTopicSubject}}

Har sat noget anlæg til salg og ville lige høre om mine priser er helt ude i skoven, eller hvad !

Tingene er som følger:
Steg 20-2
Steg 40-1
1 stk 12" GTX shark sub(plus en kasse)
2 stk 10" Earthqauke dbi subs af den gamle model
2 stk AIV 1F kondensatorer

hvad mener i priserne er på de forskellige dele ?

Grunden til at jeg spørger er, at jeg blev budt 200 kr for min Steg 20-2. Jeg troede først det var en tastefejl, men han mente det sgu i ramme alvor og han skrev i en mail til mig at mine priser var helt ude i hampen, hvis jeg ville tillade mig at tage 2000 kr for en forstærker !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til vurdering af noget grej.
  • #1   14. jan 2011 Og DET ER IKKE MENT SOM EN SALGS-ANNONCE !!!!!

• #2   14. jan 2011 både Steg 202 og 401 forstærkerne kan du sælge for 2000,- de holder prisen. Da det er udgåede forstærkere kan du være heldig at finde en rigtig kender der vil købe dem... og han vil ikke begynde at prutte om prisen.

Dine subs... hvis du er heldig kan du få 400 for den GTX enhed... den er sgu ikke til ret meget... 2 stk EQ subs... regn ikke med mere end små 700 for dem begge... igen. det er ikke ligefrem vellydende enheder...
    kondensatorerne: sælg dem begge for 800...

• #3   15. jan 2011 Vil giv Cody ret ca 2000 per forstærker. At byde 200 er for latterligt i min øjne.

Kommentér på:
Hjælp til vurdering af noget grej.

Annonce