{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eonon D1306 headunit?
  • #1   23. feb 2011 eonon er noget billigt kina skrammel...

oplevede nede i carsound at en gut havde bestilt sådan en 2 din eonon hu hjem... det viste sig at fronten på radioen var større end selve radio'en og besværliggjorde monteringen gevaldigt...

lyden ved jeg intet om...

• #2   23. feb 2011 Min personlige mening, er god kontant lyd med masser af kvalitet. Det er jo ikke et af verdens dyreste anlæg men fungere virkelig godt. Har rodet med en del forskellige af dem både små og store modeller og må indrømme jeg bliver lige overrasket hver gang over hvor gode de rent faktisk er set ud fra prisen.

• peter p
    peter p Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 14
    #3   23. feb 2011 okay. jeg havde en XZENT før (ikke xsound fra Thansen) men ved i om det er det samme hvalitet som den?

den har nemlig været udemærket

• #4   23. feb 2011 HVis det også er sådan en fra de omegne af kina så vil jeg mene det er. Kender ikke umiddelbart mærket men jeg er rimelig sikker på du ikke bliver skuffet ved sådan en eonon.

Jeg går selv med tanker på og udskifte til det. Mange af deres anlæg er jo bla lavet på licens fra pioneer, kenwood, jvc osv osv så de ligner faktisk dem næsten helt. Samtidig så når lyden er med som jeg synes den er så er det ikke helt skævt.

Tjek evt www.pimpyourride.dk min kammerats firma og han handler bla med eonon.

• peter p
    peter p Tilmeldt:
    feb 2011

#5   23. feb 2011 okay det lyder positivt smiley jeg vil lige tjekke det ud... mange tak for svarene smiley

• #6   23. feb 2011 K.S - Det med Licens skal du nok passe lidt på med...'

Peter P - Kvaliteten er så utroligt ringe på disse Raasdal, eonon, Xzound og lign flipskærme/2 Din... Hvis du ønsker et nyt pRODUKT, så spar lidt på ALLE DE FUNKTIONER, SKÆRM OG LIGN... Og køb en lydmæssigt ordentligt headunit ;)... Holder bedre i længden..

• #7   23. feb 2011 En headunit som der er god er en Clarion DXZ788RUSB... Har den selv og den spiller skide godt. Der er dog ikke nogen stor skærm på... Har generalt dårlige erfaringer med flip-skærme, fordi de i mine øjne virker for skrøbelige. Og så er billedet på dem heller ikke altid det bedste.

• #8   23. feb 2011 har selv en eonon med en 5" skærm der er større end selve radioen men ikke flip system spiller udemærket og har ikke haft problemer med min som er 1 år gammel nu grunden til denne skærm var jeg ikke ka ha en flip samt denne har aftagelig front så de kære polaker ikke bliver fristet

• #9   24. feb 2011 En ting er plastikken og lign på de her billige discount headunits, men lyddelen/processen er af værste skuffe... Derfor er det værd at overveje om man kan bruge alt det fansige lort til noget smiley

• #10   24. feb 2011 har osse haft 1 eonon hjemme og menu'erne var så dårlige og uforståelige at jeg ikke gad bruge tid på det. så det lort måtte videre i livet.

Det er fint til prisen men det er også ret billigt.

• peter p
    peter p Tilmeldt:
    feb 2011

#11   24. feb 2011 hva så med en Clarion VZ401E Autoradio?

• #12   24. feb 2011 Jeg ville perosnligt også vælge en kvalitets radio, der så ik havde alt det "fancy" halløj de nu er udstyret med smiley der e rjo en grund til mærkevarene er så meget dyrere og det e rik kun navnet smiley

Kender ik personligt dne Clarion, men vi er stoppet emd at forhandle dem, fordi vi simpelthen for jævnligt fik dem til rep.
    Men skal i ksige om vi bare har været uheldige...

• #13   24. feb 2011 Jeg kan godt anbefale Clarion når det kommer til headunits, men har godt høre om at der skulle være en del problemer med dem. Har dog ikke selv oplevet noget med min... smiley

• Ita<3
    Ita<3 Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 3 Emner: 50 Svar: 179
    #14   18. sep 2011 De kan godt tilsluttes til bilens højtalere ikke?

• #15   18. sep 2011 jo det kan de da

• Ita<3
    Ita<3 Tilmeldt:
    aug 2009

#16   18. sep 2011 Hvorfor er lyd kvaliteten så noget lort, Afhænger det ikke af bilens højtalere?

• #17   18. sep 2011 Både ja og nej. Selvfølgelig har højttalerne noget at skulle have sagt, men det er jo din HU der skal lave lyden. Hvis den ikke spiller godt, gør højttalerne det som regel heller ikke.

• Ita<3
    Ita<3 Tilmeldt:
    aug 2009

#18   18. sep 2011 Nåår på den måde taak smiley

• #19   18. sep 2011 Det var da så lidt. smiley

Kommentér på:
Eonon D1306 headunit?

Annonce