{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.084 visninger | Oprettet:

Skille relæ {{forumTopicSubject}}

Hey BG

Jeg står og skal have et batteri til mit anlæg. Så er det jeg har hørt man skulle have et laderelæ for ikke at dræne mit batteri i motorrummet. Hvor kan man få sådan et henne i DK til en rimelig pris?

Jeg har kigget på dette fra England:

http://www.ripcamarine.com/epages/01020081.sf/sec0c440decb6/?ObjectPath=/Shops/ripca2.testwebshop.nl/Products/%222136/200-1%22

Jeg kan dog ikke finde noget som det i danmark og er det overhovedet det rigtige?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skille relæ
  • #2   13. feb 2011 Jo men til 500 kr, så syntes jeg måske det er lidt for meget hvis det bare er et simpelt relæ?

• #3   13. feb 2011 Skal lige sige at det er fordi jeg har et Varta 100ah 830A CCA i motorrummet og så har jeg fået et rettop til anlæg. Hvad bør man have imellem de 2 batterier for ikke at ødelægge et af dem?

• #4   13. feb 2011 Redtop er da et start batteri. Du skulle da have haft et Yellowtop. Men det er korrekt at du skal have dig et relæ til at skille de to forskellige batterier ad.

• #6   13. feb 2011 _ Freimann _: redtop vs yellowtop hvad er forskellen sådan teknisk set?

Brian: Er enig der skal et relæ ind i mellem, men syntes bare at carsound's relæ er noget dyrt hvis det bare er et simpelt skillerelæ. Derfor leder jeg efter alternativer da jeg har fundet dem i England. Har læst et eller andet sted at det ikke kun er nok med et skille relæ da det kun skiller når bilen er slukket, men ikke når den er tændt og derfor er der stadigt en risiko for at batterierne dør. Til det formål at de ikke kan se hinanden skal man have et lade relæ. Nu må folk rette mig hvis jeg tager helt fejl?

Kommentér på:
Skille relæ

Annonce