{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.784 visninger | Oprettet:

Rasmus N
Rasmus N
Tilmeldt:
11. maj 2007
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 17

Montering af anlæg i Mazda 323 {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg skal montere mit gamle anlæg jeg havde i min astra, bestående af aktiv sub, Sony HU, 4 MD enheder. i en MazdMazda 323. Jeg er usikker på helt præcist hvilke model det er men jeg er ret sikker på det er sådan en fætter her:
http://i.ss.lv/images/2011-01-13/205793/VX0MG0FgQ14=/mazda-323-1.800.jpg

Hvis det er for upræcist kan jeg se om jeg kan finde en brugerhåndbog i bilen, ellers hvor står det på bilen?

Jeg er lidt i tvivl om nogle ting:

1. Findes der en guide på nettet til hvordan man nemt får dørbeklædningen af dørene? Jeg vil nødig kaste mig ud i det uden bare en smule baggrundsviden.

2. Hvordan hulen får jeg den originale Blaupunkt højttaler ud? Der er 4 små huller i siderne, kender I til den sikring? Hvilke værktøj skal jeg bruge?

3. Jeg har fået en 2 kanals forstærker, ved egentlig ikke om den virker, men hvis den gør, skal jeg så montere den på de to bagerste højttalere evt. hvis jeg vil spare tid med at trække kabler.

4. I min astra kørte jeg med skillefilter, og så diskant og højttaler, men der er ikke rigtig plads til diskanten i mazdaen, skal jeg droppe dem? Og skal jeg så også droppe skillefilteret?

Håber I gider hjælpe en klaphat som mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Montering af anlæg i Mazda 323
Kommentér på:
Montering af anlæg i Mazda 323

Annonce